quote:Hehe, zou zomaar kunnenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:24 schreef Broertie het volgende:
zal wel weer een zakelijke 1-1 worden.....
quote:Rutten heeft vanmiddag op de persconferentie gezegd dat Afellay gewoon meedoet morgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat PSV nipt wint en dat een in bloedvorm verkerende Reis de matchwinner wordt
Het misschien niet meespelen van Afellay zou nog in het nadeel kunnen zijn voor PSV..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt gelijk. En gelukkig maar, beter voor Ajax. Alle anti-Ajax trolls aub morgen melden bij Isolatorweg @ amsterdam rond 13:30.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt gelijk. En gelukkig maar, beter voor Ajax. Alle anti-Ajax trolls aub morgen melden bij Isolatorweg @ amsterdam rond 13:30.
quote:Eindelijk gaan ze wat goeds doen morgen, mag ook gezegd worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja zeg, zit ik net al mijn vriendinnen op te trommelen
Be vewwy, vewwy afwaid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop dat Twente wint jooooooh, maar ben bang voor Reis.
Hij bijt niet hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop dat Twente wint jooooooh, maar ben bang voor Reis.
QFT!quote:
Er zijn kansen genoeg (voor beide ploegen). Twente rond echter beter af.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef truedestiny het volgende:
BAAAAM lekker voor pisvee moet je maar niet verdedigen in eigen huis.
Het wordt gewoon weer 1-1quote:
ik heb het erover dat ze na achter hangen. ik begon neutraal met een kleine voorkeur naar twente(omdat ik ajax supporter ben) maar psv speelt veel te veel naar achter in plaats naar voor. ze vergeten dat ze thuis spelen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er zijn kansen genoeg (voor beide ploegen). Twente rond echter beter af.
Ze moeten inderdaad, anders gaat Twente er overheen. Nou ja, nog een minuut of 25. Het kan nog.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik heb het erover dat ze na achter hangen. ik begon neutraal met een kleine voorkeur naar twente(omdat ik ajax supporter ben) maar psv speelt veel te veel naar achter in plaats naar voor. ze vergeten dat ze thuis spelen.
natuurlijk zal dit nu wel veranderen nu ze moeten.
Michael Schimpelsbergerquote:
Haha vanwege de gele kaart, anders wist je het ook nietquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha vanwege de gele kaart, anders wist je het ook niet. Nja ik zie dit geen 1-1 meer worden
Ik zie het somber inquote:
Voor jou welquote:
Vorig weekend was het anders ook heel gezellig op verschillende veldenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:28 schreef truedestiny het volgende:
wat een tering publiek gaan ze nu zeggen je moeder is een hoer naar de scheids. die snappen er niks van joh.
Tackel met 2 benen.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit is weer typisch PSV... de helft van de spelers speelt gewoon bovenmatig smerig en deinst er niet voor om over de scheef te gaan. Echt een club waar ze slecht tegen hun verlies kunnen. Goed dat ze eens gestraft worden
Dit is weer typisch PSV... de helft van de spelers speelt gewoon bovenmatig smerig en deinst er niet voor om over de scheef te gaan. Echt een club waar ze slecht tegen hun verlies kunnen. Goed dat ze eens gestraft worden
Dat laatste, hebben ze ineens allemaal last vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Boschker ziet er ook niet echt fris uitOf hij kan goed toneelspelen.
Dat hoop ik ook altijd te zien als ik voetbal kijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:35 schreef dalindo het volgende:
hahahaha twente gaat mooi tijd rekken steeds, geweldig
Dat doen de fans van jou cluppie zeker nooit?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:38 schreef truedestiny het volgende:
wat lopen ze nou blom uit te fluiten kansloze kut supporters.
Dat gebeurt bij Ajax elke week....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:38 schreef truedestiny het volgende:
wat lopen ze nou blom uit te fluiten kansloze kut supporters.
dat gebeurt elke week als de thuisclub verliest, waar dan ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij Ajax elke week....
Steeds weer Ajax erbij halen, wat heb je toch met Ajax, vorige week was het toch een onterechte kaart? dan lijkt het me vrij normaal om de scheidsrechter uit te fluiten. Vandaag floot Blom gewoon foutloos (misschien paar kleine foutjes).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb niks met Ajaxquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Steeds weer Ajax erbij halen, wat heb je toch met Ajax, vorige week was het toch een onterechte kaart? dan lijkt het me vrij normaal om de scheidsrechter uit te fluiten. Vandaag floot Blom gewoon foutloos (misschien paar kleine foutjes).
vaak zat maar Blom floot goed. ook na de rode kaart hoe the fuck haal je je in het hoofd de scheids dan uit te schelden. scheld die mongool die een tackle maakt dan uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat doen de fans van jou cluppie zeker nooit?
Laatste weken is het ook redelijk terecht dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We moeten niksquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:43 schreef Smoofie het volgende:
ik had gehoopt om een gelijkspel
. Nu moet twente punten verspillen tegen een andere club :i
Eind van het seizoen praten we wel weer bijquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
,
.
Dat doen ze bij Ajax ook elke week, dat doet Ajax ook altijd. Ajax, Ajax,Ajax.
Dat is typisch PSV, zoals ik al eerder zei. Hele gefrustreerde mensen lopen daar rond, waardoor sportiviteit nooit hoog in het vaandel heeft gestaan bij die club. En de supporters van PSV behoren tot de domste van Nederland. Dat heeft toen zelfs nog in de Quest gestaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
vaak zat maar Blom floot goed. ook na de rode kaart hoe the fuck haal je je in het hoofd de scheids dan uit te schelden. scheld die mongool die een tackle maakt dan uit.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:06 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bullshit.....gelijkspel was terecht geweest
Die van Feyenoord zullen niet veel slimmer zijn anders. Wel loyaler, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Twente was duidelijk de betere club en kreeg de beste kansen. PSV had geluk dat ze niet met meer verloren hebben en ze hebben ook geluk dat ze niet eerder een rode kaart kregen. Ze speelden zoals gewoonlijk weer erg smerig
Ben absoluut geen PSV fan, maar bij elke club gebeurt het wanneer een eigen speler een rode kaart krijgt. Maakt niet uit hoe terecht het is... Heeft niks met IQ te maken (of het ontbreken ervan), meer omdat je team benadeeld wordt. Als clubsupporter (vooral de fanatiekere) kun je op het moment zelf nooit 100% eerlijk beoordelen of een kaart al dan niet terecht isquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat is typisch PSV, zoals ik al eerder zei. Hele gefrustreerde mensen lopen daar rond, waardoor sportiviteit nooit hoog in het vaandel heeft gestaan bij die club. En de supporters van PSV behoren tot de domste van Nederland. Dat heeft toen zelfs nog in de Quest gestaanVolgens mij was het gemiddelde iq iets van 85
![]()
Hoezo domme boeren
wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben absoluut geen PSV fan, maar bij elke club gebeurt het wanneer een eigen speler een rode kaart krijgt. Maakt niet uit hoe terecht het is... Heeft niks met IQ te maken (of het ontbreken ervan), meer omdat je team benadeeld wordt. Als clubsupporter (vooral de fanatiekere) kun je op het moment zelf nooit 100% eerlijk beoordelen of een kaart al dan niet terecht is
Neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:06 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bullshit.....gelijkspel was terecht geweest
Als je twee pingels over het hoofd ziet en een tweede gele kaart niet wenst te geven voor die linksback... dan heb je buitengewoon slecht gefloten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:42 schreef truedestiny het volgende:
Blom floot goed.
Slechte verliezerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je twee pingels over het hoofd ziet en een tweede gele kaart niet wenst te geven voor die linksback... dan heb je buitengewoon slecht gefloten.
wees blij dat die niet zo streng floot anders stond pisvee met minder dan 10 man op het veldquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je twee pingels over het hoofd ziet en een tweede gele kaart niet wenst te geven voor die linksback... dan heb je buitengewoon slecht gefloten.
Wanneer je dat pingels wilt noemen kan de bal elke competitieronde 80-100 keer op de stip.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:37 schreef dalindo het volgende:
[..]
wees blij dat die niet zo streng floot anders stond pisvee met minder dan 10 man op het veld
Ik heb niet meegedaan, dus ik ben geen verliezer.quote:
80-100 keer hands in het strafschopgebied? Ik vermoed dat je niet kan tellen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:38 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Wanneer je dat pingels wilt noemen kan de bal elke competitieronde 80-100 keer op de stip.
Jankzak. Twente won gewoon terecht. Op naar de tweede landstitel!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb ik het alleen over hands? Er gebeurt zo vaak iets in het strafschopgebied en als je voor alles de bal op de stip moet leggen zit je snel op 80-100 pingels inderdaad. Ik wil wel toegeven dat de handsbal verdacht veel op een strafschop leek, maar kan een scheidsrechter alles zien? Nee. Voor de TV is het altijd gemakkelijker oordelen (aangenomen dat je niet in het stadion zat gisteren). Een arbiter moet altijd in een fractie van een seconde beslissen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
80-100 keer hands in het strafschopgebied? Ik vermoed dat je niet kan tellen...
Die van Reis was lastig te zijn, hoewel het vallen (met name de versnelling van zijn bovenlichaam) duidelijk maakt dat hij een duw kreeg.
Die handsbal was gewoon overduidelijk en hij had er voordeel bij en de arm is niet tegen het lichaam. Dat kan niet anders dan een pingel zijn en toen Afellay hetzelfde overkwam was het wel een directe vrije trap.
Kennelijk weet Blom dus wel hoe het moet...
Nee en zelfs als dat zo zou zijn, dan nog zegt dat niets over hoe Blom floot.quote:
Maar goed, ik noem het niet "goed fluiten" als je zoiets over het hoofd ziet (de baan van de bal veranderde overduidelijk) EN het geval Reis (dat is dus twee gevallen) EN ook nog die tweede gele niet geeft. Laten we wel zijn: als die gozert nog geen geel had gehad, dan had hij geel gekregen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik wil wel toegeven dat de handsbal verdacht veel op een strafschop leek, maar kan een scheidsrechter alles zien? Nee. Voor de TV is het altijd gemakkelijker oordelen (aangenomen dat je niet in het stadion zat gisteren). Een arbiter moet altijd in een fractie van een seconde beslissen.
Ga dat even aan John vd Brom uitleggen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:00 schreef DR-w.brink het volgende:
beslissingen van de scheids gaat twee kanten op foute en goede beslissingen vallen nu eenmaal in een wedstrijd.
Ik denk dat John jou wel kan uitleggen hoe het echt zit ja...quote:
Ik ben echt heel benieuwd waar ik dat doe?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:43 schreef DR-w.brink het volgende:
het gaat er om dat de schuld van het verlies bij de beslissingen van de scheids worden neergelegd.
Beetje een dooddoener. En onwaar.quote:dat is te simpel. iedere club wordt wel benadeeld door een foutieve beslissing.
Ik ben dat niet met je eens. PSV speelde niet top, maar had wel het beste van het spel. Twente de beste kansen. Maar het was een wedstrijd waarbij degene die het eerst scoort zou winnen. Ik wist na de 0-1 dat de wedstrijd gespeeld was. En als PSV had gescoord (en die kans is heel groot met een pingel) dan had PSV de wedstrijd naar zich toegetrokken (dan had twente immers moeten komen).quote:Het zou klasse zijn om te zeggen dat de overwinning terecht was
Nee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:47 schreef risussardonicus het volgende:
Twente was overall beter
Ik zei toch dat PSVers heel slecht tegen hun verlies kunnenquote:
Het lijkt er meer op dat twentesupporters het heel moeilijk hebben met mensen die niet vertellen dat ze heel geweldig zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zei toch dat PSVers heel slecht tegen hun verlies kunnen
Ben ik als neutrale supporter eigenlijk wel mee eens, dat PSV iets beter was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik zei toch dat PSVers heel slecht tegen hun verlies kunnen
0-1 Whehequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat twentesupporters het heel moeilijk hebben met mensen die niet vertellen dat ze heel geweldig zijn.
Het kon gewoon beide kanten op. PSV maakte het spel, twente speelde op de counter. En dat heeft tot een goed resultaat geleid, maar had ook fout kunnen lopen. Als je dat niet ziet dan het je niet zo heel veel verstand van voetbal... sterker nog: dan heb je gewoon de wedstrijd niet gezien.
Ik vond de wedstrijd sowieso niet hoogstaand. PSV creëerde veel te weinig en twente speelde laf (maar daarmee is PSV ook vaak kampioen geworden).
De scheidsrechter vond ik slecht fluiten en ik kan dat vrij aardig onderbouwen dacht ik zo (nogmaals: Wegereef kreeg voor een vergelijkbare prestatie een schorsing).
Verder zal het mij redelijk jeuken. Ik heb meer dan gemiddeld sympathie voor PSV, ik heb er immers jarenlang gespeeld, maar ik ben prima in staat om objectief naar het voetbal te kijken. Ik had vorige week ook helemaal geen moeite om toe te geven dat ajax genaaid was door Wegereef. Terwijl ik echt helemaal niets op heb met ajax. Maar kennelijk is dat voor velen hier een brug te ver. Eerlijk toegeven dat je geluk had dat die bal tot twee keer toe niet op de stip ging. Want dan speel je echt een andere wedstrijd, zeker als je als strijdplan de counter hebt.
Ik was gisteren gewoon niet onder de indruk. Van beide partijen.
Ze hebben gewonnen. Uiteindelijk is dat wat telt. Maar ga niet net doen alsof twente veel beter was dan PSV, want dat is gewoon niet zo. Op basis van de kansen die ze uiteindelijk gekregen hebben is het niet vreemd dat twente won, op basis van het spelbeeld is het wel vreemd dat ze de beste kansen kregen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
Twente heeft toch echt verdiend gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |