abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 00:51:49 #151
67670 Skv
Cynist.
pi_88160283
quote:
1.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 23:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je twee pingels over het hoofd ziet en een tweede gele kaart niet wenst te geven voor die linksback... dan heb je buitengewoon slecht gefloten.
Jankzak. Twente won gewoon terecht. Op naar de tweede landstitel! :Y
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_88161466
Mensen die zeggen dat Twente onterecht heeft gewonnen. :')
Noot noot.
pi_88162462
_O-
pi_88164827
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

80-100 keer hands in het strafschopgebied? Ik vermoed dat je niet kan tellen...

Die van Reis was lastig te zijn, hoewel het vallen (met name de versnelling van zijn bovenlichaam) duidelijk maakt dat hij een duw kreeg.

Die handsbal was gewoon overduidelijk en hij had er voordeel bij en de arm is niet tegen het lichaam. Dat kan niet anders dan een pingel zijn en toen Afellay hetzelfde overkwam was het wel een directe vrije trap.

Kennelijk weet Blom dus wel hoe het moet...
Heb ik het alleen over hands? Er gebeurt zo vaak iets in het strafschopgebied en als je voor alles de bal op de stip moet leggen zit je snel op 80-100 pingels inderdaad. Ik wil wel toegeven dat de handsbal verdacht veel op een strafschop leek, maar kan een scheidsrechter alles zien? Nee. Voor de TV is het altijd gemakkelijker oordelen (aangenomen dat je niet in het stadion zat gisteren). Een arbiter moet altijd in een fractie van een seconde beslissen.

En het niveau van de arbitrage in Nederland? Ja dat is niet al te hoog, er lopen een paar mannetjes tussen die een wedstrijd absoluut niet aanvoelen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88164873
er zijn altijd redenen te bedenken waarom iemand onterecht verloren heeft.
beslissingen van de scheids gaat twee kanten op foute en goede beslissingen vallen nu eenmaal in een wedstrijd.
Twente heeft gewoon terecht gewonnen. dat gejank over foute beslissingen is zo sneu.
pi_88165577
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 00:51 schreef Skv het volgende:
Twente won gewoon terecht.
Nee en zelfs als dat zo zou zijn, dan nog zegt dat niets over hoe Blom floot.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88165663
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik wil wel toegeven dat de handsbal verdacht veel op een strafschop leek, maar kan een scheidsrechter alles zien? Nee. Voor de TV is het altijd gemakkelijker oordelen (aangenomen dat je niet in het stadion zat gisteren). Een arbiter moet altijd in een fractie van een seconde beslissen.
Maar goed, ik noem het niet "goed fluiten" als je zoiets over het hoofd ziet (de baan van de bal veranderde overduidelijk) EN het geval Reis (dat is dus twee gevallen) EN ook nog die tweede gele niet geeft. Laten we wel zijn: als die gozert nog geen geel had gehad, dan had hij geel gekregen.

Ik noem dat slecht fluiten.
pi_88165670
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 08:00 schreef DR-w.brink het volgende:
beslissingen van de scheids gaat twee kanten op foute en goede beslissingen vallen nu eenmaal in een wedstrijd.
Ga dat even aan John vd Brom uitleggen...
pi_88165713
zou het helpen???
pi_88166294
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 09:51 schreef DR-w.brink het volgende:
zou het helpen???
Ik denk dat John jou wel kan uitleggen hoe het echt zit ja...
pi_88166517
het gaat er om dat de schuld van het verlies bij de beslissingen van de scheids worden neergelegd.
dat is te simpel. iedere club wordt wel benadeeld door een foutieve beslissing.
Het zou klasse zijn om te zeggen dat de overwinning terecht was
pi_88166776
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 10:43 schreef DR-w.brink het volgende:
het gaat er om dat de schuld van het verlies bij de beslissingen van de scheids worden neergelegd.
Ik ben echt heel benieuwd waar ik dat doe?

Volgens mij reageerde ik op de stelling dat Blom goed floot. En dat deed hij niet. Sterker nog: er is nu weliswaar in de pers geen ophef over, maar feitelijk is er weinig verschil tussen zijn fouten en die van Wegereef vorige week.

Die kreeg echter een lading stront over zich heen met als gevolg een schorsing. En dan vind ik het vreemd dat we Blom positief beoordelen.

quote:
dat is te simpel. iedere club wordt wel benadeeld door een foutieve beslissing.
Beetje een dooddoener. En onwaar.

quote:
Het zou klasse zijn om te zeggen dat de overwinning terecht was
Ik ben dat niet met je eens. PSV speelde niet top, maar had wel het beste van het spel. Twente de beste kansen. Maar het was een wedstrijd waarbij degene die het eerst scoort zou winnen. Ik wist na de 0-1 dat de wedstrijd gespeeld was. En als PSV had gescoord (en die kans is heel groot met een pingel) dan had PSV de wedstrijd naar zich toegetrokken (dan had twente immers moeten komen).

Er was geen groot niveauverschil, beiden hadden kunnen winnen, het had ook 0-0 kunnen blijven en twente was de gelukkigste van de twee. En dat vind ik best, maar het is zo jammer dat de scheidsrechter weer zo'n enorme stempel op de wedstrijd drukt met zijn beslissingen. En dat gebeurt veel te vaak (vorig weekend in maar liefst 3 van de 9 wedstrijden!).
pi_88166879
en dat zal altijd zo blijven.
leg het naast je neer, en hoop dat ze volgende keer beter zijn.
en ja, PSV had net zo goed kunnen winnen. ze zijn zeker niet de mindere van Twente.
pi_88167391
Uitstekende scheidsrechter. Een van de weinige die ook internationaal mee kan.
Niet alleen op basis van deze wedstrijd maar is sowieso onze beste scheidsrechter.
Heb de eerste helft niet gezien maar in de 2e helft floot ie goed, bijna foutloos.
Dat PSV'ers er vanuit gaan dat een scheidsrechter in Eindhoven standaard pro-PSV fluit is hun probleem.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_88168132
Je laat je wel kennen he DS4?

Twente was overall beter en heeft gewonnen, goede of foute beslissingen van de scheidsrechter daargelaten. Als het een penal was geweest en PSV had gewonnen met 1-0 had ik gezegd:

Twente was overall beter, maar PSV heeft gewonnen.

So grow over it.
Too much cold in one place breaks
pi_88171952
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:47 schreef risussardonicus het volgende:
Twente was overall beter
Nee.
pi_88174676
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 13:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee.
Ik zei toch dat PSVers heel slecht tegen hun verlies kunnen :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_88175225
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Het lijkt er meer op dat twentesupporters het heel moeilijk hebben met mensen die niet vertellen dat ze heel geweldig zijn.

Het kon gewoon beide kanten op. PSV maakte het spel, twente speelde op de counter. En dat heeft tot een goed resultaat geleid, maar had ook fout kunnen lopen. Als je dat niet ziet dan het je niet zo heel veel verstand van voetbal... sterker nog: dan heb je gewoon de wedstrijd niet gezien.

Ik vond de wedstrijd sowieso niet hoogstaand. PSV creëerde veel te weinig en twente speelde laf (maar daarmee is PSV ook vaak kampioen geworden).

De scheidsrechter vond ik slecht fluiten en ik kan dat vrij aardig onderbouwen dacht ik zo (nogmaals: Wegereef kreeg voor een vergelijkbare prestatie een schorsing).

Verder zal het mij redelijk jeuken. Ik heb meer dan gemiddeld sympathie voor PSV, ik heb er immers jarenlang gespeeld, maar ik ben prima in staat om objectief naar het voetbal te kijken. Ik had vorige week ook helemaal geen moeite om toe te geven dat ajax genaaid was door Wegereef. Terwijl ik echt helemaal niets op heb met ajax. Maar kennelijk is dat voor velen hier een brug te ver. Eerlijk toegeven dat je geluk had dat die bal tot twee keer toe niet op de stip ging. Want dan speel je echt een andere wedstrijd, zeker als je als strijdplan de counter hebt.

Ik was gisteren gewoon niet onder de indruk. Van beide partijen.
pi_88176381
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ben ik als neutrale supporter eigenlijk wel mee eens, dat PSV iets beter was.
pi_88176405
Ik vond de reacties van de PSV'ers ook zeer matig :{ Twente heeft toch echt verdiend gewonnen, maar de PSV'ers hebben er geen goed woord voor over.
Noot noot.
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:31:56 #171
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_88178447
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat twentesupporters het heel moeilijk hebben met mensen die niet vertellen dat ze heel geweldig zijn.

Het kon gewoon beide kanten op. PSV maakte het spel, twente speelde op de counter. En dat heeft tot een goed resultaat geleid, maar had ook fout kunnen lopen. Als je dat niet ziet dan het je niet zo heel veel verstand van voetbal... sterker nog: dan heb je gewoon de wedstrijd niet gezien.

Ik vond de wedstrijd sowieso niet hoogstaand. PSV creëerde veel te weinig en twente speelde laf (maar daarmee is PSV ook vaak kampioen geworden).

De scheidsrechter vond ik slecht fluiten en ik kan dat vrij aardig onderbouwen dacht ik zo (nogmaals: Wegereef kreeg voor een vergelijkbare prestatie een schorsing).

Verder zal het mij redelijk jeuken. Ik heb meer dan gemiddeld sympathie voor PSV, ik heb er immers jarenlang gespeeld, maar ik ben prima in staat om objectief naar het voetbal te kijken. Ik had vorige week ook helemaal geen moeite om toe te geven dat ajax genaaid was door Wegereef. Terwijl ik echt helemaal niets op heb met ajax. Maar kennelijk is dat voor velen hier een brug te ver. Eerlijk toegeven dat je geluk had dat die bal tot twee keer toe niet op de stip ging. Want dan speel je echt een andere wedstrijd, zeker als je als strijdplan de counter hebt.

Ik was gisteren gewoon niet onder de indruk. Van beide partijen.
0-1 Whehe
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_88178895
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
Twente heeft toch echt verdiend gewonnen
Ze hebben gewonnen. Uiteindelijk is dat wat telt. Maar ga niet net doen alsof twente veel beter was dan PSV, want dat is gewoon niet zo. Op basis van de kansen die ze uiteindelijk gekregen hebben is het niet vreemd dat twente won, op basis van het spelbeeld is het wel vreemd dat ze de beste kansen kregen.

Ze waren de gelukkigste in een wedstrijd die beide kanten op kon. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')