Dat doen de fans van jou cluppie zeker nooit?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:38 schreef truedestiny het volgende:
wat lopen ze nou blom uit te fluiten kansloze kut supporters.
Dat gebeurt bij Ajax elke week....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:38 schreef truedestiny het volgende:
wat lopen ze nou blom uit te fluiten kansloze kut supporters.
dat gebeurt elke week als de thuisclub verliest, waar dan ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij Ajax elke week....
Steeds weer Ajax erbij halen, wat heb je toch met Ajax, vorige week was het toch een onterechte kaart? dan lijkt het me vrij normaal om de scheidsrechter uit te fluiten. Vandaag floot Blom gewoon foutloos (misschien paar kleine foutjes).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb niks met Ajaxquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Steeds weer Ajax erbij halen, wat heb je toch met Ajax, vorige week was het toch een onterechte kaart? dan lijkt het me vrij normaal om de scheidsrechter uit te fluiten. Vandaag floot Blom gewoon foutloos (misschien paar kleine foutjes).
vaak zat maar Blom floot goed. ook na de rode kaart hoe the fuck haal je je in het hoofd de scheids dan uit te schelden. scheld die mongool die een tackle maakt dan uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat doen de fans van jou cluppie zeker nooit?
Laatste weken is het ook redelijk terecht dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |