quote:De vorige topics kan je hier bekijken:StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2
General
• Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy."
• The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified.
• Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates.
Balance
• PROTOSS
o Buildings
• Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.
o Void Ray
• Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).
• Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).
• Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.
• TERRAN
o Buildings
• Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.
• Supply Depot life increased from 350 to 400.
o Medivac
• Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.
• Speed reduced from 2.75 to 2.5.
o Reaper
• Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.
o Thor
• Energy bar removed.
• 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).
• ZERG
o Buildings
• Hatchery life increased from 1250 to 1500.
• Lair life increased from 1800 to 2000.
• Spawning Pool life increased from 750 to 1000.
• Spire life increased from 600 to 850.
• Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.
o Corruptor
• Energy bar removed.
• Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).
o Infestor
• Fungal Growth now prevents Blink.
o Roach
• Range increased from 3 to 4.
Bug Fixes
• Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.
• Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.
• Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.
• Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.
• Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.
quote:Waarom op us.battle.net?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Bah, kom er net achter dat mijn ladder ranking bugged is. Vond het al raar dat ik slechts af en toe +2 kreeg voor overwinningen en als ik dan verloor dat ik alles weer kwijt was.....
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/627980513?page=2
in dat topic wordt bevestigd dat ik bugged ben, hopelijk dat ze het snel oplossen.....
quote:Klopt dat merk ik zelf ook, van de eerste 40 potjes die ik gespeeld heb had ik er maar10 ofzo gewonnen (niet ingelezen ,geen youtube, gewoon gelijk gaan spelen en kijken waar het schip strand). Nu ik ong 150 potjes heb gespeeld heb ik ong 50% van mijn matches gewonnen heb merk ik idd dat ik nu eindelijk steeds 2 punten begin te krijgen als ik win, wel frustrerend dat je ze gelijk allemaal kwijt bent na 1 verlies partij....Op vrijdag 29 oktober 2010 18:03 schreef andrew.koster het volgende:
Wss omdat dat is waar Blizzard deze bug bevestigd heeft. Overigens is de fix: heel veel spelen (zie de MVP posts op de volgende bladzijde). Heel suf dat je MMR onder de 0 kan duiken terwijl je rating een minimum van bronze 0 heeft, maar goed, dat is hoe het werkt, blijkbaar. Hopelijk wordt dit gefixed, zodat je MMR ook een minimum heeft.
quote:Ik heb exact hetzelfde probleem, heb er al een post toen over aangemaakt maar niet zoveel responce over gekregenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Bah, kom er net achter dat mijn ladder ranking bugged is. Vond het al raar dat ik slechts af en toe +2 kreeg voor overwinningen en als ik dan verloor dat ik alles weer kwijt was.....
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/627980513?page=2
in dat topic wordt bevestigd dat ik bugged ben, hopelijk dat ze het snel oplossen.....
Heb ik ook en een gare mail van Blizzard terug. Heeft met je cookies ofzo te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
lol kan zelfs niet meer posten op starcraft forums, zou geen starcraft account hebben, klik ik op account, staat er starcraft account lol
"He will be facepalming all the way home"quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:43 schreef Salamando het volgende:
Wat een humorgame, Cellawera is een pro zerg speler, doet een random 2v2 en doet alsof hij niet kan spelen
Haha 13gate, maar die andere gasten leken wel Bronze man wat een noobs.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:43 schreef Salamando het volgende:
Wat een humorgame, Cellawera is een pro zerg speler, doet een random 2v2 en doet alsof hij niet kan spelen
Cookiesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Heb ik ook en een gare mail van Blizzard terug. Heeft met je cookies ofzo te maken.
Ik heb t precies andersom, verlies alles maar zie geen kans om gedemote te worden lolquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem, heb er al een post toen over aangemaakt maar niet zoveel responce over gekregen
Begin was ik elke, maar ook elke match favored, kreeg maar 4 punten per win, won ik er 4 op rij had ik 16 punten, en verloor ik er één had ik weer 0 punten. Bemerkte dat ik speelde tegen gasten die hoger hadden dan 50/50 win ratio, dikke 100 games meer gespeeld. Nu bemerk ik die problemen ook nog steeds, ben niet meer altijd favored, maar ik zit in de bronze league, sta 1e en de laatste games speel ik 75% van mijn games tegen Gold of Silver league spelers, en nog ben ik favoreddaarbij win ik van die games ook nog eens 80% en zelfs dan nog geen promotion
![]()
Ik probeer ze meestal te stim-snipen met marauders... maar doe ik eigenlijk omdat ik meestal geen vikings kan handelen in grote gevechtenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Net weer een 2vs2 tegen silver league player gedaan, wederom favored, raar, als ik tegen bronze speel is de andere favored, speel ik tegen silver/gold is het even matched of ben ik favored![]()
Nja, kwam met collossus rape samen met wat zealot en een hoop stalkers, nette game van hem. Kon me vikings niet bij de collossus in de buurt krijgen door de stalkers, als me troepen gingen voor de stalkers werden ze geraped door de collossus, moet nog kijken hoe ik deze combo verslatips iemand?
EDIT: ow en ik vergeet dat hij de halve map had volgebouwd met canons
Ja het handelen moet ik nog onder de knie krijgen, iemand tips voor een bronze league player? Zetten jullie je troepen in groepen of zo? Ik move me vikings naar voren voor de collossus maar dan komen de stalkers, duw ik stalkers naar voren komen de collossus weerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:37 schreef Axeklok het volgende:
[..]
Ik probeer ze meestal te stim-snipen met marauders... maar doe ik eigenlijk omdat ik meestal geen vikings kan handelen in grote gevechten.
Ja dat is een grapje, blijkbaar een cheat voor gratis minerals.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:35 schreef Thrilled het volgende:
Op die replay spreekt ie over een mineral hack? Is dat een grapje of wat bedoelen ze daar mee?
Favored heeft niet te maken met de league waarin je speelt maar met je verborgen rating, de spelers waartegen jij gespeeld hebt uit de silver/gold league kunnen mischien wel zo slecht zijn dat ze eigenlijk in de bronze league thuishoren en dus tegen jou hun demoting matches gespeeld hebben....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Net weer een 2vs2 tegen silver league player gedaan, wederom favored, raar, als ik tegen bronze speel is de andere favored, speel ik tegen silver/gold is het even matched of ben ik favored![]()
Nja, kwam met collossus rape samen met wat zealot en een hoop stalkers, nette game van hem. Kon me vikings niet bij de collossus in de buurt krijgen door de stalkers, als me troepen gingen voor de stalkers werden ze geraped door de collossus, moet nog kijken hoe ik deze combo verslatips iemand?
EDIT: ow en ik vergeet dat hij de halve map had volgebouwd met canons
Done thatquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Favored heeft niet te maken met de league waarin je speelt maar met je verborgen rating, de spelers waartegen jij gespeeld hebt uit de silver/gold league kunnen mischien wel zo slecht zijn dat ze eigenlijk in de bronze league thuishoren en dus tegen jou hun demoting matches gespeeld hebben....
En zodra ik zie dat iemand een paar colossus heeft maak ik vaak een paar cloaked banshees, weet niet of dat de goede taktiek is, maar voor mij heeft het nog steeds gewerkt....
Dit klopt niet helemaal, net even nagekeken, zojuist ook weer een game, zit gewoon tegen silver league players die meer dan 50/50 win ratio hebben, zelfs enkele in top 10 in hun league.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Favored heeft niet te maken met de league waarin je speelt maar met je verborgen rating, de spelers waartegen jij gespeeld hebt uit de silver/gold league kunnen mischien wel zo slecht zijn dat ze eigenlijk in de bronze league thuishoren en dus tegen jou hun demoting matches gespeeld hebben....
welkom trugquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Zo ik ben net terug van mijn vakantie op Ambon, zo eens even na een maandje SC weer eens proberen met een jetlag
Nicequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weeeeeeeeeeeee promoted naar Silver league
Hee, jou kwam ik gister tegen.quote:
Jou ken ik nog van het Warcraft 3 topic.quote:Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hee, jou kwam ik gister tegen.
Ik zat met m'n stonede harses supergeconcentreerd te campaignen, ik geloof niet dat ik veel teruggezegd heb.
Ik zit ook te kijken. Als je die vorige match heb gemist... check die ook! Serieus de beste series in SC2 tot nu toe. Waarschijnlijk beste marine-micro op dit moment.quote:Op maandag 1 november 2010 13:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
RO8 GSL
Gomtv is weer live! gomtv.net
gogogo, T Hopetorture (nr2 seizoen1) vs P NEXGenius (winnaar blizzcon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.craaaaap
Ik doe meequote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef Graseter het volgende:
Vanavond 4vs4 FOK! vs Random online spelers?
Ja inderdaad. Hij ging 1-base, dus ik stond rustig me army op te bouwen voor zijn base. Ik scande alleen voorkant van z'n base voor units.quote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Waar speel jij dan mee? Als hij de kans krijgt om dark templars te maken dan doe je iets niet goed, je moet zorgen dat hij die kans niet krijgt. Als hij ze in het begin zo snel mogelijk wilt maken betekend het dat hij niet veel defence heeft en zou je de game al binnen 10 min moeten kunnen winnen. Daarbij blijven scannen, je had dit aan kunnen zien komen en wat raven kunnen maken.
ah, welcome homequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Zo ik ben net terug van mijn vakantie op Ambon, zo eens even na een maandje SC weer eens proberen met een jetlag
Moeten voorkomen dat hij ze kon bouwen? nee je moet gewoon zorgen dat je wat detectors hebt dan zijn die dingen nutteloos.quote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Waar speel jij dan mee? Als hij de kans krijgt om dark templars te maken dan doe je iets niet goed, je moet zorgen dat hij die kans niet krijgt. Als hij ze in het begin zo snel mogelijk wilt maken betekend het dat hij niet veel defence heeft en zou je de game al binnen 10 min moeten kunnen winnen. Daarbij blijven scannen, je had dit aan kunnen zien komen en wat raven kunnen maken.
Wij hebben gewoon gespeeld hoor, jij ging weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
Morgen avond dan?
22.00 add henkcod2 op skype
quote:gister avond net nadat je weg was disconnecte de serversOp dinsdag 2 november 2010 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd in die situatiesdat heb ik nog nooit gehad. Gelukkig ook maar, want ik zou gewoon afsluiten en nieuw potje beginnen.
Bedankt voor je reactie en de link.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is niet zo simpel als jij het stelt: oh ik ben silver, ik win 3x van platinum, dan hoor ik ook in platinum.
Je vergeet de hoge meneren in Den Haag de schuld te gevenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Het hele league systeem zegt bijna niets. In welke league je zit doet er niet toe. De laatste zoveel potjes wel. En alhoewel Blizzard claimed dat elke match zo een beetje 50/50 is is dat pure onzin. Het is heel makkelijk om heel veel mensen 50/50 te geven. Het systeem geeft je gewoon zo af en toe een autowin tegen een enorme noob als je meer dan 55% ofzo verliest. Ik weet zeker dat ik tegen gasten gespeeld heb waar ik 95% van de keren van zal winnen. Mensen die de eerste 2x orbital energy gebruiken om te scannen en een bunker in hun main bouwen, ver van de ramp af, terwijl de map jungle basin is. Dat soort onzin. En dan later hebben ze natuurlijk mechanics van niks. En daar moet ik dan tegen spelen met mij C+ macro terran mechanics.
Ranking systeem is fictie. Dat geeft Blizzard ook nog eens zelf toe, zou het niet extreem duidelijk zijn. Matchmaking werkt aardig, maar lang niet zo goed als Blizzard claimed.
Jij bent zelf fictie. Wat een grote onzin klets je zeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Het hele league systeem zegt bijna niets. In welke league je zit doet er niet toe. De laatste zoveel potjes wel. En alhoewel Blizzard claimed dat elke match zo een beetje 50/50 is is dat pure onzin. Het is heel makkelijk om heel veel mensen 50/50 te geven. Het systeem geeft je gewoon zo af en toe een autowin tegen een enorme noob als je meer dan 55% ofzo verliest. Ik weet zeker dat ik tegen gasten gespeeld heb waar ik 95% van de keren van zal winnen. Mensen die de eerste 2x orbital energy gebruiken om te scannen en een bunker in hun main bouwen, ver van de ramp af, terwijl de map jungle basin is. Dat soort onzin. En dan later hebben ze natuurlijk mechanics van niks. En daar moet ik dan tegen spelen met mij C+ macro terran mechanics.
Ranking systeem is fictie. Dat geeft Blizzard ook nog eens zelf toe, zou het niet extreem duidelijk zijn. Matchmaking werkt aardig, maar lang niet zo goed als Blizzard claimed.
Heeft de PVV al kamervragen gesteld?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Klopt dat was ook bij de vorige disscussie. Toen had pritt gezegd dat ie ook onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jij bent zelf fictie. Wat een grote onzin klets je zeg.
I like turtles.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Als je Drorctopus bedoeltquote:Op woensdag 3 november 2010 08:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Weet niet meer wie er gister hier was voor customs, maar nog bedankt voor de gameswas leuk, snel weer doen. MAar wel scouten he
Die kerel is compleet de weg kwijt, zal wel drugs zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Klopt dat was ook bij de vorige disscussie. Toen had pritt gezegd dat ie ook onzin uitkraamt.
Zerg heb ik idd meer meegespeeld. Vind alleen dat ze zo weinig units hebben en de mechanics van zerg beginnen me een beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd. Ow ja en btw waar kan ik GSL games volgen?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja jij was hetwas inderdaad wel leuke matches. Zou wel bij zerg blijven, dat ligt je volgens mij een stuk beter. Met toss loop ik best wel je basis in, vooral dat 1e potje
haha zwaar geweldig. Eerst helemaal klaarkomen van dat nummer en dan als een mongool gaan dansen xDquote:
Staat op Liquipedia van TeamLiquid. En staat ingame. In ieder geval als je skirmish doet vs AI dan bij help. Staat tegen welke unit een unit sterk/zwak is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:48 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb hem al eens gezien, maar ik zoek een lijst waar op staat welke units het beste een unit 'x' kunnen counteren.. heeft iemand die?
quote:
kan je een directe link naar die cast plaatsen, want hij doet het niet bij mijquote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Day9 = held
HD = goede speler, goede zerg om genoeg van te leren
Husky = gewoon lachen
Crota = praat te snel maar heeft bazenreplays altijd
Siraz = enthousiast, altijd leuke replays
Saharadrac = vent spoort niet , maar maakt het wel zo leuk
Psy & Zai = mijn favoriet, geweldige games + dove kat
Maar beste is nog Artosis & Tasteless die live casten, zo direct om 11:00
GOMTV.NET , be there @ 11
gomtv.net, gratis account aanmaken en dan naar http://www.gomtv.net/2010gslopens2/live/quote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
kan je een directe link naar die cast plaatsen, want hij doet het niet bij mij
Ja dat heb ik maar als ik dan op SQ Live doe gebeurd er niks. Maar als het goed is heb je een linkje van het venster dat je dan krijgt.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef Axeklok het volgende:
[..]
gomtv.net, gratis account aanmaken en dan naar http://www.gomtv.net/2010gslopens2/live/
En dan op SQ LIVE Test drukken. Heb je wel GOM player voor nodig, maar die werkt altijd bij mij.
Probeer 'SQ Live test', dan wordt GOM player automatisch geopend. SQ Live kan namelijk vol zitten.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja dat heb ik maar als ik dan op SQ Live doe gebeurd er niks. Maar als het goed is heb je een linkje van het venster dat je dan krijgt.
Weet niet, Revje en Benx regelde dat eerst. Ze zeiden in November nog eentje geloof ik. Bump dit ding anders even:quote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar wel in 1 minuutje
Is er iemand al bezig met tourney #2 op te zetten? Zo nee, dan ga ik daar es een siteje voor maken, als er genoeg animo voor is
Ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef GoodGawd het volgende:
Jungle basin is ook officiele map nu?
Pff inderdaad... laatst kreeg ik die map in een random en ik kende het gewoon niet. Dacht al, ben ik nou gek geworden?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef GoodGawd het volgende:
Jungle basin is ook officiele map nu?
Misschien heeft hij er 20 gespeeld en 0 verloren.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:55 schreef YoshiBignose het volgende:
GRRRRRR dat 4v4 is zo bullshit. Heb nu al een paar keer gehad dat er gewoon een bronze speler in m'n team zatwat doen die hier
schijt noob kon er niks van. Ik zit toch in diamond, waarom matcht blizzard me dan met die gasten?
Ja en in Diamond 1200+ hèquote:
Duurt nog ff. Ik heb het zelf nu nog druk op me werk dus nog ff geen toernooi 2.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:20 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Weet niet, Revje en Benx regelde dat eerst. Ze zeiden in November nog eentje geloof ik. Bump dit ding anders even:
Het Starcraft 2 toernooi Fok!King Toernooi gaat van start #2
Heb dat ook vaak in 4vs4 tegen diamond teams.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Salamando het volgende:
Is het normaal dat diamond spelers in 2v2 alleen maar T1 rushen?Elke diamond die we tegenkwamen deed alleen maar zerglin / marines / zealots rush
paar phoenixes derbij? blink researchen voor je stalkers?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Thrilled het volgende:
omg net een rete-frustrerend potje verloren..
Hij harasste mn base continue met broodlords/broodlings ofzo die net buiten het bereik van mn stalkers waren.. continue units spammen die ik afslachte met mn zealots, om vervolgens mn stalkers terug te trekken zodat zn vliegende units dichterbij kwamen.. steeds heen en weer.. hoe krijg ik dat nou voor elkaar? uiteindelijk viel hij van de andere kant aan waar mn void rays aan het bouwen waren.. schijt irritant!
Ja hoor, hij harrassed continue met broodlordsquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Thrilled het volgende:
omg net een rete-frustrerend potje verloren..
Hij harasste mn base continue met broodlords/broodlings ofzo die net buiten het bereik van mn stalkers waren.. continue units spammen die ik afslachte met mn zealots, om vervolgens mn stalkers terug te trekken zodat zn vliegende units dichterbij kwamen.. steeds heen en weer.. hoe krijg ik dat nou voor elkaar? uiteindelijk viel hij van de andere kant aan waar mn void rays aan het bouwen waren.. schijt irritant!
dat inderdaad. Het moet wel heel ver komen wil de tegenstander broodlords krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja hoor, hij harrassed continue met broodlordsEr is al redelijk wat tijd verstreken voordat hij die uberhaupt kan maken hoor, ik weet niet wat je daarvoor gedaan hebt. Lopen slapen?
Als hij all broodlords heeft, hoor jij al mass carriers (of beter void ray) te hebben. Mass stalkers met blink slachten broodlords ook redelijk easy.
Prima toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:03 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik weet alweer waarom ik terran haat... Vieze turtling noobs. Ik dacht zo ik ga ff terran spelen. Ik was seri de enige die aanviel en alles wat hij deed was overal siege tanks en missile turrets neerzetten.
Ik ben hetzelfde aan het doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:24 schreef zforces het volgende:
hmm ik zit eraan te denken om te switchen naar toss. Gewoon puur voor de fun eigenlijk en om alles enigzins te gaan beheersen. Alleen ben ik dalijk wel uberslecht in mn league dan. Heb alleen nog maar terran gespeeld dus zal wel veel gaan verliezen in leaguematches. Hmmm dunno wat vinden jullie?
Ik heb voordat ik SC2 gekocht heb, heeeel veel single player gespeeld. Daardoor kan ik eigenlijk met alledrie wel iets. Als je gewoon een paar potjes co-op/custom speel, heb je snel de basics weer te pakken denk ik. Zal in ieder geval een paar losses schelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:24 schreef zforces het volgende:
hmm ik zit eraan te denken om te switchen naar toss. Gewoon puur voor de fun eigenlijk en om alles enigzins te gaan beheersen. Alleen ben ik dalijk wel uberslecht in mn league dan. Heb alleen nog maar terran gespeeld dus zal wel veel gaan verliezen in leaguematches. Hmmm dunno wat vinden jullie?
Ach dat micro'n komt wel, met macro win je je battles. (tenzij je al in Diamond zit ofzo)quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:04 schreef Axeklok het volgende:
Al zal het micro'n met een toss army wel ff wennen zijn.
ik zit dus al in diamond, en heb met terran vaak al moeitequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:07 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ach dat micro'n komt wel, met macro win je je battles. (tenzij je al in Diamond zit ofzo)
Moest ook zo wennen aan toss, pas toen ik de sentry echt begon te ontdekken ging het wat beter
Ben ik ook aan het proberenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:24 schreef zforces het volgende:
das wel nice:Dquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
verhaal over vet potje
Gewoon custom games spelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:24 schreef zforces het volgende:
Wie is jace?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:45 schreef zforces het volgende:
[..]
net tegen Jace een oefenpotje gedaan. Heb nog veel te leren.
Zeer sterke game van Huk maar beetje aparte keuze van Idra om niet direct wat corruptors mee te nemen nadat hij de collosi had gespotquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:02 schreef genakt het volgende:
Sowieso alle replays die ik laatste tijd van IdrA heb gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef Harlon het volgende:
[..]
Zeer sterke game van Huk maar beetje aparte keuze van Idra om niet direct wat corruptors mee te nemen nadat hij de collosi had gespot
Heb me ingeschreven, denk niet dat ik veel ga maken aangezien ik toch één van de slechtere spelers hier ben, maar wel mooi om van te lerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef UnholyTauren het volgende:
Iedereen die mee wil doen aan een nieuw Fok!King Starcraft II Toernooi zie Fok!King Starcraft II Toernooi deel 2
finale blizzcon ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sowieso alle replays die ik laatste tijd van IdrA heb gezienHij is best een faler voor mijn gevoel
Jij bent een faler voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sowieso alle replays die ik laatste tijd van IdrA heb gezienHij is best een faler voor mijn gevoel
Dat zal ik ook absoluut niet ontkennenquote:Op zondag 7 november 2010 09:51 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij bent een faler voor mijn gevoel.
Wat ben je ook een ontiegelijke zuurpruim hequote:Op zondag 7 november 2010 09:51 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij bent een faler voor mijn gevoel.
zorgen dat je constant harrasst is micro intensief genoeg.quote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef Siddartha het volgende:
Iemand een goede build die erg micro-intensief is?
Maakt niet uit voor welk ras.
quote:Op zondag 7 november 2010 12:38 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ontiegelijke zuurpruim he
Nee Blizzard bepaald wanneer je promoveert. Als je geod speelt tegen mensen die beter zijn dan jij dan verhoog je die kans. Blijf spelen en het komt vaneigens goed.quote:Op zondag 7 november 2010 15:16 schreef Thrilled het volgende:
Net twee weken aan het spelen en de game bevalt me nog steeds erg goed.. ben er zowaar aan verslaafdik verlies nog relatief veel
win-ratio is 1 op 2 / 3 ofzo
Kheb inmiddels mn 25-wins avatar van protoss unlocked gisteravond, ben er erg trots op
Begin nu wat meer kennis paraat te hebben over wat ik met welke unit moet counteren.. nog zo veel te leren!
Wat ik me wel afvroeg... ik sta nu wat hoog in mijn division (marine mars ofzo), als ik op 1 sta en ik win, ga ik dan gelijk door naar een hogere division van bronze? En wanneer rank je naar een hogere league? Kan er zo snel niks van vinden
Oh en kunnen bronze spelers ook meedoen aan het foktoernooi?
http://www.mystarcraftbuild.com/Terran#idquote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef Siddartha het volgende:
Iemand een goede build die erg micro-intensief is?
Maakt niet uit voor welk ras.
Ja hoor tuurlijk ieder level kan meedoenquote:Op zondag 7 november 2010 15:16 schreef Thrilled het volgende:
Oh en kunnen bronze spelers ook meedoen aan het foktoernooi?
Ja ik merkte het ook egt zwaar irritant als je iemand zijn league wil zien :S. Maar ja ik loop lekker nuquote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef paintmeester het volgende:
is battlenet bij jullie ook zo traag met het laden van profielen e.d.?
fijn.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
en raad eens 9 nuok nu stop ik met spammen ^^
Laatste weken vaker last van, ook krijg ik vaker unranked te staan als ik een ranked game wil spelen. Als ik een profiel van iemand wil bekijken duurt dat vaker 4 minuten voordat ik iets zie.quote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef paintmeester het volgende:
is battlenet bij jullie ook zo traag met het laden van profielen e.d.?
En?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Holy shit. Ik zag een terran speler in bronze league die 600 games had gespeeld -.-
Dat laatste zal wel. Beetje sneu eigenlijk als je na zoveel games niks beter wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
En?Dat is gemiddeld 6 games per dag. Of doelde je op het feit 'na 600 games nog steeds bronze zijn'?
Zijn genoeg spelers die bewust in bronze blijven om 'makkelijk' aan bepaalde achievements en portraits te komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel. Beetje sneu eigenlijk als je na zoveel games niks beter wordt
Die gasten die zoveel potjes spelen en nog in brons zitten doen altijd een crappy worker rush.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kijk maar eens op sc2ranks, staan een bronze player en een silver player met ~2800
Hmm bij mij gaan ze meestal eerst allemaal een 6-pool..quote:Op woensdag 10 november 2010 12:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach laat ze idd maar lekker.
Leuke streak te pakken , vooral tegen zergs die allemaal (en ik bedoel echt allemaal) 2base roach gaan. Kan bijna direct techen naar immortals , zelfs 1 game 1 sentry gemaakt en rest immortals voor de gein.
Dus bericht aan zergs, roachrange +1 betekend niet dat ze imba OP etc zijn
Dat had ik laatst. Ik die scannen en zag de banelingnest. Na die vele casts van hd en husky gezien te hebben dacht, owjee baneingbust. Ik helemaal voorbereiden, dikke wall enzo. Geen baneling gezienquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef andrew.koster het volgende:
Tuurlijk. Is net zoiets als 4gate: is gewoon een sterke strat tegen veel openers. Aan de andere kant, als je zonder te scouten techt en de Zerg gooit er een berg lings uit ipv roaches dan ben je goed de pineut met je leger immortals...
Wat ik bedoel is dat als de zerg een roach warren heeft dit niet een verplichting is om roaches te maken. Het is echter heel makkelijk om een gateway leger af te straffen met roaches. Als je een robo leger bouwt dan moet zerg wat anders doen. Gelukkig pompen lings er een stuk sneller uit dan immortals
Met een probe T builders killen in het begin is altijd lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:35 schreef GoodGawd het volgende:
Tegen T niet, tegen P en Z wel. Al skip ik hem af en toe bij P op een 1v1 map, omdat ik die haras probe vrij irritant kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |