Nicequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weeeeeeeeeeeee promoted naar Silver league
Hee, jou kwam ik gister tegen.quote:
Jou ken ik nog van het Warcraft 3 topic.quote:Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hee, jou kwam ik gister tegen.
Ik zat met m'n stonede harses supergeconcentreerd te campaignen, ik geloof niet dat ik veel teruggezegd heb.
Ik zit ook te kijken. Als je die vorige match heb gemist... check die ook! Serieus de beste series in SC2 tot nu toe. Waarschijnlijk beste marine-micro op dit moment.quote:Op maandag 1 november 2010 13:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
RO8 GSL
Gomtv is weer live! gomtv.net
gogogo, T Hopetorture (nr2 seizoen1) vs P NEXGenius (winnaar blizzcon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.craaaaap
Ik doe meequote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef Graseter het volgende:
Vanavond 4vs4 FOK! vs Random online spelers?
Ja inderdaad. Hij ging 1-base, dus ik stond rustig me army op te bouwen voor zijn base. Ik scande alleen voorkant van z'n base voor units.quote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Waar speel jij dan mee? Als hij de kans krijgt om dark templars te maken dan doe je iets niet goed, je moet zorgen dat hij die kans niet krijgt. Als hij ze in het begin zo snel mogelijk wilt maken betekend het dat hij niet veel defence heeft en zou je de game al binnen 10 min moeten kunnen winnen. Daarbij blijven scannen, je had dit aan kunnen zien komen en wat raven kunnen maken.
ah, welcome homequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:49 schreef GoodGawd het volgende:
Zo ik ben net terug van mijn vakantie op Ambon, zo eens even na een maandje SC weer eens proberen met een jetlag
Moeten voorkomen dat hij ze kon bouwen? nee je moet gewoon zorgen dat je wat detectors hebt dan zijn die dingen nutteloos.quote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Waar speel jij dan mee? Als hij de kans krijgt om dark templars te maken dan doe je iets niet goed, je moet zorgen dat hij die kans niet krijgt. Als hij ze in het begin zo snel mogelijk wilt maken betekend het dat hij niet veel defence heeft en zou je de game al binnen 10 min moeten kunnen winnen. Daarbij blijven scannen, je had dit aan kunnen zien komen en wat raven kunnen maken.
Wij hebben gewoon gespeeld hoor, jij ging weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
Morgen avond dan?
22.00 add henkcod2 op skype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |