quote:gister avond net nadat je weg was disconnecte de serversOp dinsdag 2 november 2010 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd in die situatiesdat heb ik nog nooit gehad. Gelukkig ook maar, want ik zou gewoon afsluiten en nieuw potje beginnen.
Bedankt voor je reactie en de link.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is niet zo simpel als jij het stelt: oh ik ben silver, ik win 3x van platinum, dan hoor ik ook in platinum.
Je vergeet de hoge meneren in Den Haag de schuld te gevenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Het hele league systeem zegt bijna niets. In welke league je zit doet er niet toe. De laatste zoveel potjes wel. En alhoewel Blizzard claimed dat elke match zo een beetje 50/50 is is dat pure onzin. Het is heel makkelijk om heel veel mensen 50/50 te geven. Het systeem geeft je gewoon zo af en toe een autowin tegen een enorme noob als je meer dan 55% ofzo verliest. Ik weet zeker dat ik tegen gasten gespeeld heb waar ik 95% van de keren van zal winnen. Mensen die de eerste 2x orbital energy gebruiken om te scannen en een bunker in hun main bouwen, ver van de ramp af, terwijl de map jungle basin is. Dat soort onzin. En dan later hebben ze natuurlijk mechanics van niks. En daar moet ik dan tegen spelen met mij C+ macro terran mechanics.
Ranking systeem is fictie. Dat geeft Blizzard ook nog eens zelf toe, zou het niet extreem duidelijk zijn. Matchmaking werkt aardig, maar lang niet zo goed als Blizzard claimed.
Jij bent zelf fictie. Wat een grote onzin klets je zeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Het hele league systeem zegt bijna niets. In welke league je zit doet er niet toe. De laatste zoveel potjes wel. En alhoewel Blizzard claimed dat elke match zo een beetje 50/50 is is dat pure onzin. Het is heel makkelijk om heel veel mensen 50/50 te geven. Het systeem geeft je gewoon zo af en toe een autowin tegen een enorme noob als je meer dan 55% ofzo verliest. Ik weet zeker dat ik tegen gasten gespeeld heb waar ik 95% van de keren van zal winnen. Mensen die de eerste 2x orbital energy gebruiken om te scannen en een bunker in hun main bouwen, ver van de ramp af, terwijl de map jungle basin is. Dat soort onzin. En dan later hebben ze natuurlijk mechanics van niks. En daar moet ik dan tegen spelen met mij C+ macro terran mechanics.
Ranking systeem is fictie. Dat geeft Blizzard ook nog eens zelf toe, zou het niet extreem duidelijk zijn. Matchmaking werkt aardig, maar lang niet zo goed als Blizzard claimed.
Heeft de PVV al kamervragen gesteld?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Klopt dat was ook bij de vorige disscussie. Toen had pritt gezegd dat ie ook onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jij bent zelf fictie. Wat een grote onzin klets je zeg.
I like turtles.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Als je Drorctopus bedoeltquote:Op woensdag 3 november 2010 08:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Weet niet meer wie er gister hier was voor customs, maar nog bedankt voor de gameswas leuk, snel weer doen. MAar wel scouten he
Die kerel is compleet de weg kwijt, zal wel drugs zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Klopt dat was ook bij de vorige disscussie. Toen had pritt gezegd dat ie ook onzin uitkraamt.
Zerg heb ik idd meer meegespeeld. Vind alleen dat ze zo weinig units hebben en de mechanics van zerg beginnen me een beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd. Ow ja en btw waar kan ik GSL games volgen?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja jij was hetwas inderdaad wel leuke matches. Zou wel bij zerg blijven, dat ligt je volgens mij een stuk beter. Met toss loop ik best wel je basis in, vooral dat 1e potje
haha zwaar geweldig. Eerst helemaal klaarkomen van dat nummer en dan als een mongool gaan dansen xDquote:
Staat op Liquipedia van TeamLiquid. En staat ingame. In ieder geval als je skirmish doet vs AI dan bij help. Staat tegen welke unit een unit sterk/zwak is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:48 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb hem al eens gezien, maar ik zoek een lijst waar op staat welke units het beste een unit 'x' kunnen counteren.. heeft iemand die?
quote:
kan je een directe link naar die cast plaatsen, want hij doet het niet bij mijquote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Day9 = held
HD = goede speler, goede zerg om genoeg van te leren
Husky = gewoon lachen
Crota = praat te snel maar heeft bazenreplays altijd
Siraz = enthousiast, altijd leuke replays
Saharadrac = vent spoort niet , maar maakt het wel zo leuk
Psy & Zai = mijn favoriet, geweldige games + dove kat
Maar beste is nog Artosis & Tasteless die live casten, zo direct om 11:00
GOMTV.NET , be there @ 11
gomtv.net, gratis account aanmaken en dan naar http://www.gomtv.net/2010gslopens2/live/quote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
kan je een directe link naar die cast plaatsen, want hij doet het niet bij mij
Ja dat heb ik maar als ik dan op SQ Live doe gebeurd er niks. Maar als het goed is heb je een linkje van het venster dat je dan krijgt.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef Axeklok het volgende:
[..]
gomtv.net, gratis account aanmaken en dan naar http://www.gomtv.net/2010gslopens2/live/
En dan op SQ LIVE Test drukken. Heb je wel GOM player voor nodig, maar die werkt altijd bij mij.
Probeer 'SQ Live test', dan wordt GOM player automatisch geopend. SQ Live kan namelijk vol zitten.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja dat heb ik maar als ik dan op SQ Live doe gebeurd er niks. Maar als het goed is heb je een linkje van het venster dat je dan krijgt.
Weet niet, Revje en Benx regelde dat eerst. Ze zeiden in November nog eentje geloof ik. Bump dit ding anders even:quote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar wel in 1 minuutje
Is er iemand al bezig met tourney #2 op te zetten? Zo nee, dan ga ik daar es een siteje voor maken, als er genoeg animo voor is
Ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef GoodGawd het volgende:
Jungle basin is ook officiele map nu?
Pff inderdaad... laatst kreeg ik die map in een random en ik kende het gewoon niet. Dacht al, ben ik nou gek geworden?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef GoodGawd het volgende:
Jungle basin is ook officiele map nu?
Misschien heeft hij er 20 gespeeld en 0 verloren.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:55 schreef YoshiBignose het volgende:
GRRRRRR dat 4v4 is zo bullshit. Heb nu al een paar keer gehad dat er gewoon een bronze speler in m'n team zatwat doen die hier
schijt noob kon er niks van. Ik zit toch in diamond, waarom matcht blizzard me dan met die gasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |