abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88239131
Sja, hij ging uiteraard banshees, maar had geen marines of proper wall. Ik maak 2 obs, 4 stalkers in mn base voor defence en met de rest aanvallen. Zn base had ik zo dood maar verneukte de defence waardoor er nog 2 banshees overbleven van de 4. En dan ist snel gedaan met je nexus als je army aan de andere kant is :)
pi_88239466
als iemand anders opgeeft, telt dat dan als een win?
pi_88239609
Yup, was mijn loss, zijn win
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:36:09 #104
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_88239735
Basetrade met een andere protoss, ik was bezig zijn laatste building af te maken, vergeet ik een pylon te maken met mijn wegstuurde probes, killt hij mijn laatste building :')_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_88240147
Hahaha ja dat kan gebeuren :) Zelf tot zover de meeste baseraces wel gewonnen, vooral op grote maps weet ik altijd wel een nexus of pylons te hiden. Leukste is als ik wel mezelf voorbereid heb op zijn Dark Templars, terwijl hij niets heeft tegen die van mij.

Robo in aanbouw mollen, forgen in aanbouw mollen en je bent er :)
pi_88240550
Ik had ook een base-trade. Ik verloor al me gebouwen, behalve 3 rax. Hij had alleen nog een CC. Ik had nog 2 tanks + mauraders.

Vond wel dat ik eigenlijk gewonnen had :-) en na 10 minuten gaf hij op gelukkig.
pi_88243126
Omg allemaal nu gomtv.net , livecast

Nada vs Slayersboxer

zieke 1e game
basetrades overal, zieke tankdrops, siegen op lowgrounds omgomgomg

'im a nerd and i love boxer vs nada'
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:16:51 #108
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88244690
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd in die situaties :') dat heb ik nog nooit gehad. Gelukkig ook maar, want ik zou gewoon afsluiten en nieuw potje beginnen.
gister avond net nadat je weg was disconnecte de servers
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:17:37 #109
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88244719
iemand zin om ze te spelen ?
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:37:10 #110
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_88245444
Zerg is wel flink geboost zeg sinds ik weg was , zie ik.

[ Bericht 12% gewijzigd door GoodGawd op 02-11-2010 13:43:55 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_88246112
Valt wel mee, roach range is de beste. Paar gebouwtjes meer HP en Fungal tegen stalkers is wat effectiever.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:03:22 #112
157428 GoodGawd
pi_88246419
TvZ is nu de hele matchup omgedraaid met veranderingen die ook bij T zijn gedaan. Ik ga nu trouwens even spelen weer beetje oude niveau halen :*
pi_88249814
Is er al iemand bezig met Fok SC2 tourney # 2 ?
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:06:30 #114
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88251459
ja hoor even matcht en hij emblem 1000 keer met terran gewonnen :')
pi_88251626
Link naar die SC2 Toernooi?
黑人
pi_88251643
Hebben er nog meer mensen "problemen" met dat ranking systeem ?

Zit zelf in platinum 1vs1 , maar speel met 3 vrienden 4on4 en we zaten daar in brons tot afgelopen zondag.

We winnen zo'n beetje alles van platinum teams of lager , en het merendeel van de matches tegen diamond teams winnen we ook, en we bleven maar in brons hangen met dik 1300+ punten..
2 Dagen geleden dan eindelijk naar silver gepromoveerd en staan daar ook gelijk weer dik bovenaan met 1000+/- punten.

We worden gek genoeg ook bijna alleen maar geloot tegen diamond/platinum spelers(teams) en hebben ondanks dat veel meer wins als losses.

Ben benieuwd hoe lang het moet duren voordat we weer promoveren aangezien we minimaal in platinum horen te zitten als team.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_88252523
Die vraag komt zo'n beetje elk topic 10x langs. Het ranking systeem vertoont idd soms wat vreemde dingen. Lees dit eens door http://www.broodlings.com/battlenet-matchmaking-system.php

En dan met name het tweede deel, de vragen. Zo staat er bijv.:

Q: I'm only in Silver, so why am I being matched against Platinum players?
A: Two possible answers: either your MMR is too high for your current league, or your opponents' MMRs are too low for their current league. Look at your match history. Are you commonly being matched against players from higher leagues? If so, you have an opportunity for promotion. Look at your opponents' match histories. Are they commonly being matched against players from lower leagues? If so, they are at risk of demotion.

Het is niet zo simpel als jij het stelt: oh ik ben silver, ik win 3x van platinum, dan hoor ik ook in platinum.
pi_88253317
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef YoshiBignose het volgende:

Het is niet zo simpel als jij het stelt: oh ik ben silver, ik win 3x van platinum, dan hoor ik ook in platinum.
Bedankt voor je reactie en de link.

Je hebt mij niet horen zeggen dat we maar 3 of 4 keer van een hoger geplaatst team winnen en dat ik dan verwacht dat we dan promoveren.
Ik weet zelf ook wel dat het complexer in elkaar zit en dat je nooit zo snel kan promoveren.

Maar ik ga er wel vanuit dat als je 20/30 x van een diamond/platinum team wint en maar een paar potjes daar tussendoor verliest dat je dan toch wel mag promoveren als je in brons(!!) zit.
Want over deze aantallen gaat het , en dus niet over 3~ potjes die we eens winnen zoals jij zegt.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_88254130
Juist, maar zoals staat uitgelegd is niet elke platinum speler per se platinum. Misschien vind je van de platinums met lage MMR rating en verlies je van platinum met hoge MMR.
pi_88254210
Ach ranking systeem klopt gewoon geen klote van, kan je daar 1001 voorbeelden van geven. Bekend verhaal, natuurlijk letten ze op de MMR rating, maar ben daar eens op gaan letten toen ik nog in bronze zat, kwam geregeld tegen gold players uit, gold players in de top 10 van hun league, met meer dan 50/50 win ratio. En heb de laatste 40 games in bronze league vooral tegen silver/gold players gespeeld, nadat ik er de laatste 5 op rij won werd ik pas promoted.
pi_88254792
Zo lang gemiddeld de W/L ratio van de me meeste mensen 50% is klopt het ranking systeem en dat is wel degelijk het geval.
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:51:51 #122
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_88255622
Ranking systeem klopt. :Y
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_88256237
Het hele league systeem zegt bijna niets. In welke league je zit doet er niet toe. De laatste zoveel potjes wel. En alhoewel Blizzard claimed dat elke match zo een beetje 50/50 is is dat pure onzin. Het is heel makkelijk om heel veel mensen 50/50 te geven. Het systeem geeft je gewoon zo af en toe een autowin tegen een enorme noob als je meer dan 55% ofzo verliest. Ik weet zeker dat ik tegen gasten gespeeld heb waar ik 95% van de keren van zal winnen. Mensen die de eerste 2x orbital energy gebruiken om te scannen en een bunker in hun main bouwen, ver van de ramp af, terwijl de map jungle basin is. Dat soort onzin. En dan later hebben ze natuurlijk mechanics van niks. En daar moet ik dan tegen spelen met mij C+ macro terran mechanics.

Ranking systeem is fictie. Dat geeft Blizzard ook nog eens zelf toe, zou het niet extreem duidelijk zijn. Matchmaking werkt aardig, maar lang niet zo goed als Blizzard claimed.
pi_88256333
Huh wat :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:27:58 #125
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_88256863
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:
Het hele league systeem zegt bijna niets. In welke league je zit doet er niet toe. De laatste zoveel potjes wel. En alhoewel Blizzard claimed dat elke match zo een beetje 50/50 is is dat pure onzin. Het is heel makkelijk om heel veel mensen 50/50 te geven. Het systeem geeft je gewoon zo af en toe een autowin tegen een enorme noob als je meer dan 55% ofzo verliest. Ik weet zeker dat ik tegen gasten gespeeld heb waar ik 95% van de keren van zal winnen. Mensen die de eerste 2x orbital energy gebruiken om te scannen en een bunker in hun main bouwen, ver van de ramp af, terwijl de map jungle basin is. Dat soort onzin. En dan later hebben ze natuurlijk mechanics van niks. En daar moet ik dan tegen spelen met mij C+ macro terran mechanics.

Ranking systeem is fictie. Dat geeft Blizzard ook nog eens zelf toe, zou het niet extreem duidelijk zijn. Matchmaking werkt aardig, maar lang niet zo goed als Blizzard claimed.
Je vergeet de hoge meneren in Den Haag de schuld te geven :D :P
pi_88258228
Ik zeg:
Geen gezeik, iedereen in diamond!
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:03:21 #127
157428 GoodGawd
pi_88258265
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Harunobu het volgende:

Jij bent zelf fictie. Wat een grote onzin klets je zeg.
pi_88258707
quote:

Heeft de PVV al kamervragen gesteld? :')
pi_88264627
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Jij bent zelf fictie. Wat een grote onzin klets je zeg.
Klopt dat was ook bij de vorige disscussie. Toen had pritt gezegd dat ie ook onzin uitkraamt.
黑人
pi_88276657
Weet niet meer wie er gister hier was voor customs, maar nog bedankt voor de games :) was leuk, snel weer doen. MAar wel scouten he ;)
  woensdag 3 november 2010 @ 08:37:13 #131
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88276796
quote:

I like turtles.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88286317
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Weet niet meer wie er gister hier was voor customs, maar nog bedankt voor de games :) was leuk, snel weer doen. MAar wel scouten he ;)
Als je Drorctopus bedoelt ;). Dat was ik ^^. waren best mooie games :). ook al verloor ik ze
pi_88289018
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef apij4125 het volgende:

[..]

Klopt dat was ook bij de vorige disscussie. Toen had pritt gezegd dat ie ook onzin uitkraamt.
Die kerel is compleet de weg kwijt, zal wel drugs zijn. :D
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_88289083
Ja jij was het :) was inderdaad wel leuke matches. Zou wel bij zerg blijven, dat ligt je volgens mij een stuk beter. Met toss loop ik best wel je basis in, vooral dat 1e potje :)
pi_88289408
Nog andere mensen die de GSL volgen? Wat een fantastische wedstrijden in de kwartfinales :D

Overigens zou fakeboxer tegen echte boxer wel een gave finale zijn, maar ik ben stiekem toch voor de enige zerg die nog over is (hoewel ik Kyrix toch een stuk beter vond dan NesTea... die potjes tegen fakeboxer waren echt fantastisch).
pi_88289655
Ja volg ik zeker, nu al popcorn klaarliggen voor morgen :)

Ik had gehoopt op NEXGenius, maar hij had 2 van de 4 potjes ernorm het geluk tegen hem werken dat was wel jammer.

Ik denk dat boxer gaat verliezen van nestea. Nestea zijn ZvT is beter als boxer zn TvZ

Andere halve denk ik ITR doorgaat.
pi_88291110
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja jij was het :) was inderdaad wel leuke matches. Zou wel bij zerg blijven, dat ligt je volgens mij een stuk beter. Met toss loop ik best wel je basis in, vooral dat 1e potje :)
Zerg heb ik idd meer meegespeeld. Vind alleen dat ze zo weinig units hebben en de mechanics van zerg beginnen me een beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd. Ow ja en btw waar kan ik GSL games volgen?
pi_88291396
gomtv.net , morgen om 11:00 zijn ze live. Sowieso kan je daar alle VODs tot zover bekijken! Zeker de moeite waard.
pi_88291583
GSL is op GOMtv. www.gomtv.net Je moet een gratis account aanmaken om de wedstrijden live te volgen en de eerste set VOD te kijken. Voor VODs van alle wedstrijden moet je $15 betalen. Verder zijn er een paar wedstrijden illegaal op youtube gezet en zo, maar daar moet je maar net mazzel mee hebben. Die $15 is het trouwens wel waard als je de vorige wedstrijden terug wilt kijken. Voor alleen de semi/finale kun je ook dagtickets kopen (of live kijken als je dan niet hoeft te werken).

Overigens is ITR wel erg goed, maar ik weet het nog niet zo zeker... zoals Fakeboxer dit toernooi heeft gespeeld ben ik ook wel erg onder de indruk. Hij heeft zowel Fruitdealer als Sangho eruit geknald (overigens zonder veel problemen). Alleen geen idee over hoe zijn TvT is...
pi_88292091
k bedankt. Net nada vs boxer gekeken dat was egt mooie TvT. Niet van die saaie mass viking battles
pi_88292948
pi_88293860
quote:
haha zwaar geweldig. Eerst helemaal klaarkomen van dat nummer en dan als een mongool gaan dansen xD
  woensdag 3 november 2010 @ 18:01:18 #143
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_88294830
quote:
Haha wat een baas ;)

pi_88294978
Zal mijn id ook ff hierneer zette

Drorctopus #883
pi_88296575
Ik heb hem al eens gezien, maar ik zoek een lijst waar op staat welke units het beste een unit 'x' kunnen counteren.. heeft iemand die?
pi_88297944
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:48 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb hem al eens gezien, maar ik zoek een lijst waar op staat welke units het beste een unit 'x' kunnen counteren.. heeft iemand die?
Staat op Liquipedia van TeamLiquid. En staat ingame. In ieder geval als je skirmish doet vs AI dan bij help. Staat tegen welke unit een unit sterk/zwak is.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:30:03 #147
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_88298316
Staat ook bij multiplayer help hoor. In mijn placement matches veelvuldig geraadpleegd :D :D
pi_88302369
Day9 is een baas

geweldig, wist dat hij nog iets met dat nummer ging doen, heb het in iets van 10 casts voorbij horen komen :)

helaas geen fundaymonday dezeweek ://
pi_88302634
Day9 is een kneus
  woensdag 3 november 2010 @ 22:17:42 #150
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88306718
wie kijken hier nog meer op channen van hd starcraft en husky ?
  woensdag 3 november 2010 @ 22:22:02 #151
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_88307025
ik kijk Husky
pi_88308739
Ik ook, via starcraftarena.net
pi_88316740
quote:
Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Day9 is een kneus
:D

Hij is verreweg beste bron voor strategische SC2 movies. :P Bovendien heeft ie genoeg humor, ik kijk vaak zijn VODs.
pi_88316987
Day9 = held
HD = goede speler, goede zerg om genoeg van te leren
Husky = gewoon lachen :)
Crota = praat te snel maar heeft bazenreplays altijd
Siraz = enthousiast, altijd leuke replays
Saharadrac = vent spoort niet , maar maakt het wel zo leuk
Psy & Zai = mijn favoriet, geweldige games + dove kat

Maar beste is nog Artosis & Tasteless die live casten, zo direct om 11:00

GOMTV.NET , be there @ 11 :)
pi_88317025
Die namen zeggen mij niet zo veel, maar goed ik kijk liever bijv. two and a half men dan starcraft.
pi_88317344
2,5 men
Big Bang theory
Afwassen
SC2
:)
pi_88317400
Wil wel revance Yoshi :)
Gaat nooit iemand banelings tegen me op LT dus vandaar dat ik em niet zag aankomen :) Had geen sentries :)
pi_88317405
SC2 spelen ja :)

Huh was jij dat? :P
pi_88317694
Ja wie dacht jij dan :)
pi_88317772
Oh weet eigenlijk niet haha. Revenge is cool, maar geen banshees meer dan die zijn kut :P
pi_88317857
Wacht volgens mij bedoel je toch iemand anders :) Ik was in die custom op LT als toss tegen je random zerg :)

met dr orctopus
pi_88317966
He... nou snap ik het al niet meer. Wat is je username dan :')
pi_88317987
ihasaKAROT :D
pi_88318106
Ja die, ik dacht dat ik tegen jou speelde en dat je Terran was.

Oh neeee inderdaad jij was Protoss op Lost Temple. Toen liep je zo met je legertje in m'n lings >:)

Wie was die Terran dan :')
pi_88318280
Misschien dat dat Nitty was, hadden we nog 2-2 mee gedaan
pi_88318362
Oh ja Nitty :9
  donderdag 4 november 2010 @ 11:03:36 #167
157428 GoodGawd
pi_88318943
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Day9 = held
HD = goede speler, goede zerg om genoeg van te leren
Husky = gewoon lachen :)
Crota = praat te snel maar heeft bazenreplays altijd
Siraz = enthousiast, altijd leuke replays
Saharadrac = vent spoort niet , maar maakt het wel zo leuk
Psy & Zai = mijn favoriet, geweldige games + dove kat

Maar beste is nog Artosis & Tasteless die live casten, zo direct om 11:00

GOMTV.NET , be there @ 11 :)
kan je een directe link naar die cast plaatsen, want hij doet het niet bij mij
pi_88318998
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

kan je een directe link naar die cast plaatsen, want hij doet het niet bij mij
gomtv.net, gratis account aanmaken en dan naar http://www.gomtv.net/2010gslopens2/live/

En dan op SQ LIVE Test drukken. Heb je wel GOM player voor nodig, maar die werkt altijd bij mij.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:06:06 #169
157428 GoodGawd
pi_88319025
Nitty =/= Nifty
  donderdag 4 november 2010 @ 11:07:06 #170
157428 GoodGawd
pi_88319049
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef Axeklok het volgende:

[..]

gomtv.net, gratis account aanmaken en dan naar http://www.gomtv.net/2010gslopens2/live/

En dan op SQ LIVE Test drukken. Heb je wel GOM player voor nodig, maar die werkt altijd bij mij.
Ja dat heb ik maar als ik dan op SQ Live doe gebeurd er niks. Maar als het goed is heb je een linkje van het venster dat je dan krijgt.
pi_88319087
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ja dat heb ik maar als ik dan op SQ Live doe gebeurd er niks. Maar als het goed is heb je een linkje van het venster dat je dan krijgt.
Probeer 'SQ Live test', dan wordt GOM player automatisch geopend. SQ Live kan namelijk vol zitten.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:10:11 #172
157428 GoodGawd
pi_88319119
Mm ik heb die player maar gedownload eerst deed ik altijd zonder.
pi_88319210
Deed ik ook eerst. Ze zijn nog niet begonnen trouwens... :p
pi_88319250
Maar wel in 1 minuutje :)

Is er iemand al bezig met tourney #2 op te zetten? Zo nee, dan ga ik daar es een siteje voor maken, als er genoeg animo voor is
  donderdag 4 november 2010 @ 11:18:47 #175
157428 GoodGawd
pi_88319400
dat was snel lol
pi_88319403
Whoa... die gaat lekker :o
  donderdag 4 november 2010 @ 11:20:41 #177
157428 GoodGawd
pi_88319464
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar wel in 1 minuutje :)

Is er iemand al bezig met tourney #2 op te zetten? Zo nee, dan ga ik daar es een siteje voor maken, als er genoeg animo voor is
Weet niet, Revje en Benx regelde dat eerst. Ze zeiden in November nog eentje geloof ik. Bump dit ding anders even:

Het Starcraft 2 toernooi Fok!King Toernooi gaat van start #2
pi_88319497
Makarax wint weer

iedereen wint met makarax behalve maka zelf lol :)
pi_88319920
Foxer loopt over hem heen, geweldige bio control
pi_88320040
Als ik het goed begrijp maakt die Day9 gast filmpjes voor noobs ?

Dan ga ik er eens een paar bekijken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88320264
Ok gvd ik ga ook wel kijken wat komt er nu? Goeie match? Waarom is de kwaliteit zo kut? Ik heb dat GOM player nu aan.
pi_88320322
Wen je snel genoeg aan ;)
pi_88320354
omdat ze streamen voor heeeeeel veel mensen :)
pi_88320649
Haha gekke koreanen met die posters :D klote banshees weer word je toch niet goed van. Wel unlucky allemaal 2 hp over steeds.
pi_88320677
hahaha slechte ervaringen mee? :) ga toss, makkelijk mee te dealen

volgens mij zat boxer daar gewoon te proberen marine only te doen, soort day9 daily :)
pi_88320924
Hahaha

Tasteless : "getting a bit of a mancrush on boxer here"
Artosis: "Dude seriously .. ? "
pi_88320957
Hehehe... enige pot die hij verliest is als hij zonder gas 100% marines gaat.
  donderdag 4 november 2010 @ 12:29:23 #188
157428 GoodGawd
pi_88321906
Zo en nu zelf even spelen. Nifty #875 als iemand zin heeft
  donderdag 4 november 2010 @ 12:31:55 #189
157428 GoodGawd
pi_88321990
Jungle basin is ook officiele map nu?
pi_88322081
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef GoodGawd het volgende:
Ja.
黑人
pi_88325124
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef GoodGawd het volgende:
Pff inderdaad... laatst kreeg ik die map in een random en ik kende het gewoon niet. Dacht al, ben ik nou gek geworden? 8)7
pi_88327373
Vind het een kudtmap, al issie behoorlijk toss friendly

hijs te klein i spose :)
pi_88330492
Enige irritante aan Jungle Basin vind ik dat het zo moeilijk is om je expansion te verdedigen...

Net van een gold leaguer gewonnen, hij ging voor fast expand, ik niet, dus was niet te moeilijk :).
pi_88331703
Jungle Basin is wel leuk om sneaky een derde expansion te hebben aan de zijkanten.
Op platnium worden die vaak niet frequent gescout.
pi_88333856
Whoa, 4 wins op rij, waarvan 3 op gold leaguers, gaat steeds iets soepeler. O-)
pi_88333979
GRRRRRR dat 4v4 is zo bullshit. Heb nu al een paar keer gehad dat er gewoon een bronze speler in m'n team zat 8)7 wat doen die hier :( schijt noob kon er niks van. Ik zit toch in diamond, waarom matcht blizzard me dan met die gasten?
  donderdag 4 november 2010 @ 17:57:08 #197
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88334030
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:55 schreef YoshiBignose het volgende:
GRRRRRR dat 4v4 is zo bullshit. Heb nu al een paar keer gehad dat er gewoon een bronze speler in m'n team zat 8)7 wat doen die hier :( schijt noob kon er niks van. Ik zit toch in diamond, waarom matcht blizzard me dan met die gasten?
Misschien heeft hij er 20 gespeeld en 0 verloren.
Dat het op win rate matcht
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88334048
Graseter wil je is spelen?
黑人
  donderdag 4 november 2010 @ 19:25:39 #199
157428 GoodGawd
pi_88337205
Mijn eerste league match ook weer gewonnen :D
  donderdag 4 november 2010 @ 21:35:32 #200
157428 GoodGawd
pi_88342961
5 league games wins op een rij. Tijd om te stoppen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')