abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88193247
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef FedExpress het volgende:
Klopt! Maar hij heeft het wel geflikt. En om 14 uur zag hij er nog aardig fris uit.
Misschien had tie toen net gedouched..
Is die 61 uur eigenlijk inclusief of exclusief dat kwartier per uur rust?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_88193366
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Misschien had tie toen net gedouched..
Is die 61 uur eigenlijk inclusief of exclusief dat kwartier per uur rust?
inclusief. Dus iets meer dan 45 uur echt pijltjes lopen gooien.
Oude record was 48 uur inclusief pauze, dus vind het nogal wat :P
~Si vis amari, ama~
pi_88193677
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef FedExpress het volgende:

[..]

inclusief. Dus iets meer dan 45 uur echt pijltjes lopen gooien.
Oude record was 48 uur inclusief pauze, dus vind het nogal wat :P
Ja inderdaad, heeft het nog erg lang geduurd. :o
pi_88194447
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja inderdaad, heeft het nog erg lang geduurd. :o
:Y
~Si vis amari, ama~
pi_88198791
Goodmorning,

werkse, schoolse of wat dan ook vandaag ;)
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  maandag 1 november 2010 @ 07:17:23 #106
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_88198843
Morguh!

Zeg, iemand toevallig ervaring met het zoeken naar een huurhuis in Den Bosch?

Heb me ingeschreven bij Woonservice Den Bosch bijna 3 jaar terug en vorige week voor het eerst gereageerd op iets. Nog niets van gehoord overigens.

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met het studentenhuis en wil dus iets fatsoenlijks voor mezelf, maar het ziet er nogal sneu uit op het moment als ik het zo overzie.

Tips 'n tricks anyone?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_88199659
Je krijgt altijd op de maandag te horen hoeveelste je het bent geworden. Dit kan je ook online kijken vanaf zondag, dacht ik. Drie jaar is niet heel lang maar beter dan niets.
pi_88199709
Pff heb echt geen verstand van de huurmarkt

goedemorgen btw :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88200147
goedemorgen!

ik heb ook geen ervaring met de huizenmarkt...
~Si vis amari, ama~
  maandag 1 november 2010 @ 09:50:03 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88200841
:O
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88203114
quote:
Op maandag 1 november 2010 07:17 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh!

Zeg, iemand toevallig ervaring met het zoeken naar een huurhuis in Den Bosch?

Heb me ingeschreven bij Woonservice Den Bosch bijna 3 jaar terug en vorige week voor het eerst gereageerd op iets. Nog niets van gehoord overigens.

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met het studentenhuis en wil dus iets fatsoenlijks voor mezelf, maar het ziet er nogal sneu uit op het moment als ik het zo overzie.

Tips 'n tricks anyone?
Wij staan ook ingeschreven bij woonservice, ondertussen een ruime 2 jaar..
Wil je hoop niet de grond in boren, maar wij maken in iedergeval nog geen enkele kans op een huurwoning via woonservice. Vaak eindigen we ongeveer halverwege(vaak 30e van de 60 inschrijvingen op een woning). Als we dat doorrekenen moeten we denk met 4,5jaar een beetje kans maken :).

Wij zijn dus toch maar particulier gaan zoeken, en dat heeft na een laaange zoektocht nu toch een leuk appartementje opgeleverd :). Mooie plek om die jaren even vol te maken :Y)
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 1 november 2010 @ 11:36:41 #112
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_88203738
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij staan ook ingeschreven bij woonservice, ondertussen een ruime 2 jaar..
Wil je hoop niet de grond in boren, maar wij maken in iedergeval nog geen enkele kans op een huurwoning via woonservice. Vaak eindigen we ongeveer halverwege(vaak 30e van de 60 inschrijvingen op een woning). Als we dat doorrekenen moeten we denk met 4,5jaar een beetje kans maken :).

Wij zijn dus toch maar particulier gaan zoeken, en dat heeft na een laaange zoektocht nu toch een leuk appartementje opgeleverd :). Mooie plek om die jaren even vol te maken :Y)
Ok, maar jullie zijn met twee. Dat scheelt al wel denk ik. Ik wil het eigenlijk ook met een vriendin huren, maar ik geloof niet dat men daar zo happig op is, omdat het dan de facto neerkomt op onderhuur (als zij d'r uitkering wil behouden). We hebben namelijk geen relatie.

En particulier is eigenlijk te duur, omdat ik (mocht het nodig zijn) het ook in mijn eentje moet kunnen blijven betalen. En dat schiet niet echt op als de beetje fatsoenlijke appartementjes pas op 800 euro beginnen. De bemiddelingsbureau's zijn eigenlijk per definitie te duur, omdat je dan meteen 3 keer de huur kwijt bent (1 maand huur, 1 maand voorschot, 1 maand bemiddelingskosten).

Dus ik heb een beetje het gevoel dat ik gedwongen word om op een studentenkamer te blijven wonen. En dan willen ze scheefwonen gaan aanpakken :S. Ze houden het nota bene zelf in stand zo. Zeker voor de alleenstaanden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_88203866
Het is idnerdaad belachelijk, ik zit met hetzelfde probleem. Wilde uit mn studentenkamer, maar niks fatsoenlijks te krijgen, behalve als je zou gaan kopen. Maar daar heb ik nou niet echt het geld voor.

Die bemiddelignsbureau's hebben we ook geprobeerd. Maar net wat je zegt, dat is ernstig duur omdat je zo ongeveer het 3dubbele moet gaan betalen. We hebben wel op het punt gestaan om daar langs iets te kopen.
Wij hebben ook advertenties neergezet, oa op marktplaats. Daar hebben we sporadisch reacties op gekregen, zowel goede als slechte(maar vooral slecht).
Toch hebben we daarlangs uiteindelijk wel contact gekregen met de verhuurder van het appartement waar we deze maand in kunnen.
Het is klein, maar je moet ergens genoegen me nemen. Onze daadwerkelijke actieve zoektocht heeft denk ik 10 maanden geduurd.
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 1 november 2010 @ 12:17:28 #114
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88205151
Ik stond precies 3 jaar ingeschreven, maar ik had wel een paar gelukspunten:

-Tijdelijke woning (sloop), wil niet iedereen.
-Wijk met slechte reputatie
-Ik was 7e geworden, maar de eerste 6 haakten af.

8-)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_88212752
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik stond precies 3 jaar ingeschreven, maar ik had wel een paar gelukspunten:

-Tijdelijke woning (sloop), wil niet iedereen.
-Wijk met slechte reputatie
-Ik was 7e geworden, maar de eerste 6 haakten af.

8-)
Er was wel een pluspunt: je had een goed bed :D _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 1 november 2010 @ 16:13:43 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88212803
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:') :X
pi_88213110
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:D :D :D
~Si vis amari, ama~
  maandag 1 november 2010 @ 16:22:41 #118
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88213132
Ik denk niet dat de buurman het daarmee eens is. :')
pi_88213193
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk niet dat de buurman het daarmee eens is. :')
Die heeft wss geen oog dichtgedaan doen :')
pi_88213380
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die heeft wss geen oog dichtgedaan doen :')
OMFG _O- _O- _O-
~Si vis amari, ama~
  maandag 1 november 2010 @ 16:29:36 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88213397
Wat is er Fed? :P
pi_88213689
:D
pi_88213865
Bdh fietste jij rond tien uur bij het station? :P
pi_88214398
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is er Fed? :P
niks hoor :')
~Si vis amari, ama~
  maandag 1 november 2010 @ 16:55:21 #125
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88214440
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:54 schreef FedExpress het volgende:

[..]

niks hoor :')
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')