heel eenvoudigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:37 schreef DuTank het volgende:
wel paar leuke shirts daareenvoudig te bestellen?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen.
Alle klokken staan hier op half 11, half 12 of half 1. Kutwintertijd.
Dus nu rij je juist in het licht?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:51 schreef VulpesVulpes het volgende:
Ag voorlopig ben ik weer even blij dat de klok teruggezet isdan hoef ik niet in het donker door de wijk te fietsen
Ja voor mij scheelt dat ook hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus nu rij je juist in het licht?
beter dat het nu licht is dan inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef VulpesVulpes het volgende:
In het licht ja.. alleen in het donker naar huis..
jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja nu is het smorgens eerder licht.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja nu is het smorgens eerder licht.
quote:DEN BOSCH - Bosschenaar Henk Verweij heeft zondagavond in de kantine van voetbalvereniging BVV het werelduurrecord darten gevestigd.
Hij hield het 61 uur vol. Dat is 13 uur langer dan het vorige record.
"Het ging super. Vooral de eerste twaalf uur. Toen was ik ongeslagen", aldus Verweij.
Volgens zijn vrouw Natasja had hij het zaterdagnacht 'erg moeilijk'. "Ja, dat was ongeveer twee seconden. Dat kwam omdat een paar mensen domme opmerkingen maakten over mijn postuur."
Na elk uur mocht hij een kwartier pauzeren. "Ik had ook een douche gepland. Dat ging bijna mis omdat ze in gebruik waren door de voetballers. Een scheidsrechter was toen zo aardig om mij te laten douchen." Verweij dart maandagavond weer met zijn club No-Score.
http://www.brabantsdagbla(...)uur-dartpijltjes.ece
Idd.quote:
Als ie er gemeen vies uitzag keek niemand meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef FedExpress het volgende:
Klopt! Maar hij heeft het wel geflikt. En om 14 uur zag hij er nog aardig fris uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |