quote:Je bent vrij om naar een andere site te gaan. Meer vrijheid dan dat is een gift vanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Jolene22 het volgende:
Lang leve de vrijheid van het internet maar weer
quote:Dacht dat het de bedoeling was dat er geen slowchat meer ontstond en er gewoon serieus werd gedaan hier? Ben ik aardig op weg is het weer niet goed :pOp vrijdag 29 oktober 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is gewoon ff niet het topic ervoor
quote:Nee, dat zie je helemaal verkeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef Jolene22 het volgende:
Dacht dat het de bedoeling was dat er geen slowchat meer ontstond en er gewoon serieus werd gedaan hier? Ben ik aardig op weg is het weer niet goed :p
quote:Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor. Sowieso dat je mij er nu uit pikt komt je nog wel eens duur te staan, gok ik zomaar eventjes. Ik zal beter op je gaan letten vanaf nu.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:17 schreef Jolene22 het volgende:
Dat wat je zegt over maanvis-topics die nergens over gaan ben ik het helemaal mee eens, volgens mij is daar geen discussie over bij de mensen hier, maar ik zou het erg jammer vinden als topics die mensen gebruiken om van zich af te schrijven op dezelfde hoop worden gegooid.
quote:Ben je nou mensen aan het bedreigen?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor. Sowieso dat je mij er nu uit pikt komt je nog wel eens duur te staan, gok ik zomaar eventjes. Ik zal beter op je gaan letten vanaf nu.
quote:Dat viel mij ook al op.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je nou mensen aan het bedreigen?
quote:Drie dagen hè? Drie dagen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor.
quote:Ben je nu aan het modderen?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Maar omdat je niemand, en vooral jezelf, niet hoeft te overtuigen moet je natuurlijk vooral even melden. Om mensen te overtuigen dat jij ze niet hoeft te overtuigen...Op vrijdag 29 oktober 2010 14:17 schreef Jolene22 het volgende:
Ik ga op je laatste zin maar niet in, hoef niemand hier en zeker niet jou te overtuigen en voel me niet echt geroepen om me te verdedigen.
quote:Ja want jij staat natuurlijk als kwaliteitsuser zeer hoog aangeschreven bij de FA's. Hell! Je staat zelfs op de nominatie de volgende (F)A te worden!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor. Sowieso dat je mij er nu uit pikt komt je nog wel eens duur te staan, gok ik zomaar eventjes. Ik zal beter op je gaan letten vanaf nu.
quote:Weer 1 die Krea niet kent. SchattigOp vrijdag 29 oktober 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat Singles een uitzonderingspositie krijgt.
quote:Als het verzonnen is, dan is het triest!
quote:De volgende calvobbes eerderOp vrijdag 29 oktober 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want jij staat natuurlijk als kwaliteitsuser zeer hoog aangeschreven bij de FA's. Hell! Je staat zelfs op de nominatie de volgende (F)A te worden!
quote:Als je dat bericht op de meest negatieve manier uitlegt dan kan dat idd zo opgevat worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je dat bericht op de meest negatieve manier uitlegt dan kan dat idd zo opgevat worden.
quote:Kom, niet zo onschuldig. Ik ben niet de eerste en enigste die jouw username heeft genoemd hier en de door jou geopende topics staan regelmatig reacties van users die ook niet begrijpen waarom het zoveelste topic gemaakt wordt over onzinnige zaken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Dat kun je beter aan Jolene vragen, met haar backseat moderatie.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want jij staat natuurlijk als kwaliteitsuser zeer hoog aangeschreven bij de FA's. Hell! Je staat zelfs op de nominatie de volgende (F)A te worden!
quote:Hij zal vast ontzettend blij zijn met je bijdrage.
quote:Waar was jij?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Whut?
KREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen [Singles] meer dan?
You're just mad that I didn'[ t suck your dick!
quote:hoezo zou je FA willen worden? Tis alleen maar veel werk en weinig waardering van users.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
even achter de schermen doorgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:*proest*Op vrijdag 29 oktober 2010 14:35 schreef Netsplitter het volgende:
Maanvis: Bedreigingen wordt niet getolereerd, week weg.
quote:over 3 dagen he, een en ander moet nog wel uitgestreken worden, we gaan er maandag ofzo mee aan de slagOp vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
Lieve Krea,
Doe 's voorbeeld posten van HOE HET NIET MOET en van HOE HET WEL MOET onder je nieuwe, totalitaire militaire regime in dit forum? Voorbeelden stellen - sluit 's gewoon wat van die kuttopics om ons allen een beeld te geven van ... je macht
Groetjes,
NiGeLaToR.
quote:Inderdaad, beter nog wat uitstrijkjes verzamelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
over 3 dagen he, een en ander moet nog wel uitgestreken worden, we gaan er maandag ofzo mee aan de slag
[..]
Ook dat is Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:maanvis zou gedreigd hebben.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:41 schreef oinkoink12 het volgende:
Wordt je geband voor dat *PROEST*?
Nou netsplitter/heatwave/Insert andere persoon die maanvis gebanned heeft, dit komt jullie nog wel is duur te staan, gok ik zomaar eventjes, ik zal wat beter op jullie gaan letten
[..]
Haha alleen in dit topic is al een dagtaak weggelegd voor de nieuwe modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan wel wat hebben hoor. Krijg je nou eenmaal als je een reactie geeft waar een hoop het er niet mee eens zijn zoals ik al eerder heb gemerkt in dit topic. Vooral lekker laten staan zou ik zeggen.
quote:Mensen om zo´n post bannenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:ja, ik heb al bodyguards ingehuurdOp vrijdag 29 oktober 2010 14:41 schreef oinkoink12 het volgende:
Wordt je geband voor dat *PROEST*?
Nou netsplitter/heatwave/Insert andere persoon die maanvis gebanned heeft, dit komt jullie nog wel is duur te staan, gok ik zomaar eventjes, ik zal wat beter op jullie gaan letten
quote:ligt eraan hoe het geintrepeteerd word.
quote:Ik begin zo langzaam je grootste fan te wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:
Zo. En dat is 1 weg. Nog meer mensen moeite met 't nieuwe beleid?
quote:Ik had druk jeweetz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |