quote:Die afsplitsing was volgens mij van na mijn tijd. Een hele staking ging eraan voorafOp vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Godtje het volgende:
En conflict weer terug en toen heb jij ze als R&P SC weer met open boezem ontvangen.
Toen toch weer een singles afsplitsing, etc etc
quote:PrincipesOp vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He'll do it on fucking principle!
quote:Nee hoor, maar dit is gewoon ff niet het topic ervoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ach doe ik het niet wordt ik niet alleen weggezet als haarloos naief en jong meisje maar ook nog als onvolwassen en oppervlakkig :p
Lang leve de vrijheid van het internet maar weer
quote:Ik denk het niet. Ik denk dat Singles een uitzonderingspositie krijgt.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He'll do it on fucking principle!
quote:Je bent vrij om naar een andere site te gaan. Meer vrijheid dan dat is een gift vanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Jolene22 het volgende:
Lang leve de vrijheid van het internet maar weer
quote:Dacht dat het de bedoeling was dat er geen slowchat meer ontstond en er gewoon serieus werd gedaan hier? Ben ik aardig op weg is het weer niet goed :pOp vrijdag 29 oktober 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is gewoon ff niet het topic ervoor
quote:Nee, dat zie je helemaal verkeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef Jolene22 het volgende:
Dacht dat het de bedoeling was dat er geen slowchat meer ontstond en er gewoon serieus werd gedaan hier? Ben ik aardig op weg is het weer niet goed :p
quote:Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor. Sowieso dat je mij er nu uit pikt komt je nog wel eens duur te staan, gok ik zomaar eventjes. Ik zal beter op je gaan letten vanaf nu.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:17 schreef Jolene22 het volgende:
Dat wat je zegt over maanvis-topics die nergens over gaan ben ik het helemaal mee eens, volgens mij is daar geen discussie over bij de mensen hier, maar ik zou het erg jammer vinden als topics die mensen gebruiken om van zich af te schrijven op dezelfde hoop worden gegooid.
quote:Ben je nou mensen aan het bedreigen?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor. Sowieso dat je mij er nu uit pikt komt je nog wel eens duur te staan, gok ik zomaar eventjes. Ik zal beter op je gaan letten vanaf nu.
quote:Dat viel mij ook al op.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je nou mensen aan het bedreigen?
quote:Drie dagen hè? Drie dagen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor.
quote:Ben je nu aan het modderen?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Maar omdat je niemand, en vooral jezelf, niet hoeft te overtuigen moet je natuurlijk vooral even melden. Om mensen te overtuigen dat jij ze niet hoeft te overtuigen...Op vrijdag 29 oktober 2010 14:17 schreef Jolene22 het volgende:
Ik ga op je laatste zin maar niet in, hoef niemand hier en zeker niet jou te overtuigen en voel me niet echt geroepen om me te verdedigen.
quote:Ja want jij staat natuurlijk als kwaliteitsuser zeer hoog aangeschreven bij de FA's. Hell! Je staat zelfs op de nominatie de volgende (F)A te worden!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot nu toe blijven die topiques gewoon open, hoor. Sowieso dat je mij er nu uit pikt komt je nog wel eens duur te staan, gok ik zomaar eventjes. Ik zal beter op je gaan letten vanaf nu.
quote:Weer 1 die Krea niet kent. SchattigOp vrijdag 29 oktober 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat Singles een uitzonderingspositie krijgt.
quote:Als het verzonnen is, dan is het triest!
quote:De volgende calvobbes eerderOp vrijdag 29 oktober 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want jij staat natuurlijk als kwaliteitsuser zeer hoog aangeschreven bij de FA's. Hell! Je staat zelfs op de nominatie de volgende (F)A te worden!
quote:Als je dat bericht op de meest negatieve manier uitlegt dan kan dat idd zo opgevat worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je dat bericht op de meest negatieve manier uitlegt dan kan dat idd zo opgevat worden.
quote:Kom, niet zo onschuldig. Ik ben niet de eerste en enigste die jouw username heeft genoemd hier en de door jou geopende topics staan regelmatig reacties van users die ook niet begrijpen waarom het zoveelste topic gemaakt wordt over onzinnige zaken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |