quote:Ik ook als fotograaf, en ik hoop dat ik met rust word gelatenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef linkse_proleet het volgende:
wij zijn erbij en we gaan helemaal los
quote:Nu wel ja, want zonder de AFCA zijn jullie nergens...Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef linkse_proleet het volgende:
wij zijn erbij en we gaan helemaal los
quote:Je weet dat het artikel in de grondwet altijd al grenzen aangaf en sowieso alleen bedoelt is als afspraak tussen overheid en burger en niet burgers onderling?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:15 schreef Schitzo het volgende:
iemand in Nederland geen vrije menings uiting meer mag hebben
quote:Eerder een legertje ME + Marechaussee die ME gaan spelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:21 schreef OpaFladder het volgende:
Is Heras al gebeld? om er een groot hek omheen te zetten.
quote:weinig kans denk niet dat die lui zitten te wachten op persmuskietenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook als fotograaf, en ik hoop dat ik met rust word gelaten
Natuurlijk ga ik het geweld niet opzoeken, maar wil wel gewoon foto's kunnen maken
quote:http://www.rtvnh.nl/anp/3(...)EDL+niet+in+hun+stadAjax-supporters dulden EDL niet in hun stad.
De extreemrechtse English Defence League (EDL) is zaterdag wat Ajax-supporters betreft niet welkom in Amsterdam. De website AFCA.nl roept Ajax-aanhangers op om zaterdag naar de demonstratie in de Generatorstraat te komen, ,,omdat wij geen (gewelddadig) racisme en fascisme in onze stad tolereren''.
Op de homepage van de site voor Ajax-supporters staat een foto van een EDL-demonstratie met een rood kruis daar doorheen en daarboven de tekst 'Niet in onze stad!'.
De schrijvers van de oproep stellen geen geweld tegen de politie te willen gebruiken en de EDL niet te dulden in Amsterdam. Ajax-supporters zullen volgens de site om 13.00 uur verzamelen op station Sloterdijk, alvorens ze naar de Generatorweg in het Westelijk Havengebied zullen trekken.
quote:Dat zou in het geval van de EDL wel een unicum zijn als ze het dit keer niet voorzien hebben op de pers. Ik zou maar een helmpje opdoen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook als fotograaf, en ik hoop dat ik met rust word gelaten
Natuurlijk ga ik het geweld niet opzoeken, maar wil wel gewoon foto's kunnen maken
quote:True that.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ajax hooligans
Maar ik denk dat de politie wint. Het is niet voor niets de grootste gang die er is.
quote:Een nieuwe actiegroep heeft zich bij de gemeente gemeld om zaterdag te gaan demonstreren. Het gaat om de Amsterdam Rebel Clowns, een 'andersglobaliseringsbeweging' die voortkomt uit de kraakbeweging.
De Rebel Clowns willen een optocht houden van het Kattenlaantje naar het Jonas Daniël Meijerplein. De politie bestudeert nog of de route van de Rebel Clowns problemen oplevert.
De andere twee aangekondigde demonstraties zijn van de Dutch Defence League in het Westelijk Havengebied en het Platform tegen Vreemdelingenhaat op het Jonas Daniël Meijerplein.
De vierde demonstratie is van de Anti-Fascistische Aktie, maar die heeft zich nog niet officiëel gemeld bij de gemeente.
quote:Hebben die toen ook die zombie-actie in de Kalverstraat gedaan ten tijde van de bankcrisis?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:15 schreef StephanL het volgende:
Haha de Amsterdam Rebel Clowns zijn cool
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef Nickolast het volgende:
Ahhh....is dit niet live online te volgen ofzo?
quote:hopelijk vangt sunchaser dan wat klapjes
quote:Geen idee, ken ze voornamelijk van acties rond 1 april, in Almere tijdens de gemeenteraadsverkiezingen en op het onlangs gehouden CDA congres.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die toen ook die zombie-actie in de Kalverstraat gedaan ten tijde van de bankcrisis?
quote:Doe eens lief over Sunchaser.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:20 schreef gers het volgende:
[..]
hopelijk vangt sunchaser dan wat klapjes
quote:Nee ze zijn tegen racisme, wat ik zeer prijzenswaardig vind. Dat kan je van de Feyenoorders niet zeggen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, wat, (de) Ajax-hooligans zijn het dus eens met linkse krakers?
quote:deze reactieOp vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee ze zijn tegen racisme, wat ik zeer prijzenswaardig vind. Dat kan je van de Feyenoorders niet zeggen.
quote:Dat hangt van je definitie van 'racisme' af.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat heeft Wilders met racisme te maken?
quote:Niet bijzonder veel. Maar ik heb er lekker toch een mening over.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef gers het volgende:
[..]
deze reactie
jij weet echt niks van dat wereldje af he
quote:Dat zie ik anders naar aanleiding van wat ik van hun heb gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
De EDL heeft ook niks met racisme te maken.
quote:F-side??Op vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef Muridae het volgende:
Wat verwacht je anders met de scorende Hammy als spits ?
Nette actie van de F-side.
quote:Ze zijn hard bezig om een dat te verbeteren. Relschoppers mogen gewoon worden aangepakt van de EDL, ook diegene die de hitlergroet brengen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat zie ik anders naar aanleiding van wat ik van hun heb gezien.
quote:In dit geval vormt hij de aanleiding van de hele bende. Ongevraagd.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat heeft Wilders met racisme te maken?
quote:ja behalve dat er dan voor een paar miljoen euro aan vernield staatseigendom vervangen kan wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:37 schreef Misstique het volgende:
Kan de politie niet gewoon thuisblijven? Dan kan dat tuig elkaar mooi een koppie kleiner slaan en wordt ons belastinggeld niet verspild aan die idioten. Win/win situatie.
quote:Zet ze dan in een weiland, dat werkt prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:38 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ja behalve dat er dan voor een paar miljoen euro aan vernield staatseigendom vervangen kan worden
quote:Hele stoepen verdwenenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:38 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ja behalve dat er dan voor een paar miljoen euro aan vernield staatseigendom vervangen kan worden
quote:Precies, en GEEN medische hulp oid.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zet ze dan in een weiland, dat werkt prima.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Nielsch het volgende:
Goede actie van de AFCA! Kapotslopen die Wildersfans!
quote:Ach man, dit heeft zo weinig met Wilders te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Nielsch het volgende:
Goede actie van de AFCA! Kapotslopen die Wildersfans!
quote:In tegenstelling tot het minder bekende heelslopen waarbij je mensen als het ware repareert.
quote:Dit heeft alles met elkaar te maken. Beide zijn het adepten van de anti-Islam beweging. Ze strijden voor hetzelfde doel; verwijdering van de Islam uit onze maatschappij.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach man, dit heeft zo weinig met Wilders te maken.
quote:Dit soort ongefundeerde laster zou echt verboden moeten wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit heeft alles met elkaar te maken. Beide zijn het adepten van de anti-Islam beweging. Ze strijden voor hetzelfde doel; verwijdering van de Islam uit onze maatschappij.
Zeggen dat het niets met elkaar te maken heeft is ongeveer als zeggen dat Sinn Fein en de IRA nooit iets met elkaar te maken hadden.
Stiekem krijgt Wilders een stijve van dit soort lui, die met veel geweld moslims (en negers) kapot willen maken.
quote:die allochtoonse vrouw van Wilders is geen moslim, dus dan is het prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort ongefundeerde laster zou echt verboden moeten worden.
Hij heeft zelf notabene een allochtoonse vrouw..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stiekem krijgt Wilders een stijve van dit soort lui, die met veel geweld moslims (en negers) kapot willen maken.
quote:Als ze een aangepaste Moslim was was het ook prima. En dat is opeens wel ff anders dan alles met een kleurtje doodwillen he?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
die allochtoonse vrouw van Wilders is geen moslim, dus dan is het prima.
Als ik de ELD hoor schreeuwen, hoor ik Wilders schreeuwen: Allah is een pedofiel, de Koran moet doormidden, we zullen ons nooit overgeven aan de Islam, de moslims nemen het land over, we moeten de Islam stoppen, moslims moeten het land uit, linkse moslimknuffelaars geven toe aan Al-Qaida.
quote:Bullshit. De PVV wil een stop op nieuwe kansloze immigranten en een goedwerkend inburgeringstraject. Als je gewoon meedoet ben je net als iedereen welkom.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef Nielsch het volgende:
Beide groeperingen (PVV en de EDL) streven dezelfde doelen na; verwijdering van de Islam uit onze samenleving. Ik zie ook weinig verschil in aanpak: schreeuwen, intimideren, mensen wegzetten en bang maken...
De PVV en de EDL is wat mij betreft een pot nat.
quote:Tief op man met je PVV.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit. De PVV wil een stop op nieuwe kansloze immigranten en een goedwerkend inburgeringstraject.
Als je gewoon meedoet ben je net als iedereen welkom.
quote:Hij weet zich tenminste normaal te gedragen..Op vrijdag 29 oktober 2010 17:20 schreef Muridae het volgende:
[..]
Tief op man met je PVV.
Die mongool van een Geert zegt letterlijk dat er geen ruimte is voor moslims.
De grap is dat hij zelf een halve pinda is, afkomstig uit het land met de meeste moslims op aarde.
quote:Dat wil hij ook, en daar kan ik nog wel inkomen.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit. De PVV wil een stop op nieuwe kansloze immigranten en een goedwerkend inburgeringstraject. Als je gewoon meedoet ben je net als iedereen welkom.
quote:niets "mijn" PVV, ik stem VVD.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:20 schreef Muridae het volgende:
[..]
Tief op man met je PVV.
Die mongool van een Geert zegt letterlijk dat er geen ruimte is voor moslims.
De grap is dat hij zelf een halve pinda is, afkomstig uit het land met de meeste moslims op aarde.
quote:Oh, nu ben ik ook nog een nazi. verder nog meer belachelijke idiote aantijdingen omdat je eigenlijk gewoon staat te liegen?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat wil hij ook, en daar kan ik nog wel inkomen.
Maar ik merk ook dat je gewoon te laf bent om toe te geven dat Wilders de Islam wil bestrijden. Is dat om je neo-nazistische geweten te sussen ofzo?
quote:En is hij een sluwe vos.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Ruud het volgende:
[..]
Hij weet zich tenminste normaal te gedragen..
quote:Je stinkt en je bent ook heel erg lelijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik ook nog een nazi. verder nog meer belachelijke idiote aantijdingen omdat je eigenlijk gewoon staat te liegen?
quote:"jou"Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef Muridae het volgende:
[..]
Je stinkt en je bent ook heel erg lelijk.![]()
Nederland zou beter af zijn zonder jou.
(dit baseer ik op jou posts)
quote:Maar hij heeft ook gezegd dat hij alle immigratie vanuit moslimlanden wil stoppen. Aangezien dit onverenigbaar is, moet 1 van de 2 uitspraken wel onzin zijn, wat betekent dat wat hij zegt niet per definitie ook is wat hij vindt.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets "mijn" PVV, ik stem VVD.
JE legt nu net als al dat andere linkse tuig woorden in zijn mond. Hij heeft echt tientallen keren letterlijk gezegd dat iedereen die zich aanpast welkom is. Alleen dat hij geen plek meer ziet voor nog meer gelukszoekers.
Wat jij beweert zijn pure leugens, uit angst.
quote:"werkeloos"Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"jou"
Ga je school afmaken, werkeloos tuig.
quote:Ga een avondschool doen. Met je ´werkeloos´. Het is werkloos.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
"jou"
quote:niet nodig, ik heb al een baanOp vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga een avondschool doen. Met je ´werkeloos´. Het is werkloos.
quote:Daarom ook ´s avonds, je moet overdag werken.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet nodig, ik heb al een baan.
quote:'s avonds moet ik in mijn witte pak met puntmuts kruisen in de fik steken dago, dat weet je nou toch wel?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarom ook ´s avonds, je moet overdag werken.
quote:Ik zou zelf maar eerst even in de boeken duiken...Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"jou"
quote:Mijn hemel, onder welke steen lig jij in Godsnaam?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik ook nog een nazi. verder nog meer belachelijke idiote aantijdingen omdat je eigenlijk gewoon staat te liegen?
quote:Mijn werkeloos was een faal. Maar nu nog terugkomen en beweren dan "jou posts" goed is is echt epic failOp vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik zou zelf maar eerst even in de boeken duiken...
Faalhaas.![]()
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/
quote:Dat bovenste geldt alleen voor niet-moslims. Christenen uit Afrika enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft echt tientallen keren letterlijk gezegd dat iedereen die zich aanpast welkom is. Alleen dat hij geen plek meer ziet voor nog meer gelukszoekers.
Wat jij beweert zijn pure leugens, uit angst.
quote:Hahah dit is hilarisch.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn werkeloos was een faal. Maar nu nog terugkomen en beweren dan "jou posts" goed is is echt epic fail.
quote:Ja, en dan moet het dus jouW posts zijn, simpeltjeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:36 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hahah dit is hilarisch.![]()
Jou = persoonlijk voornaamwoord.
Jouw = bezittelijk voornaamwoord.
quote:altijd weer dat gezeik "als mod", ik ben mod van GC, niet van NWS. Heeft er dus geen flikker mee te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef Nielsch het volgende:
Je bent als mod wel heel erg triest als je een discussie probeert te winnen op een spelfout van de ander...
quote:Nou ja het zou me niets verbazen als dat wel het geval was, maar dat ga je niet van de daken schreeuwen natuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
altijd weer dat gezeik "als mod", ik ben mod van GC, niet van NWS. Heeft er dus geen flikker mee te maken.
En ik probeer helemaal niets te winnen, ik word gewoon moe van die uitgekauwde herhaalde leugens. Natuurlijk heeft Wilders iets tegen de Islam, dat is overduidelijk. Maar hij wil NIET dat ze allemaal doodgaan zoals er net nog even beweerd werd.
quote:Waar dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
altijd weer dat gezeik "als mod", ik ben mod van GC, niet van NWS. Heeft er dus geen flikker mee te maken.
En ik probeer helemaal niets te winnen, ik word gewoon moe van die uitgekauwde herhaalde leugens. Natuurlijk heeft Wilders iets tegen de Islam, dat is overduidelijk. Maar hij wil NIET dat ze allemaal doodgaan zoals er net nog even beweerd werd.
quote:Waar is dat laatste dan beweerd?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar is dat laatste dan beweerd?
En je draait wel snel (net als Wilders). Net had hij nog niets tegen de Islam en nu ineens wel...
quote:Stiekem krijgt Wilders een stijve van dit soort lui, die met veel geweld moslims (en negers) kapot willen maken.
quote:Maak je kapot jongOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kapot is heul wat anders dan dood, nu we toch op alle korrels zout een slak aan het leggen zijn.
quote:Bovendien staat in de aangehaalde quote nergens het woord alleOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kapot is heul wat anders dan dood, nu we toch op alle korrels zout een slak aan het leggen zijn.
quote:Rechtstreekse quote uit het PVV verkiezingsprogramma:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit. De PVV wil een stop op nieuwe kansloze immigranten en een goedwerkend inburgeringstraject. Als je gewoon meedoet ben je net als iedereen welkom.
quote:Mooi voorbeeld weer hoe die domme linkse hoolies zich voor het karretje van iemand anders laten spannen.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef Bananenman het volgende:
De vorige keer dat Ajax boys even een demonstratie van extreemrechts gingen verstoren
quote:rot op, achterlijke kankerkloon...Op zaterdag 30 oktober 2010 09:30 schreef AntiNieuweWereldOrde het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld weer hoe die domme linkse hoolies zich voor het karretje van iemand anders laten spannen.
Die linkse ajax hippies zijn nog te dom om hun eigen naam te spellen.
Anti Wilders ajax hooligans wat een triest zooitje daar bah ik ga echt nooit meer naar Amsterdam ik schaam me dat dat onze hoofdstad wordt genoemd.
AFA misbruikt die hooligans gewoon voor hun eigen politieke doeleinde zonder hun eigen handen vies te maken of de klappen op te vangen in dit geval.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik zit er klaar voor om te zien hoe die Wildersfans naar de tyfus worden geslagen! Zouden we eigenlijk met allemaal moeten doen!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
rot op, achterlijke kankerkloon...
quote:Praat je tegen jezelf?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
rot op, achterlijke kankerkloon...
quote:Ajax een uur.
quote:apart dat je EDL neo-nazi's noemt...Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef 16meter het volgende:
Wat hebben neo-nazi's nou weer met Wilders te maken.
quote:En wie gaan dat doen dan?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik zit er klaar voor om te zien hoe die Wildersfans naar de tyfus worden geslagen! Zouden we eigenlijk met allemaal moeten doen!
quote:Si vis pacem, para bellumOp zaterdag 30 oktober 2010 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
De geweldadige linkse kerk.
Zoals gewoonlijk.
Geloof er eerlijk gezegd weinig van dat de harde kern van ajax echt naar die bekendgemaakte plaats gaatquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:09 schreef Tarado het volgende:
OK een update;
EDL al 10 man, AFCA zo'n 100, pers 1000
http://twitpic.com/3271xjquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:17 schreef thotic het volgende:
[..]
Geloof er eerlijk gezegd weinig van dat de harde kern van ajax echt naar die bekendgemaakte plaats gaat
een merk dat hier in Frankrijk erg populaire is onder de Noord-Afrikaanse jongeren, typisch hè?!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:08 schreef Mascleta het volgende:
begonnen, 3 man http://plixi.com/p/53795567
Burberry
mja, zullen het zien, maar dit lijkt wmb een beetje een zelfde geintje als dat afca.nl een keer heeft uitgehaald tijdens een interland tegen engeland (geloof ik).. Toen werd ook iedereen "opgeroepen" om naar een bepaald plein te komen, politie stond daar op scherp en de hk was totaal ergens anders.quote:
Volgens mij is die site gemaakt door wat 12 jarige jochies, ze roepen wel meer van dat soort dingen (ze zouden toen ook naar Gent gaan toen Feyenoord er speelde, niets gebeurd). Ik denk dat de meeste Ajacieden de site ook niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:30 schreef thotic het volgende:
[..]
mja, zullen het zien, maar dit lijkt wmb een beetje een zelfde geintje als dat afca.nl een keer heeft uitgehaald tijdens een interland tegen engeland (geloof ik).. Toen werd ook iedereen "opgeroepen" om naar een bepaald plein te komen, politie stond daar op scherp en de hk was totaal ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |