quote:Mooi voorbeeld weer hoe die domme linkse hoolies zich voor het karretje van iemand anders laten spannen.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef Bananenman het volgende:
De vorige keer dat Ajax boys even een demonstratie van extreemrechts gingen verstoren
quote:rot op, achterlijke kankerkloon...Op zaterdag 30 oktober 2010 09:30 schreef AntiNieuweWereldOrde het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld weer hoe die domme linkse hoolies zich voor het karretje van iemand anders laten spannen.
Die linkse ajax hippies zijn nog te dom om hun eigen naam te spellen.
Anti Wilders ajax hooligans wat een triest zooitje daar bah ik ga echt nooit meer naar Amsterdam ik schaam me dat dat onze hoofdstad wordt genoemd.
AFA misbruikt die hooligans gewoon voor hun eigen politieke doeleinde zonder hun eigen handen vies te maken of de klappen op te vangen in dit geval.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik zit er klaar voor om te zien hoe die Wildersfans naar de tyfus worden geslagen! Zouden we eigenlijk met allemaal moeten doen!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
rot op, achterlijke kankerkloon...
quote:Praat je tegen jezelf?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
rot op, achterlijke kankerkloon...
quote:Ajax een uur.
quote:apart dat je EDL neo-nazi's noemt...Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef 16meter het volgende:
Wat hebben neo-nazi's nou weer met Wilders te maken.
quote:En wie gaan dat doen dan?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik zit er klaar voor om te zien hoe die Wildersfans naar de tyfus worden geslagen! Zouden we eigenlijk met allemaal moeten doen!
quote:Si vis pacem, para bellumOp zaterdag 30 oktober 2010 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
De geweldadige linkse kerk.
Zoals gewoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |