quote:Maar hij heeft ook gezegd dat hij alle immigratie vanuit moslimlanden wil stoppen. Aangezien dit onverenigbaar is, moet 1 van de 2 uitspraken wel onzin zijn, wat betekent dat wat hij zegt niet per definitie ook is wat hij vindt.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets "mijn" PVV, ik stem VVD.
JE legt nu net als al dat andere linkse tuig woorden in zijn mond. Hij heeft echt tientallen keren letterlijk gezegd dat iedereen die zich aanpast welkom is. Alleen dat hij geen plek meer ziet voor nog meer gelukszoekers.
Wat jij beweert zijn pure leugens, uit angst.
quote:"werkeloos"Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"jou"
Ga je school afmaken, werkeloos tuig.
quote:Ga een avondschool doen. Met je ´werkeloos´. Het is werkloos.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
"jou"
quote:niet nodig, ik heb al een baanOp vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga een avondschool doen. Met je ´werkeloos´. Het is werkloos.
quote:Daarom ook ´s avonds, je moet overdag werken.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet nodig, ik heb al een baan.
quote:'s avonds moet ik in mijn witte pak met puntmuts kruisen in de fik steken dago, dat weet je nou toch wel?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarom ook ´s avonds, je moet overdag werken.
quote:Ik zou zelf maar eerst even in de boeken duiken...Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"jou"
quote:Mijn hemel, onder welke steen lig jij in Godsnaam?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik ook nog een nazi. verder nog meer belachelijke idiote aantijdingen omdat je eigenlijk gewoon staat te liegen?
quote:Mijn werkeloos was een faal. Maar nu nog terugkomen en beweren dan "jou posts" goed is is echt epic failOp vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik zou zelf maar eerst even in de boeken duiken...
Faalhaas.![]()
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/
quote:Dat bovenste geldt alleen voor niet-moslims. Christenen uit Afrika enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft echt tientallen keren letterlijk gezegd dat iedereen die zich aanpast welkom is. Alleen dat hij geen plek meer ziet voor nog meer gelukszoekers.
Wat jij beweert zijn pure leugens, uit angst.
quote:Hahah dit is hilarisch.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn werkeloos was een faal. Maar nu nog terugkomen en beweren dan "jou posts" goed is is echt epic fail.
quote:Ja, en dan moet het dus jouW posts zijn, simpeltjeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:36 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hahah dit is hilarisch.![]()
Jou = persoonlijk voornaamwoord.
Jouw = bezittelijk voornaamwoord.
quote:altijd weer dat gezeik "als mod", ik ben mod van GC, niet van NWS. Heeft er dus geen flikker mee te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef Nielsch het volgende:
Je bent als mod wel heel erg triest als je een discussie probeert te winnen op een spelfout van de ander...
quote:Nou ja het zou me niets verbazen als dat wel het geval was, maar dat ga je niet van de daken schreeuwen natuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
altijd weer dat gezeik "als mod", ik ben mod van GC, niet van NWS. Heeft er dus geen flikker mee te maken.
En ik probeer helemaal niets te winnen, ik word gewoon moe van die uitgekauwde herhaalde leugens. Natuurlijk heeft Wilders iets tegen de Islam, dat is overduidelijk. Maar hij wil NIET dat ze allemaal doodgaan zoals er net nog even beweerd werd.
quote:Waar dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
altijd weer dat gezeik "als mod", ik ben mod van GC, niet van NWS. Heeft er dus geen flikker mee te maken.
En ik probeer helemaal niets te winnen, ik word gewoon moe van die uitgekauwde herhaalde leugens. Natuurlijk heeft Wilders iets tegen de Islam, dat is overduidelijk. Maar hij wil NIET dat ze allemaal doodgaan zoals er net nog even beweerd werd.
quote:Waar is dat laatste dan beweerd?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar is dat laatste dan beweerd?
En je draait wel snel (net als Wilders). Net had hij nog niets tegen de Islam en nu ineens wel...
quote:Stiekem krijgt Wilders een stijve van dit soort lui, die met veel geweld moslims (en negers) kapot willen maken.
quote:Maak je kapot jongOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kapot is heul wat anders dan dood, nu we toch op alle korrels zout een slak aan het leggen zijn.
quote:Bovendien staat in de aangehaalde quote nergens het woord alleOp vrijdag 29 oktober 2010 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kapot is heul wat anders dan dood, nu we toch op alle korrels zout een slak aan het leggen zijn.
quote:Rechtstreekse quote uit het PVV verkiezingsprogramma:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit. De PVV wil een stop op nieuwe kansloze immigranten en een goedwerkend inburgeringstraject. Als je gewoon meedoet ben je net als iedereen welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |