quote:Hebben die toen ook die zombie-actie in de Kalverstraat gedaan ten tijde van de bankcrisis?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:15 schreef StephanL het volgende:
Haha de Amsterdam Rebel Clowns zijn cool
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef Nickolast het volgende:
Ahhh....is dit niet live online te volgen ofzo?
quote:hopelijk vangt sunchaser dan wat klapjes
quote:Geen idee, ken ze voornamelijk van acties rond 1 april, in Almere tijdens de gemeenteraadsverkiezingen en op het onlangs gehouden CDA congres.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die toen ook die zombie-actie in de Kalverstraat gedaan ten tijde van de bankcrisis?
quote:Doe eens lief over Sunchaser.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:20 schreef gers het volgende:
[..]
hopelijk vangt sunchaser dan wat klapjes
quote:Nee ze zijn tegen racisme, wat ik zeer prijzenswaardig vind. Dat kan je van de Feyenoorders niet zeggen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, wat, (de) Ajax-hooligans zijn het dus eens met linkse krakers?
quote:deze reactieOp vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee ze zijn tegen racisme, wat ik zeer prijzenswaardig vind. Dat kan je van de Feyenoorders niet zeggen.
quote:Dat hangt van je definitie van 'racisme' af.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat heeft Wilders met racisme te maken?
quote:Niet bijzonder veel. Maar ik heb er lekker toch een mening over.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef gers het volgende:
[..]
deze reactie
jij weet echt niks van dat wereldje af he
quote:Dat zie ik anders naar aanleiding van wat ik van hun heb gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
De EDL heeft ook niks met racisme te maken.
quote:F-side??Op vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef Muridae het volgende:
Wat verwacht je anders met de scorende Hammy als spits ?
Nette actie van de F-side.
quote:Ze zijn hard bezig om een dat te verbeteren. Relschoppers mogen gewoon worden aangepakt van de EDL, ook diegene die de hitlergroet brengen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat zie ik anders naar aanleiding van wat ik van hun heb gezien.
quote:In dit geval vormt hij de aanleiding van de hele bende. Ongevraagd.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat heeft Wilders met racisme te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |