quote:Tot nu toe heb ik nog helemaal niks gekregen, behalve wat natte zoenen en een klap voor m'n hoofd
quote:Pff, niet hard genoeg blijkbaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog helemaal niks gekregen, behalve wat natte zoenen en een klap voor m'n hoofd
quote:Hoe is't met de kop?
quote:Ach, dat is vast ook een manier om liefde aan te tonenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog helemaal niks gekregen, behalve wat natte zoenen en een klap voor m'n hoofd
quote:'sup
quote:
quote:Tak
quote:Skol!
quote:Hij hangt er nog aan!
quote:Je spoort nietOp vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef CrazyAces het volgende:
Nog 10 weken stage.. ik verlang naar school echt
quote:Helaas ben ik het met je eens.. wie verlangt er nu naar school? Njah.. ik dus. Kan er ook aan liggen dat het winter word en ik geen zin heb om te fietsen
quote:Is je stage saai of verlang je terug naar de vele vrije tijd?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.. wie verlangt er nu naar school? Njah.. ik dus. Kan er ook aan liggen dat het winter word en ik geen zin heb om te fietsen
quote:Dus je moet je wachten tot op zijn vroegst maandag?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
Jonge jonge jonge. Dat DHL even snel aids krijgt. Ligt je pakketje eerst 3 dagen in Duitsland, ligt het daarna 2 dagen in Nederland en nou gaan ze het morgen ook niet eens bezorgen. Hoe moeilijk is 't nou.
Kutbedrijf.
DPD bezorgt wel gewoon binnen één dag vanuit Frankfurt. Dinsdag om 19.30 zending geaccepteerd, woensdag om 9.40 afgeleverd. Zo kan het dus ook. Fuck DHL.
quote:Het is meer het reizen naar stage toe, stage zelf is wel leuk.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is je stage saai of verlang je terug naar de vele vrije tijd?
In geval twee: Wen er alvast maar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |