Kleuters inderdaadquote:
Sex kist? Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups heerlijk, na de Cito beginnen met onze Sex kist.
Nou sexuele voorlichting aan de groep. Hebben een kist gemaakt met boeken, voorbehoedsmiddelen en zo verderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Sex kist? Wat moet ik me daarbij voorstellen
7 februari begin ik namelijk mijn stage in groep 8 en weet niet zo goed wat ik me er nog bij voor moet stellen aangezien ze de Cito dan al gehad hebben?
Ben wel benieuwd hoe de reacties van de kinderen/ouders zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou sexuele voorlichting aan de groep. Hebben een kist gemaakt met boeken, voorbehoedsmiddelen en zo verder
Dat gaat ook leuk worden, aangezien ik best veel allochtone kinderen in de klas heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de reacties van de kinderen/ouders zijn
Wij houden gewoon een strak programma aan in groep 8, anders gaan ze zich vervelen etc.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Sex kist? Wat moet ik me daarbij voorstellen
7 februari begin ik namelijk mijn stage in groep 8 en weet niet zo goed wat ik me er nog bij voor moet stellen aangezien ze de Cito dan al gehad hebben?
Zeker!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Het is leuk als je met die bovenbouwleerlingen pubers een band op bouwt...
Succes, voor groep 8 tips contact je maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef LieveJuf het volgende:
Vandaag begint mijn stage periode in groep 8! Spannend, maar heb er wel zin in
eerste dag zit er op! Ik ben benieuwd naar morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 07:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Succes, voor groep 8 tips contact je maar.
Dat is ook echt het moeilijkste van allemaal, de beginsituatie... Pfff, wat een werk om dat allemaal uit te pluizen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Bovenstaande was niet als topickiller bedoeld.
Vandaag eerste lessen gegeven, ging wel oke.Moet alleen nog even 'inkomen' wat betreft de voorkennis, leerlijnen enz... maar dat komt wel!
Nice!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef LieveJuf het volgende:
Mijn eerste lessen heb ik vandaag ook gegeven, heb het mezelf meteen lekker moeilijk gemaakt; Rekenen en spelling! Aangezien het mijn eerste lessen waren in groep 8 mag ik niet klagen, en mijn mentor vond het ook goed gaan voor een eerste keer. Ik ben dus ontzettend trots op mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |