Doe dat dan ook even! Drol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja het zijn even die kleine dingen om uiteindelijk af te studeren. Heb hier nog een berg papier liggen, nagekeken en wel. 40 studiepunten denk, moet alleen even naar school toe
Herkenbaar +1.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van groepsopdrachten jaHad er ook altijd een hekel aan. Zijn altijd dezelfde personen die het initiatief nemen en de anderen voeren geen fuck uit.
Spannend! Wat voor een beoordeling verwacht je (ongeveer)?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef LieveJuf het volgende:
M'n eindbeoordeling voor mijn stage heb ik geschreven (a.s. maandag en/of dinsdag krijg ik mijn eindbeoordeling van mn begeleidster), nu moet ik alleen nog overig huiswerk maken
Ik heb een super beoordeling gekregen, ben ontzettend trots op mezelf !quote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Spannend! Wat voor een beoordeling verwacht je (ongeveer)?
En wat moest je precies zelf schrijven?
Gaaf gefeliciteerd!!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Ik heb een super beoordeling gekregen, ben ontzettend trots op mezelf !
Heb zelfs een traantje weg moeten pinken (aangezien het vorig naar niet zo lekker liep waardoor ik de derde opnieuw moet doen dit jaar)
Ik moest per competentie indicator een beschrijving geven waarvoor ik vind dat ik die indicator behaald heb....
Is dat heel speciaal? Ik doe al 2,5 jaar niet anders.quote:Ik moest per competentie indicator een beschrijving geven waarvoor ik vind dat ik die indicator behaald heb....
Ik doe ook al 4 jaar niet anders, dus nee het is niet speciaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:20 schreef bakayarou het volgende:
[..]
Is dat heel speciaal? Ik doe al 2,5 jaar niet anders.
Het leed dat DPF heet... (digitaal portfolio)
Brengt mij direct op de vraag hoe dat bij jullie allemaal werkt. Ik moet iedere periode (propedeuse, kernfase 3x 'n half jaar, minor en afstudeerfase een digitaal portfolio bijhouden en laten beoordelen. Hier krijg ik dan per beroepstaak (lesgeven, begeleiden, ontwerpen, vieren, ouders en bijdragen) studiepunten voor.
Kortom, hoe verdienen jullie de studiepunten en wat vind je van deze manier? Ik en vele medestudenten hebben echt een pesthekel aan het DPF.
Ja nuttige dingen gedaan, en ik als vervelende stagiaire heb me er natuurlijk overal mee bemoeid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Jeetje DA, wat een tijden.![]()
Was het nog wel een beetje interessant?
Groep 6 kan je tenminste wat mee, leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Joepieee, fulltime baan tot aan de zomervakantie. Groep 6 it is!
Groep 8 heb ik ook heeeel veel gehad de laatste maanden. Pubers ten topquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga mezelf gewoon vast laten roesten in groep 8.
Jups heerlijk, na de Cito beginnen met onze Sex kist.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Groep 8 heb ik ook heeeel veel gehad de laatste maanden. Pubers ten top
Met welke groep niet dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Groep 6 kan je tenminste wat mee, leuk!
Kleuters inderdaadquote:
Sex kist? Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups heerlijk, na de Cito beginnen met onze Sex kist.
Nou sexuele voorlichting aan de groep. Hebben een kist gemaakt met boeken, voorbehoedsmiddelen en zo verderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Sex kist? Wat moet ik me daarbij voorstellen
7 februari begin ik namelijk mijn stage in groep 8 en weet niet zo goed wat ik me er nog bij voor moet stellen aangezien ze de Cito dan al gehad hebben?
Ben wel benieuwd hoe de reacties van de kinderen/ouders zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou sexuele voorlichting aan de groep. Hebben een kist gemaakt met boeken, voorbehoedsmiddelen en zo verder
Dat gaat ook leuk worden, aangezien ik best veel allochtone kinderen in de klas heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de reacties van de kinderen/ouders zijn
Wij houden gewoon een strak programma aan in groep 8, anders gaan ze zich vervelen etc.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Sex kist? Wat moet ik me daarbij voorstellen
7 februari begin ik namelijk mijn stage in groep 8 en weet niet zo goed wat ik me er nog bij voor moet stellen aangezien ze de Cito dan al gehad hebben?
Zeker!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Het is leuk als je met die bovenbouwleerlingen pubers een band op bouwt...
Succes, voor groep 8 tips contact je maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:37 schreef LieveJuf het volgende:
Vandaag begint mijn stage periode in groep 8! Spannend, maar heb er wel zin in
eerste dag zit er op! Ik ben benieuwd naar morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 07:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Succes, voor groep 8 tips contact je maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |