abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88279701
klinkt iig alsof je weloverwogen te werk gaat en dat is al heel mooi natuurlijk :) Hoop dat het werkt voor je.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 november 2010 @ 11:01:19 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88279886
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef DarkElf het volgende:
wat begeleiding is altijd ok,gewoon eruit halen wat voor jou nuttig is :)

en ik bedoelde ook niet jou alleen hoor, jij diende alleen als voorbeeld met die shakes die je vies vond ;)
:D dat was een proefzakje en die komt er zeker niet meer in... De ochtendshake is juist ontzettend lekker :Y

quote:
maar ik denk sowieso dat mensen die hier posten, kijk naar t lijstje van Ymme van zaterdag... Dat is veel te weinig en zo bereikt een mens echt niet dat je op een gezonde blijvende manier afvalt :)

Er zijn gewoon veel valkuilen met afvallen, Te weinig eten ;), een andere is denken dat carbs de vijand zijn (overdaad schaadt ja maar je hebt heus wel wat carbs nodig, en overdaad schaadt met alles, ook met eiwitten: denk aan je nieren!) om er maar 2 te noemen, en tis gewoon zonde om te zien dat mensen hier soms heel enthousiast komen, afvallen en stoppen met lijnen en vaak weer in oude gewoontes vallen, of verdwijnen omdat ze t niet vol konden houden aangezien ze te streng waren....
Eensch en ik heb ook van alles overwogen. Heb m'n zwangerschapsverlof gebruikt om heel veel verschillende methodes, inclusief hun effecten, te bekijken. Dit leek de beste optie voor mij voor de korte termijn.

@Lieje, ik moet voor mijn 'ideaalgewicht' ongeveer 50 kilo afvallen... Maar vooralsnog hoop ik binnen een half jaar tot een jaar 20 kilo kwijt te zijn en wil ik daarna nog een jaar de tijd nemen om er nog eens 10 tot 15 kwijt te raken... Dan ben ik daarna nog wel te zwaar, maar vind ik het geen belemmering om zwanger te worden. Ideaalgewicht gaan we dan daarna weer voor ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 3 november 2010 @ 13:13:52 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88284037
Lunch :Y)

Sla, komkommer, snoeptomaatjes, gerookte zalm, gerookte tilapiafilet, dressing creme fraiche, koolhydraatarme boterham, koolhydraatarme cracker
pi_88284155
lekker :9 (behalve die kartonnen boterhammen dan :P hoop dat die beter smaken dan ze eruit zien)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 november 2010 @ 13:23:29 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88284370
Het brood is zelfgebakken en smaakt derhalve verrukkelijk natuurlijk O-) echt!

De cracker is effe wennen, het ruikt een beetje naar een hondenkoekje :') Maar het smaakt prima, met een plakje kaas ofzo is het gewoon goed te doen.
pi_88285623
Oh die salade ziet er erg lekker uit joh :)
Ga morgen ook eens het één en ander daarvoor halen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 november 2010 @ 21:55:37 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88305516
Les twee van Evy weer gedaan, mijn conditie is zo slecht nog niet :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 4 november 2010 @ 07:07:05 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88314520
Heb effe google op evy losgelaten, kende ik nog niet namelijk... Niks voor mij met m'n knietjes nu, maar wellicht over een paar maanden...

Jullie hebben nog het diner tegoed van gister...

Dagmenu woensdag;

O: Shake, kopje koffie
T: 2 crackers met kaas, snoeptomaatjes en stukje komkommer
L: Sla, tomaatjes, komkommer, gerookte zalm, gerookte tilapia, dressing, cracker, boterham
T: kopje koffie, zat echt té vol van de lunch
D: Prutje van paprika, champignons, aubergine, courgetten en shoarma met knoflooksausje
T: Halve Atkinsreep met een kopje koffie
T: Warme Chocoladedrank (eiwit)

Blijft lastig om aan de Kcal te komen per dag zonder het max aantal koolhydraten te overschrijden. Daarom heb ik het boekje 'grip op koolhydraten' besteld waarin een wat gematigder koolhydraatarm/eiwitrijk dieet wordt beschreven, wellicht dat ik daarmee wat kan variëren...
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 november 2010 @ 09:12:58 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88315835
Het ziet er niet uit, maar het lijk me wel lekker :P

Evy is heel fijn, maar ik ben er ook pas mee begonnen toen ik niet meer in de drie cijfers zat, geloof ik :)
  donderdag 4 november 2010 @ 09:18:16 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88315951
Ik ben een zondaar ;( Maar stress-eten is het lekkerste eten :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88316042
Als ik onder de 90 kilo zit wil ik ook beginnen met Evy. MIjn lichaam gaat dat nu niet trekken met de nog 100 kilo. :) En ik 'schaam' me dan ook nog te veel om echt te gaan hardlopen. Gelukkig is het wel vroeg donker hihi.

Over 10 kilo ga ik dus proberen hard te lopen. Is wel een goede en makkelijke sport. Je kunt het doen wanneer het jouw uit komt. En het kost je niets. Nou ja, goede loopschoenen want dat is toch wel belangrijk :)
pi_88316782
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef eleusis het volgende:
Hahaha, klopt ja :P. Ik had gister net lekker gesport, komt m'n moeder binnen ''Heb je lekker gesport?''. Dus ik zeg ja, geeft ze me een gevulde koek _O-. Heb gebaar is verder leuk enzo, maar ook zij weet dat ik niet aan zulke tussendoortjes doe doordeweeks :P. Dus afgeslagen uiteraard.

En dat heeft de weegschaal me in dank afgenomen want vanmorgen was er weer een kilo af :).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 november 2010 @ 10:25:07 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88317828
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hahaha, klopt ja :P. Ik had gister net lekker gesport, komt m'n moeder binnen ''Heb je lekker gesport?''. Dus ik zeg ja, geeft ze me een gevulde koek _O-. Heb gebaar is verder leuk enzo, maar ook zij weet dat ik niet aan zulke tussendoortjes doe doordeweeks :P. Dus afgeslagen uiteraard.

En dat heeft de weegschaal me in dank afgenomen want vanmorgen was er weer een kilo af :).
Mijn vriend moet ook weer even wennen aan het feit dat ik niet meer meedoe met uitbundige toetjes, koekjes bij de koffie enzo. Maar ik ben ook pas net weer aan mijn schema bezig, dus dat loopt wel los :)
pi_88331772
Vanmiddag een broodje gehaald bij de Bakker Bart als lunch: broodje kipfilet met Italiaanse bol. :9
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:13:07 #90
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_88355125
Vandaag gewogen na twee weken en een pond eraf :D

Niet heel veel, maar ik had vorige week een hoop dat ik uit eten ben geweest omdat ik geen tijd had om te koken. :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:33:49 #91
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88355816
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef eleusis het volgende:
:* Stress eten is stom... Ik heb ook last van ik-ben-super-moe-eten... :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:13 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag gewogen na twee weken en een pond eraf :D

Niet heel veel, maar ik had vorige week een hoop dat ik uit eten ben geweest omdat ik geen tijd had om te koken. :P
Eraf is eraf *O*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:39:37 #92
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88355976
Super-moe-eten is de bom _O_

Ik begin een beetje in de nieuwe puntenhoeveelheid te komen. Tot laat overgewerkt, met slechts een paar bruine broodjes op de hele dag en veel spa rood, daarna een Sonja Bakker-maaltje, en als tussendoortjes alleen een handjevol light chips en een glaasje champagne. Zo is het wel vol te houden!

Hardlopen durf ik idd nog LANG niet aan. I've tried, maar die buik die heen-en-weer klotst, echt een no go. :') Wel stevig fietsen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88401046
Ik ben nog steeds bezig met afvallen en ja ik doe nog steeds "walk at home fitness" van Leslie Sansone (WATP) :@ Dit probeer ik elke dag te doen naast mijn wekelijkse Pilates uurtje. Ergens in juni woog ik 83 kilo en nu weeg ik 77, het gaat langzaam maar ik ben tevreden c_/
pi_88421119
Ymme,
Hoe is het met die lieve boxer afgelopen?
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!

[ Bericht 51% gewijzigd door Svlad_Cjelli op 07-11-2010 00:59:27 ]
  zondag 7 november 2010 @ 09:33:05 #95
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88425279
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:39 schreef eleusis het volgende:
Super-moe-eten is de bom _O_

Ik begin een beetje in de nieuwe puntenhoeveelheid te komen. Tot laat overgewerkt, met slechts een paar bruine broodjes op de hele dag en veel spa rood, daarna een Sonja Bakker-maaltje, en als tussendoortjes alleen een handjevol light chips en een glaasje champagne. Zo is het wel vol te houden!

Hardlopen durf ik idd nog LANG niet aan. I've tried, maar die buik die heen-en-weer klotst, echt een no go. :') Wel stevig fietsen.
WW heeft het hele systeem weer veranderd toch? Ik ken het alleen nog in de oude versies ;) Maar ik werd zelf helemaal gestoord van punten tellen :@ Hoeveel punten mag je nu?
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met afvallen en ja ik doe nog steeds "walk at home fitness" van Leslie Sansone (WATP) :@ Dit probeer ik elke dag te doen naast mijn wekelijkse Pilates uurtje. Ergens in juni woog ik 83 kilo en nu weeg ik 77, het gaat langzaam maar ik ben tevreden c_/
Langzaam is goed *O* Dan is de kans dat je het er af houdt groter *O*
En wat is dat precies, dat WATP?
pi_88425441
weinig mensen staan er voortaan in het lijstje

zonde
  zondag 7 november 2010 @ 09:53:10 #97
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88425463
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 09:51 schreef Riann het volgende:
weinig mensen staan er voortaan in het lijstje

zonde
Ik wil zelf niet in het lijstje omdat ik te veel mensen ken op Fok! waarvan ik niet wil dat ze m'n gewicht weten... Misschien doe ik wel het aantal kg's wat af moet vallen als gewicht, zodat mijn voortgang er wel in staat :@
pi_88425484
quote:
Op zondag 7 november 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik wil zelf niet in het lijstje omdat ik te veel mensen ken op Fok! waarvan ik niet wil dat ze m'n gewicht weten... Misschien doe ik wel het aantal kg's wat af moet vallen als gewicht, zodat mijn voortgang er wel in staat :@
Hoeveel kg ben je kwijt. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn startgewicht me niet intereseert en iedereen mag het weten. Je bent er nu toch ook iets aan het doen dat is toch alleen maar goed en geweldig.
  zondag 7 november 2010 @ 09:57:08 #99
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88425512
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 09:54 schreef Riann het volgende:

[..]

Hoeveel kg ben je kwijt. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn startgewicht me niet intereseert en iedereen mag het weten. Je bent er nu toch ook iets aan het doen dat is toch alleen maar goed en geweldig.
Ik ben nu ongeveer de eerste 10 kg kwijt, val gemiddeld een halve kg per week af.
Nou ja, ik schaam me er echt rot voor. Er is maar 1 persoon die mijn gewicht weet naast de diëtist en dat wil ik graag zo houden :@ Misschien als ik meer kwijt ben dat ik dan wel durf, maar nu niet...
En jij bent echt al super veel kwijt zag ik! :o ^O^
Doe je iets speciaals of gewoon gezond eten?
pi_88425588
quote:
Op zondag 7 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik ben nu ongeveer de eerste 10 kg kwijt, val gemiddeld een halve kg per week af.
Nou ja, ik schaam me er echt rot voor. Er is maar 1 persoon die mijn gewicht weet naast de diëtist en dat wil ik graag zo houden :@ Misschien als ik meer kwijt ben dat ik dan wel durf, maar nu niet...
En jij bent echt al super veel kwijt zag ik! :o ^O^
Doe je iets speciaals of gewoon gezond eten?
10 KG is toch al heel goed. Maar het is jou beslissing. Je mag er wel trots op zijn hoor dat je er al 10 kg kwijt bent. Ik heb een Gastric bypass gehad omdat ik bleef aankomen. En wat ik ook deed ik viel niet af. Zodoende heeft mijn endocrinoloog zelf voorgesteld om zo'n operatie te doen. En dat is de beste beslissing in mijn leven ooit geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')