quote:Wat dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef Rauzer het volgende:
Jee net half elf geweest en de eerste tegenslag is al een feit
quote:Ik druip alweer afOp vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef Rauzer het volgende:
Jee net half elf geweest en de eerste tegenslag is al een feit
quote:Ik had je gezien
quote:Nee joh gekskeOp vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das waar
Maar ik dacht dat je neit meer keek
sorry kuikentje
quote:Dan weet je al meer dan mijOp vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh gekske![]()
En ik schakel weer in, net als vorige week, en zolang het boeit blijf ik er bij.
Ben ook benieuwd naar dat Aguilera-duet wat ik in een voorstukje zag
quote:Heb je zo'n ingewikkeld apparaat gekocht dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef chansadres het volgende:
Koffiezetapparaat installeren met op de achtergrond Bridge over Troubled Water
quote:Het is maar 100000 keer voorbij gekomen, daarom ben ik up-to-date
quote:Ohw, ik ben niet echt wakker denk ik danOp vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is maar 100000 keer voorbij gekomen, daarom ben ik up-to-date
quote:Het moet tijdens real life ook wel voorbij gekomen zijn, maar uiteraard zit je ook niet altijd de hele reclame te bekijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik ben niet echt wakker denk ik dan
quote:Wat slecht, dat wist ik helemaal nietOp vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef iBenny het volgende:
Ohw, de tijd gaat een uur terug zondag?
quote:Ik ook nietOp vrijdag 29 oktober 2010 10:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat slecht, dat wist ik helemaal niet![]()
.
quote:Het is dat jij het vertelde anders was ik er waarschijnlijk pas morgennnacht achtergekomenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Het is dat ik het net las
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef dandybleu het volgende:
[TAL SC #703] Lekker puh Patje!
op fok geaccepteerde bagger ( vind ik )
quote:ok ok gr xx toi toi toi dandybleu
quote:Nee hoor. Maar hij moet wel een keer goed schoongemaakt worden. En ongeveer drie keer met alleen water laten lopen. Dit is hem:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb je zo'n ingewikkeld apparaat gekocht dan?
quote:Bom dia!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |