Heh, vandaag eten we hier gestoomde prei, met aardappels die later opgebakken gaan worden en rundvlees. Plus het restje tuinbonen van gisteren. Als dat niet gezond is weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:23 schreef Maurice0 het volgende:
Tijd voor bakkie koffie & lekker aardappels aan het koken om die straks lekker te gaan bakken.
Me broertje komt langs omdat me ouders op vakantie zijn en ze willen toch dat die jongen van 15 voldoende gezond voedsel binnen krijgt ipv patat :p
quote:Patat kan ook zeer gezond zijn, wij hebben nu zo'n frituur ding dat zonder vet frituurt, of hoe het ook werkt.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:23 schreef Maurice0 het volgende:
Tijd voor bakkie koffie & lekker aardappels aan het koken om die straks lekker te gaan bakken.
Me broertje komt langs omdat me ouders op vakantie zijn en ze willen toch dat die jongen van 15 voldoende gezond voedsel binnen krijgt ipv patat :p
quote:Dit is een patatOp zaterdag 30 oktober 2010 15:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
PatatFriet kan ook zeer gezond zijn, wij hebben nu zo'n frituur ding dat zonder vet frituurt, of hoe het ook werkt.
Gezonde ongezonde snacks!
quote:
quote:Nee, friet is friet, maar alleen afkomstig van een patat!!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Rave_NL het volgende:
En friet is kort voor gefrituurd, en dat lan alles zijn, waaronder patat.
quote:Chop chop, naar de sportschool dan!!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik moet mijn kadaver trouwens ook weer eens gaan optrainen ivm lopende sollicitatie whehe
quote:Ik hoor zo vaak verhalen van jongens dat als ze thuis bleven en ouders waren op vakantie dat ze alleen eten opwarmde dat door hun moeder al was gemaakt en ingevroren of zelf kant en klaar maaltijden kochten... of pizzaOp zaterdag 30 oktober 2010 15:23 schreef Maurice0 het volgende:
quote:Och jeetjeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef Rave_NL het volgende:
Neen, de enige correcte benaming is patat frites.
Gefrituurde aardappel dus.
Als je dit zou afkorten zou het logisch zijn om er patat van te maken omdat het woord patat voor het gedeelte van Nederland mét herseninhoud geen betekenis heeft als zijnde aardappel. In tegenstelling tot de reservebelgen onder de rivieren.
moguquote:
Goedemorgen!!quote:
Tja, soms is PATAT nu eenmaal lekkerder bij je biefstuk dan rijst...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef hcwp het volgende:
In goede restaurants moet je geen patates frites eten omdat a) er dan vast wel iets beters te vreten is dan patat, en b) alleen patat van de snackbar te vreten is... en wellicht c) patat onderdeel van het kindermenu is, en dus veel te weinig...
Verder bestel je gewoon een patatje oorlog, of speciaal.
Sportschool??? Onzin, gewoon gaan hardlopen. Met de kracht zit dat wel goed. Dat is gewoon echt brute kracht die ik geven kan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Chop chop, naar de sportschool dan!!![]()
Owja, en het is PATAT!
Goede morgen Sinequote:
Dat is er wel, geloof me, en dan heet dat "pommes frites"quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef hcwp het volgende:
In goede restaurants moet je geen patates frites eten omdat a) er dan vast wel iets beters te vreten is dan patat, en b) alleen patat van de snackbar te vreten is... en wellicht c) patat onderdeel van het kindermenu is, en dus veel te weinig...
Verder bestel je gewoon een patatje oorlog, of speciaal.
Nou dan..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sportschool??? Onzin, gewoon gaan hardlopen. Met de kracht zit dat wel goed. Dat is gewoon echt brute kracht die ik geven kan.
Nee, voor mij gaat het puur om conditie training.
In Utrecht is het PATAT!!!!!!quote:En nee!! Het is en blijft friet!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |