quote:We mogen in elk geval blij zijn dat we hier geen dengue muggen hebbenOp zaterdag 30 oktober 2010 05:04 schreef Lotusss het volgende:
Verdomde tyfusmug![]()
We zijn nu allebei klaarwakker, ook al is dat kreng nu dood door het BBQ-racket...
quote:Nee, als agent. Je struikelde bijna altijd over de gemengde koppeltjes in de Amsterdamse binnenstad.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Als in de ME functie?
Overigens ondersteund de KMar in Nederland overal wel korpsen. Alleen is het probleem dat mensen bij de KMar zeggen "wij zijn geen politieagenten". Terwijl dit juist een zeer gewaardeerde taak is, waar wij in de toekomst ook zeker meer en meer heen zullen gaan. Wat ik overigens wel heerlijk vind zijn de Horeca diensten altijd
quote:Of ze dat nog doen zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen, ik neem eigenlijk aan van wel. Maar dat doen we in meerdere grote steden.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, als agent. Je struikelde bijna altijd over de gemengde koppeltjes in de Amsterdamse binnenstad.
Ook met een dronken kop? Zal vast een succes worden als je dan bij door jou geliefde EOD zitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:36 schreef Vronsky het volgende:
Gewoon doorzetten, straks bij de vloot draai je ook lange dagen.
Nee, jij danquote:
Nee...!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, jij dan
Jij komt zeker net je nest uit?? Lotusss en ik waren om 05:00 al wakker door zo eene tering mug!!
Heb je je een beetje beziggehouden met de krachttraining?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee...!!!![]()
Half 9 eruit, kopje koffie nodig om op te starten, daarna getraind anderhalf uur, daarna gegeten en nu even chilla met die billa!!
Dus nee.... ik was vroeg vandaag!
Het gebeurt blijkbaar vaak genoeg dat er iemand 's ochtends met een dronken kop daar staat bij defensie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:04 schreef Iska het volgende:
[..]
Ook met een dronken kop? Zal vast een succes worden als je dan bij door jou geliefde EOD zit
en dan word je in een kruiwagen naar huis gerold ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:35 schreef Rave_NL het volgende:
Ik train tegenwoordig ook meer op massa..
Daarnaast drink ik veel water, en ja, aan het einde ben ik goed verzuurd ja, en dan nog even snel een powersetje doen zodat je helemaal geen kracht meer over hebt..
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je je een beetje beziggehouden met de krachttraining?
Ik niet... Opbouwfasequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik train meestal 1,5-2 uur voor 2 spiergroepen..
quote:Ik heb een tijdje enkel aan explosieve krachttraining gedaan maar daar werd ik sterk, droog maar graatmager van..Op zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef Vronsky het volgende:
Water tijdens de workout
Voor massa trainen is voor mij nu persoonlijk volslagen nutteloos, komt later wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |