quote:ik voel diaree aankomen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind vlees van een kolembbq zo lekker
quote:Hmm. van een gasbbq smaakt het mij hetzelfde als gebakken in de pan, een echte bbq geeft toch een aparte, maar heerlijke, smaak meeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef crv het volgende:
[..]
bij een gas BBQ kun je net zo goed die "kolensmaak" proeven.
Meestal gaat het dan om de aanbrand smaak
quote:Nee dat ia het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef crv het volgende:
[..]
bij een gas BBQ kun je net zo goed die "kolensmaak" proeven.
Meestal gaat het dan om de aanbrand smaak
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind vlees van een kolembbq zo lekker
quote:
quote:maar hoe doe je dat dan in spanje, daar hoort alles op vuur (behalve gas )
quote:JaaaaaaaOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
Ze zouden ons in een bb-house moeten zetten met allemaal laptops!
quote:Neuhj... met engkijkende pompoenen en gillende MiauwtjesOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met pepernoten en chocokruidnoten
quote:Spanje gaat ook met de tijd mee hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef crv het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan in spanje, daar hoort alles op vuur (behalve gas )
quote:Ja inderdaad, 2e van de ruim 300.000 geregistreerde gebruikers, that's not so badOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta op plaats 2 in de dagcijfers, valt mee dus
quote:Als dat kon heOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
Ze zouden ons in een bb-house moeten zetten met allemaal laptops!
quote:01. 505 PeZuOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta op plaats 2 in de dagcijfers, valt mee dus
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, 2e van de ruim 300.000 geregistreerde gebruikers, that's not so bad
quote:trusten
quote:laat maarOp vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje gaat ook met de tijd mee hoor
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
Sweet dreams c_a, hopelijk droom je over heerlijke echte bbq's met crv!
quote:maar goed dat miauw hier niet isOp vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... met engkijkende pompoenen en gillende Miauwtjes
quote:trusten
quote:ik zit ook nog te peinzen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef Rauzer het volgende:
Symph, derde keer, zou jij blij zijn met een bierpakket?
quote:opes sorry niet gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef Rauzer het volgende:
Symph, derde keer, zou jij blij zijn met een bierpakket?
quote:gevlucht
quote:je kan mij eronder begraven hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit ook nog te peinzen.
Hoe oud is tie en wat zijn zijn hobbies ?
bierpakket is zo afgezaagd
quote:Een zelf gemaakt pakket, met een leuke kaart... nee, vind van nietOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Nou ja hij heeft het nog nooit gehad dus zo afgezaagd is het niet denk ik. En hij is wel van de speciaalbieren juist.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef crv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |