quote:anderhalve fles wijn excuusOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef Rauzer het volgende:
1 minuut en 5 seconden crv, je zakt weer!
quote:Wij hebben een inbouwbbq! Met echte kolen dusOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens
Het liefst zelfs een vuurkorf ofzo
quote:omdat je geen spelfouten hebt gemaakt
quote:Ik ga 'm denk ik zelf samenstellen maar, scheelt 8 euro voor een lousy bierglasOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tadaa, opgelost. Bij de Gall&Gall hebben ze tegenwoordig hele mooie
quote:Das ook tofOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wij hebben een inbouwbbq! Met echte kolen dus!
quote:Wuss!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou niet van normale bbq's dam lust ik het niet, ik lust het allee. Op gas
quote:Of bij de mitraOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tadaa, opgelost. Bij de Gall&Gall hebben ze tegenwoordig hele mooie
quote:Op gas... dan is dat hele bbq idee er toch neit meerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
quote:stierepoep.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
quote:over 2 weken staat die gek met die mijter weer op de kadeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef crv het volgende:
[..]
ja duhhhhh JUNI, het is nu bijna NOVEMBER
quote:dat dusOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op gas... dan is dat hele bbq idee er toch neit meer
quote:trusten Patje
quote:
quote:Ja echt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
c_a als je jarig bent krijg je van mij een koekenpan, zelfde idee!
quote:Als ik na 38 jaar eindelijk eens een keer uitgenodigd wordtOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
quote:Ik ben wel weer toe aan een nieuweOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
quote:pepernotenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over 2 weken staat die gek met die mijter weer op de kade
quote:heb je al zo vaak je vlees aan laten branden dan ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan een nieuwe
quote:2 weken al?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over 2 weken staat die gek met die mijter weer op de kade
quote:Ik lust het geweon niet, die kolensmaak door me kippie of vleesOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef crv het volgende:
[..]
stierepoep.
Probleem is dat de meeste mensen te lui zijn om op kolen te BBQ-en waardoor het alles aanbrandt
quote:Nee hoor ik bak graagOp vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef crv het volgende:
[..]
heb je al zo vaak je vlees aan laten branden dan ?
quote:die kolensmaak proef je niet als je goed BBQ-edOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lust het geweon niet, die kolensmaak door me kippie of vlees
quote:dat doe je toch in een oven
quote:Dat geloof ik nietOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
die kolensmaak proef je niet als je goed BBQ-ed
quote:jammer dat ik het je niet kan bewijzen
quote:Nou ja, je proeft idd geen kolensmaak, maar je proeft wel dat het anders smaakt dan van bijv. een gasbbq. Denk dat ze die smaak dus niet lekker vindt (wuss!).Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
die kolensmaak proef je niet als je goed BBQ-ed
quote:bij een gas BBQ kun je net zo goed die "kolensmaak" proeven.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja, je proeft idd geen kolensmaak, maar je proeft wel dat het anders smaakt dan van bijv. een gasbbq. Denk dat ze die smaak dus niet lekker vindt (wuss!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |