Dat is nog het meest epische aan Deventer. Want Berlijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
station met directe treinverbinding naar Berlijn
Je moet niet 'denken'. Vanaf het begin was al bekend dat er Buffels gaan rijden in de stopper Hengelo-Berlijnquote:
Dit kan ook iets vriendelijker imhoquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Je moet niet denken. Vanaf het begin was al bekend dat er Buffels gaan rijden in de stopper Hengelo-Berlijn
En nu sla je toch echt de plank mis, er is namelijk maandenlang sprake van geweest dat het V'tjes zouden gaan worden...quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Je moet niet denken. Vanaf het begin was al bekend dat er Buffels gaan rijden in de stopper Hengelo-Berlijn
Owja. Die Vees was ik al helemaal vergeten. Jij had daar toen nog een photoshop mee gemaakt met logo's van Syntus op enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
En nu sla je toch echt de plank mis, er is namelijk maandenlang sprake van geweest dat het V'tjes zouden gaan worden...
Nog afgezien van het feit dat er echt geen stopper Hengelo-Berlijn komt...
Inderdaad, vandaag gaat de reis iig door naar Baarland. We vertrekken een kwartiertje voor de stoomtrein uit en laten die een eindje verder weer passeren. Vervolgens halen wij de stoomtrein weer in om door te rijden naar Baarland (de stoomtrein gaat nog altijd niet verder dan Hoedekenskerke) om op de terugweg weer hetzelfde kunstje te doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:56 schreef dennistd het volgende:
Bij de SGB tussen Goes en Hoedekenskerke (of rijden ze al door naar Baarland?)
Succes, ben benieuwd naar de fotoosquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:21 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag gaat de reis iig door naar Baarland. We vertrekken een kwartiertje voor de stoomtrein uit en laten die een eindje verder weer passeren. Vervolgens halen wij de stoomtrein weer in om door te rijden naar Baarland (de stoomtrein gaat nog altijd niet verder dan Hoedekenskerke) om op de terugweg weer hetzelfde kunstje te doen.
Hopelijk is het vanmiddag een beetje droog, dan kunnen we nog wat leuke foto's maken.
Sorry hoor, ik weet ook niet alles. Ik nam aan dat omdat Syntus het gaat doen het wel Lintjes zouden worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Je moet niet 'denken'. Vanaf het begin was al bekend dat er Buffels gaan rijden in de stopper Hengelo-Berlijn
Plan T ligt denk ik al bij de ijzerboerquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar is al het Plan T materieel ?
Plan V zie ik sporadisch nog rijden.
Plan T is allemaal terzijde gesteld of zelfs al afgevoerd richting sloper. Voor zover mij bekend rijdt er een half T'tje proefrondjes in Wildenrath op dit moment, net als al het andere Nederlandse materieel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar is al het Plan T materieel ?
Plan V zie ik sporadisch nog rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |