NS Hispeed website is echt een ramp, gewoon tickets boeken bij: www.bahn.de.quote:Op maandag 1 november 2010 14:51 schreef bork het volgende:
Moe word ik er van o zo moe, wat is nu zo moeilijk aan een kaartje Utrecht Hannover?
[ afbeelding ]
Dat staat er toch? De treinen voor 22 december zijn vandaag allemaal al vertrokken dus dat red je niet meer.quote:Op maandag 1 november 2010 14:51 schreef bork het volgende:
Moe word ik er van o zo moe, wat is nu zo moeilijk aan een kaartje Utrecht Hannover?
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon oud Nederlands?quote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een koe van een taalfout in die planner trouwens: "zijn reeds alle vertrokken".
Weer een trdl die zijn favoriete algoritme heeft verzonnen?quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Stervende hoere kanker prorail. Ic uit Nijmegen +6 vanuit de start omdat de vertraagde ic naar zwolle van 1645 er voorlangs gegooid wordt. Die natuurlijk Ook nog overal stopt tot Arnhem. Klasse actie weer Prorail
Bork. Deze reis is pas vanaf morgen te boeken, nieuwe dienstregeling gaat in per 12/12quote:Op maandag 1 november 2010 14:51 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, met een beetje doorrijden is die trein weer op tijd in Zutphen of Deventer en gaan daar geen aansluitingen verlorenquote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijkbaar ja. Ik snap echt niet wat die mongolen bezielt in dit soort gevallen.
Hoezo wat heb ik gedaan ;o Ik heb niets gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 18:59 schreef KapiteinT het volgende:
Crientj, wat heb je met mijn Twitter gedaan? Dennis Scholing stond bij 'Who to follow'.
Dat weet ik, geef dan ook die melding en niet deze, denk ik dan.quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Bork. Deze reis is pas vanaf morgen te boeken, nieuwe dienstregeling gaat in per 12/12. En die is helaas pas vanaf 2/11 bekend in HAFAS..
Ken je deze dan ook?quote:
Nee, maar we volgen wel 21 dezelfde mensen. En dan te bedenken dat ik maar 48 mensen volg. Dat zal het zijn. En ja, zie nu mij maar eens te vinden op Twitter.quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoezo wat heb ik gedaan ;o Ik heb niets gedaan.
Maar volg ik jou/volg jij mij dan?
Oh noes, wel heel dat drop-down menuutje uitvouwen en Roosendaal (grens) kiezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 06:25 schreef greavy het volgende:
''NS Hispeed stuurt reizigers op verkeerde spoor''
maandag 1 november 2010 22:50
.. Om niet aan deze 5 uur durende reis te hoeven beginnen, moet de klant zelf zijn reis aanpassen.
Tsss onrealistisch! er staat geen bizar lange rij bij loket 1 of het travelcenterquote:
Gelul. 1 trein die van +12 naar +14 gaat of 1 trein die van +12 naar 2 treinen met +12 gaat. Het enige wat hij doet is zijn mede TRDL's in de rest van het land in de vingers snijden. Afgezien van de "self loading cargo" natuurlijk, maar dat boeit niet.quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, met een beetje doorrijden is die trein weer op tijd in Zutphen of Deventer en gaan daar geen aansluitingen verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |