Mwa, op je voeten, geen enkele hoek en weinig tijd. Maakbaar, maar ook niet heel makkelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 16:36 schreef TheGeneral het volgende:
Fed... Die bal moet je gewoon maken en dan heb je weer een BP.
Ik vond het rechts, waar hij hem nu dus veel te wijd speelde, toch vrij open liggen. Die bal hoeft niet zo hard, gewoon sturen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa, op je voeten, geen enkele hoek en weinig tijd. Maakbaar, maar ook niet heel makkelijk.
Door genoeg briljante ballen te slaan en vrijwel altijd goed te serveren op BP's.quote:Op zondag 7 november 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een UE's bij Federer allemaal. Ik begrijp nooit zo goed hoe hij zich dat kan veroorloven.
Omdat er altijd meer winners tegenover staan. Alleen tegen de toppers werkt dat wat minder. Maar tegen de mindere goden is dat geen probleem.quote:Op zondag 7 november 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een UE's bij Federer allemaal. Ik begrijp nooit zo goed hoe hij zich dat kan veroorloven.
Iets waar Chokovic minder goed in isquote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Door genoeg briljante ballen te slaan en vrijwel altijd goed te serveren op BP's.
Nu weer een BP voor Fed.
Haha echt he.quote:Op zondag 7 november 2010 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
Die DF zag je ook al van 15 km aankomen trouwens.
Ja, en het valt bij hem vaak zo op, omdat zijn afzwaaiers vak meters uit zijn, terwijl ze bij anderen met een kleinere marge uit gaan.quote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat er altijd meer winners tegenover staan. Alleen tegen de toppers werkt dat wat minder. Maar tegen de mindere goden is dat geen probleem.
Zwitsers zijn overal neutraal over, behalve Federer.quote:Op zondag 7 november 2010 16:55 schreef luckass het volgende:
Waarom is dat publiek toch zo massaal voor Federer? Irritant zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |