Inderdaad, die mening deel ik ook wel altijd. Tennis is niet echt een sport waar het veel uitmaakt. Behalve voor spelers als Rafa dan, vooral op gravel....quote:Op maandag 1 november 2010 23:59 schreef luckass het volgende:
Ik vind Gasquet zo'n baas dat ie wel een lijntje extra mag leggen.
En het is natuurlijk niet vol te houden dat de tennis ongeveer de enige schone sport is,
al denk ik dat doping gebruiken in tennis maar weinig helpt in vergelijking met andere sporten.
Zeker bij trainingsuren kan het veel verschil maken. Ik heb Serena ook nooit helemaal vertrouwd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad, die mening deel ik ook wel altijd. Tennis is niet echt een sport waar het veel uitmaakt. Behalve voor spelers als Rafa dan, vooral op gravel....
quote:De Bakker en Haase genomineerd
De Nederlandse tennissers Thiemo de Bakker en Robin Haase hebben een nominatie van de wereldtennisvakbond ATP te pakken. De Bakker is één van de vier kanshebbers op de titel 'Nieuwkomer van het Jaar'. Haase is in de running voor de titel 'Come-back Player van het Jaar'.
De Bakker heeft concurrentie van Richard Berankis (van 320 naar 114) uit Litouwen, Oekraïener Alexandr Dolgopolov (van 131 naar 55) en de Duitser Tobias Kamke (254/88). De Bakker zelf steeg het afgelopen jaar van plaats 96 naar zijn huidige 47e stek.
Robin Haase maakte dit jaar zijn rentree na anderhalf jaar blessureleed en maakte indruk met zijn vijfsetter tegen Rafael Nadal op Wimbledon. De Hagenaar, die terugkeerde van een hardnekkige knieblessure, knalde in één jaar van plaats 447 ruim de top-100 binnen (69). Hij moet het opnemen tegen Mardy Fish (55/19), David Nalbandian (64/29) en Kei Nishikori (418/119).
De tennissers zelf zullen uitmaken wie de prijs wint.
Iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:53 schreef luckass het volgende:
Wat is dat voor belachelijk gedoe in Basel.
Wordt de hele dag gestreamed alleen de laatste wedstrijd stoppen ze er mee.
Een of andere rapper heeft pas geleden een nummer over hem gemaakt, best leukquote:Op woensdag 3 november 2010 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
Federer-Tips nu op atdhe.com.Federer staat 5-2* voor.
Gaaf. Ik heb Kamke een aantal maanden geleden nog even gesproken op de Mets, toen dat toernooi daar was.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Kamke tikt Berdych er even af: 6-4 6-1.
Doet nog even goede zaken voor die award waarvoor 'ie genomineerd was.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Kamke tikt Berdych er even af: 6-4 6-1.
Inderdaad, nu gaat Thiemo hem helemaal niet meer winnen...tenzij hij Parijs wint ofzo...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Doet nog even goede zaken voor die award waarvoor 'ie genomineerd was.
quote:
thiemo is genomineerd voor beste nieuwkomer, haase voor beste come-backquote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad, nu gaat Thiemo hem helemaal niet meer winnen...tenzij hij Parijs wint ofzo...
Ja, maar kamke is genomineerd als nieuwkomerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
thiemo is genomineerd voor beste nieuwkomer, haase voor beste come-back
Ja, als je een Grand Slam wint ben je geplaatst. De enige voorwaarde is verder dat je in de top-20 moet eindigen, maar dat is eigenlijk zo goed als zeker met de punten van een GS-overwinning.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:11 schreef Salamando het volgende:
Een vraagje over de dubbels bij de WTF, waarom zijn Melzer / Petzschner al geplaatst, terwijl ze op plaats 11 staan in de ranking?Is dit puur omdat ze Wimbledon gewonnen hebben?
Maar Federer was toch nog niet zeker geplaatst na zijn AO overwinning? Nadal was als eerste geplaatst na zijn Wimbledon overwinning?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, als je een Grand Slam wint ben je geplaatst. De enige voorwaarde is verder dat je in de top-20 moet eindigen, maar dat is eigenlijk zo goed als zeker met de punten van een GS-overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |