quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
Of naar TRU, want jij en wippen....
quote:Dit topic gaat toch niet over boomstammen jonguhOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap 'm nieMoet ik daar kijken of daar posten of...?
quote:chivez is een vies oud wijfOp donderdag 28 oktober 2010 21:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat net aan jou te denken toen ik dit topic voorbij zag komen.
![]()
en aan Chivez en aan Ondeugend en aan dat meisje van het postkantoor en aan...... enz.
![]()
quote:ben niet tot pag. 4 gekomen. ik stopte bij dit, 1 uberpwn is epic. slotje svp.Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
Of naar TRU, want jij en wippen....
quote:jonguhOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch niet over boomstammen jonguh
quote:Oeh, excuseer mij mevrouw
quote:njah wordt keihard genegeerd in deze zullen wij anders even op de wip gaan binnenkort haarklipje van me ?
quote:Ja tuurlijk, ik stop mijn kleine piraat wel even in jouw donkere kajuit.Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
njah wordt keihard genegeerd in deze zullen wij anders even op de wip gaan binnenkort haarklipje van me ?![]()
quote:Veel plezier jongen. Zal ik toch maar thuis blijven morgen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik stop mijn kleine piraat wel even in jouw donkere kajuit.
quote:Natúúrlijk. Maar U bent al bezetOp donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, excuseer mij mevrouw![]()
Magoed, U keek hier dus om uzelf ervan te vergewissen of er nog iemand voornemens was om u te geven ??
quote:Jij stelt hoge eisen zegOp donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef Joosterd het volgende:
"Met welke Fokster ga jij binnenkort wippen?"
De eerste die zich via de PM aanbied.
quote:Yeah, nogalOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Natúúrlijk. Maar U bent al bezet
quote:We gaan alleen maar naar de speeltuin om de hoek
quote:Moet het dan niet iemand van gelijk gewicht zijn? Anders dan blijf je alleen maar onderaan/bovenaanOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We gaan alleen maar naar de speeltuin om de hoek
quote:Nee, in het geheel nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, nogal
Ik gaf U toch niet de indruk dat ik me aanbood ??
quote:geen idee, ik kijk alleen naar haar ui.
quote:NEEEEEEEEEEEEE.Op donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel plezier jongen. Zal ik toch maar thuis blijven morgen?
quote:van mij mag je de vraag omdraaien hoor, x-ray straaltje.Op donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef gammatent het volgende:
Fokster??? Nee, voor mij geen vrouwen (meestal dan)
quote:misschien is het wel heel spannendOp donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef gammatent het volgende:
quote:Ooooooo, in dat geval... Niet Socios, misschien tong wel, maar hij moet in ieder geval een paar stevige handboeien ofzo hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef kitao het volgende:
[..]
van mij mag je de vraag omdraaien hoor, x-ray straaltje.
quote:hoezo, ben je zo'n wilde kat dat je eerst geboeid moet worden ?Op donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef gammatent het volgende:
Ooooooo, in dat geval... Niet Socios, misschien tong wel, maar hij moet in ieder geval een paar stevige handboeien ofzo hebben
quote:SletjeOp donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef gammatent het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:10 schreef kitao het volgende:
[..]
hoezo, ben je zo'n wilde kat dat je eerst geboeid moet worden ?
quote:MietjeOp donderdag 28 oktober 2010 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
niks voor mij.
ben veuls te bang dat ik dan voor verkrachting word aangeklaagd.
quote:ooow jij gaat zn klipje even in jou klitje nemen morgen of zeg ik nu teveel ?Op donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel plezier jongen. Zal ik toch maar thuis blijven morgen?
quote:Dan snap ik je volkomen...Op donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef kitao het volgende:
[..]
valt wel mee, maar heb het bijna al eens eerder meegemaakt, vandaar.
quote:Mocht ik willen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooow jij gaat zn klipje even in jou klitje nemen morgen of zeg ik nu teveel ?![]()
quote:Daar moet ik het juist van hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef cerror het volgende:
Ik met niemand, want ik ben geen populaire baggeraar zonder baardgroei.
quote:De meeste mensen blijven in de gang, nee hij moet weer apart doen en aan de gang
quote:Ooit als een beest geneukt in de gang. Noemden ze achteraf een gangbang. Het paard heeft het overleefd.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef Zwappel het volgende:
[..]
De meeste mensen blijven in de gang, nee hij moet weer apart doen en aan de gang
quote:Schets van de situatie:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit als een beest geneukt in de gang. Noemden ze achteraf een gangbang. Het paard heeft het overleefd.
quote:Sicke paint-skills, zou je wat mee moeten doen. Kan je rijk mee worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:35 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Schets van de situatie:
[ afbeelding ]
quote:Waar kan ik beginnen?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Sicke paint-skills, zou je wat mee moeten doen. Kan je rijk mee worden.
quote:Gewoon, bij mij thuis...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef kitao het volgende:
[..]
*knopje groeit*
waar kan ik je vinden in de Randstad ?
quote:Delfzijl? WTF, sinds wanneer woon ik daar?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Delfzijl is mij iets te ver weg schat.
Zoek dan maar een ander om je te meppen.
quote:Nee man! Da's ZwappelOp vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
Was CyclingGirl niet dé transseksueel van Fok! ?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Lysdexie het volgende:
Alle meisjes rond de 16 jaar, lekker fris.
quote:Geen idee, maar meer wil je zelf ook niet zeggen dus ik neem aan dat je aan de andere kant van nederland woont.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:39 schreef gammatent het volgende:
Delfzijl? WTF, sinds wanneer woon ik daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |