quote:NEEEEEEEEEEEEE.Op donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel plezier jongen. Zal ik toch maar thuis blijven morgen?
quote:van mij mag je de vraag omdraaien hoor, x-ray straaltje.Op donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef gammatent het volgende:
Fokster??? Nee, voor mij geen vrouwen (meestal dan)
quote:misschien is het wel heel spannendOp donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef gammatent het volgende:
quote:Ooooooo, in dat geval... Niet Socios, misschien tong wel, maar hij moet in ieder geval een paar stevige handboeien ofzo hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef kitao het volgende:
[..]
van mij mag je de vraag omdraaien hoor, x-ray straaltje.
quote:hoezo, ben je zo'n wilde kat dat je eerst geboeid moet worden ?Op donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef gammatent het volgende:
Ooooooo, in dat geval... Niet Socios, misschien tong wel, maar hij moet in ieder geval een paar stevige handboeien ofzo hebben
quote:SletjeOp donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef gammatent het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:10 schreef kitao het volgende:
[..]
hoezo, ben je zo'n wilde kat dat je eerst geboeid moet worden ?
quote:MietjeOp donderdag 28 oktober 2010 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
niks voor mij.
ben veuls te bang dat ik dan voor verkrachting word aangeklaagd.
quote:ooow jij gaat zn klipje even in jou klitje nemen morgen of zeg ik nu teveel ?Op donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel plezier jongen. Zal ik toch maar thuis blijven morgen?
quote:Dan snap ik je volkomen...Op donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef kitao het volgende:
[..]
valt wel mee, maar heb het bijna al eens eerder meegemaakt, vandaar.
quote:Mocht ik willen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooow jij gaat zn klipje even in jou klitje nemen morgen of zeg ik nu teveel ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |