quote:Ik durf datum en tijd ook wel te voorspellen
quote:Tijd ook ja? Vertel eens? Kan ik me vast voorbereidenOp donderdag 28 oktober 2010 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik durf datum en tijd ook wel te voorspellen
quote:HoiOp donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ehm nee? Ik weet niet waar jij het over hebt, ik heb geen relatie.
quote:Ik denk op ehhh.. 1-11-2010 tussen 07.00 en 09.00Op donderdag 28 oktober 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tijd ook ja? Vertel eens? Kan ik me vast voorbereiden.
quote:Dat was niet eens het posten van PM alleen zei je wat ik zeiOp donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Is goed, wanneer is dat? Ik had bijna een ban door het posten van pm
quote:
quote:
quote:Uhhuh, en jij wist nog niks natuurlijk
quote:Zo goed ben ik te vertrouwen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, en jij wist nog niks natuurlijk
quote:Kudo's
quote:Déwat?Op donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef Penisbaard het volgende:
Hey GeelSuperKuiken hoe is het met Glenn, BACO en die andere figuren gr gr
quote:Right
quote:afgesprokenOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Déwat?
Elmofan, afgesproken?
quote:-> F&FOp donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft Fok! ook een eigen stamboom?
quote:ik zat net aan jou te denken toen ik dit topic voorbij zag komen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
Of naar TRU, want jij en wippen....
quote:Dit topic gaat toch niet over boomstammen jonguhOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap 'm nieMoet ik daar kijken of daar posten of...?
quote:chivez is een vies oud wijfOp donderdag 28 oktober 2010 21:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat net aan jou te denken toen ik dit topic voorbij zag komen.
![]()
en aan Chivez en aan Ondeugend en aan dat meisje van het postkantoor en aan...... enz.
![]()
quote:ben niet tot pag. 4 gekomen. ik stopte bij dit, 1 uberpwn is epic. slotje svp.Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
Of naar TRU, want jij en wippen....
quote:jonguhOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch niet over boomstammen jonguh
quote:Oeh, excuseer mij mevrouw
quote:njah wordt keihard genegeerd in deze zullen wij anders even op de wip gaan binnenkort haarklipje van me ?
quote:Ja tuurlijk, ik stop mijn kleine piraat wel even in jouw donkere kajuit.Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
njah wordt keihard genegeerd in deze zullen wij anders even op de wip gaan binnenkort haarklipje van me ?![]()
quote:Veel plezier jongen. Zal ik toch maar thuis blijven morgen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik stop mijn kleine piraat wel even in jouw donkere kajuit.
quote:Natúúrlijk. Maar U bent al bezetOp donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, excuseer mij mevrouw![]()
Magoed, U keek hier dus om uzelf ervan te vergewissen of er nog iemand voornemens was om u te geven ??
quote:Jij stelt hoge eisen zegOp donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef Joosterd het volgende:
"Met welke Fokster ga jij binnenkort wippen?"
De eerste die zich via de PM aanbied.
quote:Yeah, nogalOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Natúúrlijk. Maar U bent al bezet
quote:We gaan alleen maar naar de speeltuin om de hoek
quote:Moet het dan niet iemand van gelijk gewicht zijn? Anders dan blijf je alleen maar onderaan/bovenaanOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We gaan alleen maar naar de speeltuin om de hoek
quote:Nee, in het geheel nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, nogal
Ik gaf U toch niet de indruk dat ik me aanbood ??
quote:geen idee, ik kijk alleen naar haar ui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |