quote:Daar moet ik het juist van hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef cerror het volgende:
Ik met niemand, want ik ben geen populaire baggeraar zonder baardgroei.
quote:De meeste mensen blijven in de gang, nee hij moet weer apart doen en aan de gang
quote:Ooit als een beest geneukt in de gang. Noemden ze achteraf een gangbang. Het paard heeft het overleefd.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef Zwappel het volgende:
[..]
De meeste mensen blijven in de gang, nee hij moet weer apart doen en aan de gang
quote:Schets van de situatie:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit als een beest geneukt in de gang. Noemden ze achteraf een gangbang. Het paard heeft het overleefd.
quote:Sicke paint-skills, zou je wat mee moeten doen. Kan je rijk mee worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:35 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Schets van de situatie:
[ afbeelding ]
quote:Waar kan ik beginnen?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Sicke paint-skills, zou je wat mee moeten doen. Kan je rijk mee worden.
quote:Gewoon, bij mij thuis...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef kitao het volgende:
[..]
*knopje groeit*
waar kan ik je vinden in de Randstad ?
quote:Delfzijl? WTF, sinds wanneer woon ik daar?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Delfzijl is mij iets te ver weg schat.
Zoek dan maar een ander om je te meppen.
quote:Nee man! Da's ZwappelOp vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
Was CyclingGirl niet dé transseksueel van Fok! ?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Lysdexie het volgende:
Alle meisjes rond de 16 jaar, lekker fris.
quote:Geen idee, maar meer wil je zelf ook niet zeggen dus ik neem aan dat je aan de andere kant van nederland woont.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:39 schreef gammatent het volgende:
Delfzijl? WTF, sinds wanneer woon ik daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |