quote:Mijn oude kat heet ook kruimeltje en die van Kally heet ook kruimeltjeOp donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een naam voor een zwerfkindje, niet voor een vis
quote:Het is dus een kattennaam...Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn oude kat heet ook kruimeltje en die van Kally heet ook kruimeltje
quote:KRABOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geef mijn vissen altijd namen van voedsel en drinken
quote:sharkyOp donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik krijg een vis...
Weet iemand een leuke naam?
quote:Mega MindyOp donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Koen, ik heb even gespiekt, ik zie het al waarom die site leuk is![]()
quote:Wat leuk!Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn oude kat heet ook kruimeltje en die van Kally heet ook kruimeltje
quote:Echt waar?Op donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb mijn code gehad vandaag
Gelijk besteld ook
quote:
quote:Ik ken genoeg mensen die beiden hebben hoorOp donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Ik vind het leuk dat jij een hond en katten hebt, de meeste mensen hebben of een hond of een kat(ten).
quote:Alleen moeten die katten niks van de hond hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Ik vind het leuk dat jij een hond en katten hebt, de meeste mensen hebben of een hond of een kat(ten).
quote:Het is dus een dierennaamOp donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hamster heette ook kruimeltje
quote:Gister niks binnen gehad, vandaag me mailtje doorgestuurd en 5 minuten later had ik de codeOp donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb hele andere verhalen gehoord
quote:
quote:Mijn BEER kwam ook langs vanwege de actieOp donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb hele andere verhalen gehoord
quote:Nee gekkie, ik bedoel hierOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die beiden hebben hoor
quote:OkeOp donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gister niks binnen gehad, vandaag me mailtje doorgestuurd en 5 minuten later had ik de code
quote:je word nog wel eens verstandigOp donderdag 28 oktober 2010 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk gtst morgen wel, bad is veel te warm
quote:Ja dat is vaak wel zo, jammer iddOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen moeten die katten niks van de hond hebbendat is wel eens jammer
quote:Oooohw zoOp donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik bedoel hier
Tenminste, wat ik tot nu toe in TAL heb gelezen, weet natuurlijk niet of er meer zijn
quote:Welke namen heb je nu dan gehad qua eten/drinken, ik ben wel benieuwd
quote:Baco, Breezer, hamburger, vliegende kip, macaroniOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke namen heb je nu dan gehad qua eten/drinken, ik ben wel benieuwd
quote:Eetze en veel plezierOp donderdag 28 oktober 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik ben weer fris en fruitig.
Nu lekker uit eten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
Veel mannen hebben last van voortijdige.... zweetlozing!![]()
![]()
Kutreclame
quote:Sjeuzes...Op donderdag 28 oktober 2010 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Veel vrouwen hebben dat continue! Van die zwetende biggen in de overgang! Duw ze een appel in de bek en schuif ze zo de oven in!
quote:kun je nagaan hoe een reclame er uit ziet die gaat over voortijdige zaadlozingOp donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
Veel mannen hebben last van voortijdige.... zweetlozing!![]()
![]()
Kutreclame
quote:Schreeuwen ze bij jou ook altijd zo?Op donderdag 28 oktober 2010 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Veel vrouwen hebben dat continue! Van die zwetende biggen in de overgang! Duw ze een appel in de bek en schuif ze zo de oven in!
quote:Dat past neit bij een Axe reclameOp donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe een reclame er uit ziet die gaat over voortijdige zaadlozing
quote:kwestie van de appel er ver genoeg in duwenOp donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schreeuwen ze bij jou ook altijd zo?
quote:Nee, dat doen ze alleen als ik ze kook! Worden ze ook mooi rood/roze van!Op donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schreeuwen ze bij jou ook altijd zo?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
kwestie van de appel er ver genoeg in duwen
quote:nee ?Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat past neit bij een Axe reclame
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe een reclame er uit ziet die gaat over voortijdige zaadlozing
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
kwestie van de appel er ver genoeg in duwen
quote:Ik leg ze altijd op de gril, krijgen ze een mooie buitenkant van.Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze alleen als ik ze kook! Worden ze ook mooi rood/roze van!
quote:knusprig noemen we dat hierOp donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik leg ze altijd op de gril, krijgen ze een mooie buitenkant van.
quote:Die mooie buitenkant hadden ze misschien twintig jaar daarvoor ja!Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik leg ze altijd op de gril, krijgen ze een mooie buitenkant van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |