quote:of gewoon een keertje niet kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was een douche niet verstandiger geweest?
quote:Nee joh dan schrik je je toch rotOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Achteraf had je beter helemaal niet moeten bellen... en zeggen dat het een latertje was geworden
quote:ach ik ben dat incident alweer vergeten, en hou de goede herinneringen overOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk![]()
Ik hoop dat je volgende uitje wel van begin tot eind goed gaat
quote:Ja maar dan lag ze toch gewoon lekker te slapen, of is ze vroeg wakker?Op donderdag 28 oktober 2010 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeee dan was ze helemaal over de rooie gegaan vanwege zorgen maken etc
quote:nee ik bad kan ik fokkenOp donderdag 28 oktober 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was een douche niet verstandiger geweest?
quote:Dit dusOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh dan schrik je je toch rotZit je de hele nacht in de rats.
quote:Ik kom vast wel een keertjeOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer kom jij naar een meet? Jij blijft ook een groot mysterie
quote:Is dat de reden waarom je in bad gaat... verslaafdeOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik bad kan ik fokken
Bad is even lekker relaxen en warm worden.... als ik ga douchen dan stap ik eruit en dan hbe ik heb ik het weer koud
quote:nee dat was een geintjeOp donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je in bad gaat... verslaafde![]()
Ik heb het altijd warmer onder de douche dan in bad
quote:misschien wat voor jeOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan lag ze toch gewoon lekker te slapen, of is ze vroeg wakker?
[..]
nee ik bad kan ik fokken
Bad is even lekker relaxen en warm worden.... als ik ga douchen dan stap ik eruit en dan hbe ik heb ik het weer koud
quote:Maar dan kijk je het later terug... een keer gewoon lekker ontspannen zonder iets is toch ook wel eens lekker
quote:Breng dr nou niet op ideeenOp donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
misschien wat voor je
[ afbeelding ]
quote:volgens mij meer een verslaving
quote:Ik kan in 20 minuten wel ontspannen hoor, en dan lekker bakkie thee ernaOp donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan kijk je het later terug... een keer gewoon lekker ontspannen zonder iets is toch ook wel eens lekker
quote:Hahaha, zo'n mega gladde hippe aaifoon en dan zo'n oer rotsvast duikvast frame eromOp donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
misschien wat voor je
[ afbeelding ]
quote:Nee, dat is geen geintje...Op donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat was een geintje
Hoewel...
quote:Mijn aaaaaaaaaaifoon... is al 2 keer in bad gevallenOp donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef crv het volgende:
[..]
misschien wat voor je
[ afbeelding ]
quote:Sjeuzes...Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn aaaaaaaaaaifoon... is al 2 keer in bad gevallen
En hij doet het nog steeds
quote:Ze belde om 4:00 dat betekent dat ze toen wakker is geworden of niet geslapen heeftOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan lag ze toch gewoon lekker te slapen, of is ze vroeg wakker?
[..]
quote:oftewel het is wat voor jeOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn aaaaaaaaaaifoon... is al 2 keer in bad gevallen
En hij doet het nog steeds
quote:Oooow ik dacht dat jij haar eerst beldeeOp donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze belde om 4:00 dat betekent dat ze toen wakker is geworden of niet geslapen heeft
Als ze me toen niet had gesproken was ze blijven proberen, zeker niet gaan slapen spontaan
quote:Ja maar... laat ook maarOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan in 20 minuten wel ontspannen hoor, en dan lekker bakkie thee erna
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar duik het bad in.... tot straks
quote:Tot zoOp donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar duik het bad in.... tot straks
quote:nope, zij belde toen we benden stonden voor de flatingang. Dat negeerde ik.Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oooow ik dacht dat jij haar eerst beldee
quote:Nee, dat had je nog neit verteldOp donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jongens had ik al gezegd dat ik net een heel lief en mooi kaartje vond bij de post, van Pgr vanaf zijn vakantieadres?Zo leuk
quote:Vond hem een uur geleden in de bus, ja in Zeeland als ik het goed hebOp donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat had je nog neit verteld
Leuk!
Zit hij weer in Zeeland?
quote:nemoOp donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik krijg een vis...
Weet iemand een leuke naam?
quote:WIEP!Op donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik krijg een vis...
quote:aha ok dan heb ik niks gezegdOp donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, zij belde toen we benden stonden voor de flatingang. Dat negeerde ik.
En toen ging ie weer toen we boven waren maar ik was te laat met opnemen
dus belde ik maar terug
quote:Aw wT liefOp donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jongens had ik al gezegd dat ik net een heel lief en mooi kaartje vond bij de post, van Pgr vanaf zijn vakantieadres?Zo leuk
quote:KruimeltjeOp donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik krijg een vis...
quote:Ja en ook een hele kaart vol geschreven, erg leuk en lief
quote:JA!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een naam voor een zwerfkindje, niet voor een vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |