Er zijn volgens mij maar weinig mensen die van het M woord enthousiast worden.quote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef francis998 het volgende:
En dus ook geen motivatie heb om te werken of te leren, het is maar omdat het moet. Maar "het moet" krijgt mij geen stap meer vooruit![]()
Ben je al geweest? Hoe ging het?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:38 schreef GimmeGore het volgende:
Zometeen naar de huisarts, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten.
Heb slecht geslapen, en als ik sliep droomde ik raar.
Dat is inderdaad logisch. En ik heb altijd 1 doel gehad waar mijn hele leven om draaide en die is in een paar maanden tijd totaal weggevallen, en nu zit ik dus totaal zonder motivatie. Omdat ik geen enkel doel meer heb in mijn leven.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij maar weinig mensen die van het M woord enthousiast worden.
Sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sylvana
Ik mag morgen weer een bezoekje brengen aan de psycholoog, dus ga dan maar ff alles aankaarten, hoewel omdat ik er zo goed "uitzie" en aan de buitenkant niks te merken is..en ik daar bij de psycholoog altijd wel redelijk ontspannen en vrolijk oog is het dus echt gewoon lastig om duidelijk temaken dat het me veels te veel wordt en dus meer rust zoek.
Maar bij mij speelt bijna zich in mijn hoofd af...
Dus hopelijk kunnen we het dan over medicatie hebben, hoewel mijn psycholoog geloof ik (nog) geen medicatie mag geven..maar het wordt dus even afwachten...
En eigenlijk hoop ik dus op morgen een regenachtige dag, want dan ben ik altijd wat somberder gestemd, en mischien wordt alles dan duidelijker.
Maar het grootste probleem is dat er een gigantische kloof tussen mij en mijn ouder zit, en mijn ouder mij niet begrijpt. En we alleen elkaar hebben.![]()
Maar ik ga nu naar de kapper![]()
Huisarts liep uit, dus ik zat me in die wachtkamer helemaal op te vreten. Gelukkig had ik een dubbel consult.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ben je al geweest? Hoe ging het?
Oeh dat is idd erg rot als de huisarts dan uitloopt en je in de wachtkamer jezelf zit op te vreten. Goed van je dat je een dubbel consult had en fijn dat je bij Mediant op de wachtlijst komt en dat je al een praktijkondersteuner voor tot die tijd krijgt en je morgen al terecht kunt! wat snel zeg!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Huisarts liep uit, dus ik zat me in die wachtkamer helemaal op te vreten. Gelukkig had ik een dubbel consult.
Verhaal enigszins uitgelegd, en samen met de huisarts besloten dat ik sowieso op "de" wachtlijst voor Mediant (GGZ Twente) kom.
Maar omdat die zo lang is kan ik eerst terecht bij een praktijkondersteuner (ook van t GGZ) die me op weg gaat helpen met het werken aan de huidige problemen en begint met een diagnose over waar de problemen die ik altijd al heb vandaan komen, zodat ik (als ik bovenaan de wachtlijst sta) bij de meest geschikte behandelaar terecht kom.
ben benieuwd want ik kan meteen morgen al bij die praktijkondersteuner/ggztype terecht
Ja 1 december... stomme wachtlijsten hahahaquote:Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef Sylvana het volgende:
Piertjj, fijn dat je nu weet wat er tijdens de intake allemaal gaat gebeuren! En ik denk dat je zelf al wel een beetje weet wat voor diagnose je zult krijgen. Wanneer heb je hem ook al weer? Ergens begin december toch geloof ik?
Nog een maandje doorzetten dus en een diagnose is niet eng, maar juist fijn. Want als je een diagnose hebt kunnen ze je een gerichte behandeling gaan gevenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Piertjj het volgende:
[..]
Ja 1 december... stomme wachtlijsten hahaha
tgaat nu wel redelijk... maar het maakt me wel zenuwachtig
gewoon dat woord diagnose alleen al
precies en dan weet je ook precies wat er mis is. En dan kan je er beter aan werken dan wanneer tig problemen ziet, maar niet de afhankelijkheid ervan.Hier mee bedoel ik dat je de problemen dan makkelijker bij de wortel kan pakken en niet zomaar een tak erafrukt..want die groeit toch weer aanquote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nog een maandje doorzetten dus en een diagnose is niet eng, maar juist fijn. Want als je een diagnose hebt kunnen ze je een gerichte behandeling gaan geven
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb amper geslapen vannacht ( hooguit 1 uurtje) omdat het vandaag 4 jaar geleden is dat mn nichtje overleed en ik zenuwachtig was voor therapie. Over 10 minuten moet ik weg en ik schijt hem echt! Helemaal omdat uitgerekend vandaag begint met die interpersoonlijke therapie en je netwerk in kaart brengen en het hebben over mensen die zijn overleden enzo. En ben echt bang dat ik tijdens therapie in slaap ga vallen. En het tweede blok vandaag is die conditietraining, terwijl ik omdat ik amper heb geslapen dus echt geen energie heb. Pfff, help!
Het is heel normaal om zenuwachtig te zijn. Sterkte!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:51 schreef GimmeGore het volgende:
Zometeen naar die GGZvrouw.
Ik ben best zenuwachtig
Sylvana, ik heb ook slecht geslapen. En nog mijn eigen schuld ook. De laatste dagen val ik standaard al lezend in slaap en word dan midden in de nacht een paar keer wakker omdat het licht nog aan is.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb amper geslapen vannacht ( hooguit 1 uurtje) omdat het vandaag 4 jaar geleden is dat mn nichtje overleed en ik zenuwachtig was voor therapie. Over 10 minuten moet ik weg en ik schijt hem echt! Helemaal omdat uitgerekend vandaag begint met die interpersoonlijke therapie en je netwerk in kaart brengen en het hebben over mensen die zijn overleden enzo. En ben echt bang dat ik tijdens therapie in slaap ga vallen. En het tweede blok vandaag is die conditietraining, terwijl ik omdat ik amper heb geslapen dus echt geen energie heb. Pfff, help!
en daar zit het punt ik wil het er eerst met de psycholoog onder andere over hebben. Want vannacht sliep slecht door ten eerste een eigen stomme fout, en ten tweede het hondje van de burenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef ScarFace- het volgende:
De HA geeft ook slaap pillen hoor francistenzij je een (ex)drugs misbruiker bent.
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Swietje het volgende:
Sylvana ik hoop dat het allemaal meevalt![]()
Piertjj, fijn dat de afspraak vervroegd is!
Hier is 't even totaal mis, maar ik krabbel wel weer op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |