abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2010 @ 10:33:25 #76
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88279163
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef francis998 het volgende:
En dus ook geen motivatie heb om te werken of te leren, het is maar omdat het moet. Maar "het moet" krijgt mij geen stap meer vooruit :N
Er zijn volgens mij maar weinig mensen die van het M woord enthousiast worden.
Sterkte.
pi_88279670
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:38 schreef GimmeGore het volgende:
Zometeen naar de huisarts, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten.
Heb slecht geslapen, en als ik sliep droomde ik raar.
Ben je al geweest? Hoe ging het? :*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88279681
blerg
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_88279740
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:54 schreef vamperotica het volgende:
blerg
Tisser? :*
pi_88279846
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef Swietje het volgende:

[..]

Tisser? :*
Alles :P -O-
  woensdag 3 november 2010 @ 12:10:54 #81
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88282092
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Alles :P -O-
(((hugs))) :*
pi_88283311
Piertjj, fijn dat je nu weet wat er tijdens de intake allemaal gaat gebeuren! En ik denk dat je zelf al wel een beetje weet wat voor diagnose je zult krijgen. Wanneer heb je hem ook al weer? Ergens begin december toch geloof ik?

francis, wat vervelend dat je steeds zoveel gezeur over je heen krijgt en dat je niet weet waar je geïnteresseerd in zou kunnen raken. Dat is idd een nadeel van PDD-Nos, dat je vaak niet veel verschillende hobby's en interesses hebt, maar op 1 of een paar dingen gefocust bent. En als je dat dan niet meer leuk vindt, ja, wat moet je dan? Ook al ga je niet naar school of werk je, je hebt wel erg veel last van die stemmingswisselingen. Dus ik zou toch nadenken over medicatie, zodat je dagen thuis gewoon wat rustiger verlopen en je niet zoveel last van die stemmingswisselingen hebt! Sterkte ermee :*

GimmeGore, hoe was het bij de huisarts?

Vamperotica, dikke knuf :*

Ik word er echt goed ziek van dat ik 's nachts niet kan slapen en daarom overdag zoveel slaap.Vannacht weer uren wakker gelegen en ben nu net een kwartier uit bed. Het zonnetje schijnt, maar mijn halve dag is al verpest omdat ik in bed lag. En dat gaat al weken zo als ik vrij ben. Of als ik wel vroeg op moet staan, zoals gisteren voor tentamen, dan lig ik daarna de hele middag te slapen. Had allemaal plannen om te doen als ik vrije dagen had, foto's inplakken en mijn recepten ordenen en boeken lezen die ik al wel gekocht heb maar nog niet aan begonnen ben. Maar kom zo amper ergens aan toe omdat ik zoveel slaap en zo moe ben...

Morgen mijn eerste keer therapie en ik ben toch wel zenuwachtig. Hoe de groep is, hoe het klikt met de andere groepsleden, hoe de sfeer is ( depressief :')) hoe de therapieën zijn ( morgen meteen al die eerste conditietraining bijvoorbeeld) Maar goed, dat zien we morgen allemaal wel. Moet ik wel vroeg opstaan, want het begint al om 9 uur 's ochtends. Dus maar hopen dan dat ik aankomende nacht wel goed kan slapen.
pi_88283890
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Er zijn volgens mij maar weinig mensen die van het M woord enthousiast worden.
Sterkte.
Dat is inderdaad logisch. En ik heb altijd 1 doel gehad waar mijn hele leven om draaide en die is in een paar maanden tijd totaal weggevallen, en nu zit ik dus totaal zonder motivatie. Omdat ik geen enkel doel meer heb in mijn leven.

@Gimmemor: Hoe is het gegaan, wat vondt je ervan. Wat zei de HA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Sylvana
Ik mag morgen weer een bezoekje brengen aan de psycholoog, dus ga dan maar ff alles aankaarten, hoewel omdat ik er zo goed "uitzie" en aan de buitenkant niks te merken is..en ik daar bij de psycholoog altijd wel redelijk ontspannen en vrolijk oog is het dus echt gewoon lastig om duidelijk temaken dat het me veels te veel wordt en dus meer rust zoek.
Maar bij mij speelt bijna zich in mijn hoofd af...
Dus hopelijk kunnen we het dan over medicatie hebben, hoewel mijn psycholoog geloof ik (nog) geen medicatie mag geven..maar het wordt dus even afwachten...
En eigenlijk hoop ik dus op morgen een regenachtige dag, want dan ben ik altijd wat somberder gestemd, en mischien wordt alles dan duidelijker.
Maar het grootste probleem is dat er een gigantische kloof tussen mij en mijn ouder zit, en mijn ouder mij niet begrijpt. En we alleen elkaar hebben. ;(
Maar ik ga nu naar de kapper :)
  woensdag 3 november 2010 @ 13:24:29 #84
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88284404
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ben je al geweest? Hoe ging het? :*
Huisarts liep uit, dus ik zat me in die wachtkamer helemaal op te vreten. Gelukkig had ik een dubbel consult.
Verhaal enigszins uitgelegd, en samen met de huisarts besloten dat ik sowieso op "de" wachtlijst voor Mediant (GGZ Twente) kom.
Maar omdat die zo lang is kan ik eerst terecht bij een praktijkondersteuner (ook van t GGZ) die me op weg gaat helpen met het werken aan de huidige problemen en begint met een diagnose over waar de problemen die ik altijd al heb vandaan komen, zodat ik (als ik bovenaan de wachtlijst sta) bij de meest geschikte behandelaar terecht kom.

ben benieuwd want ik kan meteen morgen al bij die praktijkondersteuner/ggztype terecht
pi_88285047
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Huisarts liep uit, dus ik zat me in die wachtkamer helemaal op te vreten. Gelukkig had ik een dubbel consult.
Verhaal enigszins uitgelegd, en samen met de huisarts besloten dat ik sowieso op "de" wachtlijst voor Mediant (GGZ Twente) kom.
Maar omdat die zo lang is kan ik eerst terecht bij een praktijkondersteuner (ook van t GGZ) die me op weg gaat helpen met het werken aan de huidige problemen en begint met een diagnose over waar de problemen die ik altijd al heb vandaan komen, zodat ik (als ik bovenaan de wachtlijst sta) bij de meest geschikte behandelaar terecht kom.

ben benieuwd want ik kan meteen morgen al bij die praktijkondersteuner/ggztype terecht
Oeh dat is idd erg rot als de huisarts dan uitloopt en je in de wachtkamer jezelf zit op te vreten. Goed van je dat je een dubbel consult had en fijn dat je bij Mediant op de wachtlijst komt en dat je al een praktijkondersteuner voor tot die tijd krijgt en je morgen al terecht kunt! wat snel zeg!
pi_88285181
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef Sylvana het volgende:
Piertjj, fijn dat je nu weet wat er tijdens de intake allemaal gaat gebeuren! En ik denk dat je zelf al wel een beetje weet wat voor diagnose je zult krijgen. Wanneer heb je hem ook al weer? Ergens begin december toch geloof ik?
Ja 1 december... stomme wachtlijsten hahaha :P
tgaat nu wel redelijk... maar het maakt me wel zenuwachtig
gewoon dat woord diagnose alleen al :P
pi_88285286
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Piertjj het volgende:

[..]

Ja 1 december... stomme wachtlijsten hahaha :P
tgaat nu wel redelijk... maar het maakt me wel zenuwachtig
gewoon dat woord diagnose alleen al :P
Nog een maandje doorzetten dus en een diagnose is niet eng, maar juist fijn. Want als je een diagnose hebt kunnen ze je een gerichte behandeling gaan geven :)
pi_88286504
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nog een maandje doorzetten dus en een diagnose is niet eng, maar juist fijn. Want als je een diagnose hebt kunnen ze je een gerichte behandeling gaan geven :)
precies en dan weet je ook precies wat er mis is. En dan kan je er beter aan werken dan wanneer tig problemen ziet, maar niet de afhankelijkheid ervan.Hier mee bedoel ik dat je de problemen dan makkelijker bij de wortel kan pakken en niet zomaar een tak erafrukt..want die groeit toch weer aan :{

trouwens ik weet niet wat er vandaag mis is, maar ben in een behoorlijk sombere stemming maar ben super hyper en lijk vrolijk :{
pi_88315181
Ik heb amper geslapen vannacht ( hooguit 1 uurtje) omdat het vandaag 4 jaar geleden is dat mn nichtje overleed en ik zenuwachtig was voor therapie. Over 10 minuten moet ik weg en ik schijt hem echt! Helemaal omdat uitgerekend vandaag begint met die interpersoonlijke therapie en je netwerk in kaart brengen en het hebben over mensen die zijn overleden enzo. En ben echt bang dat ik tijdens therapie in slaap ga vallen. En het tweede blok vandaag is die conditietraining, terwijl ik omdat ik amper heb geslapen dus echt geen energie heb. Pfff, help!
pi_88316041
quote:
Op donderdag 4 november 2010 08:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb amper geslapen vannacht ( hooguit 1 uurtje) omdat het vandaag 4 jaar geleden is dat mn nichtje overleed en ik zenuwachtig was voor therapie. Over 10 minuten moet ik weg en ik schijt hem echt! Helemaal omdat uitgerekend vandaag begint met die interpersoonlijke therapie en je netwerk in kaart brengen en het hebben over mensen die zijn overleden enzo. En ben echt bang dat ik tijdens therapie in slaap ga vallen. En het tweede blok vandaag is die conditietraining, terwijl ik omdat ik amper heb geslapen dus echt geen energie heb. Pfff, help!
:*
pi_88316057
*straks even teruglezen en reageren gaat
  donderdag 4 november 2010 @ 09:51:18 #92
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88316840
Zometeen naar die GGZvrouw.

Ik ben best zenuwachtig
  donderdag 4 november 2010 @ 09:57:44 #93
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88317026
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:51 schreef GimmeGore het volgende:
Zometeen naar die GGZvrouw.

Ik ben best zenuwachtig
Het is heel normaal om zenuwachtig te zijn. Sterkte!
^O^
  donderdag 4 november 2010 @ 10:01:36 #94
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88317135
quote:
Op donderdag 4 november 2010 08:34 schreef Sylvana het volgende:
Sylvana, ik heb ook slecht geslapen. En nog mijn eigen schuld ook. De laatste dagen val ik standaard al lezend in slaap en word dan midden in de nacht een paar keer wakker omdat het licht nog aan is.

Je bent nu al weg dus leest dit pas als je weer terugkomt. Ik hoop dat het meegevallen is.
En wat die conditietraining betreft. Lijkt me dat ze de eerste keer de nulmeting doen dus dan komt het juist goed uit als je je voelt als een dweil (makkelijker om aan het eind van de rit een goede score neer te zetten) ;)
pi_88318338
Ik kreeg gister een telefoontje van de vrouw van de ggz of ik een week eerder kon!
Nouja dat is fijn nu is het 23 november om 11 uur :)
pi_88318536
Sylvana ik hoop dat het allemaal meevalt :*

Piertjj, fijn dat de afspraak vervroegd is!

Hier is 't even totaal mis, maar ik krabbel wel weer op...
pi_88323642
Sylvana, laat weten hoe het gegaan is!

Piertij, heerlijk toch, dat de afspraak vervroegd is. Niet zoals bij mij dat er na de intake ruim 2 maanden voorbij gingen. O.a. omdat mijn behandelaar ziek is geworden in die tijd.

hier slaap ik de afgelopen dagen ook veel minder, en minder goed. En ik moet muziek opzetten om in slaap te kunnen vallen.Want zonder muziek maken die gedachten die blijven stromen kapot, terwijl met muziek op is het toch iets minder, tenminste de gedachten blijven komen maar zwakken af doordat mijn aandacht dan verdeeld is.
Verder ben ik dus echt brak, en stemingswisselingen spelen me nu parten en ik wil een ticket kopen, maar durf het niet en des te langer ik wacht des duurder het wordt.
En ik ben door mijn depressie en stemmingswisselingen zo besluitloos..en ik ben altijd wel besluitloos geweest, maar nu nog erger.
En ik heb het echt altijd dat heb ik een keer echt zin om naar de psycholoog te gaan en bepaalde dingen aan te kaarten(omdat het in de tussentijd slecht gaat), meldt ze zich ziek, net zoals vandaag. En ik durf haast te wedden dat als ik me volgende week iets minder slecht voel, dat ze dan weer beter is }:|

Maar goed, niks aan te doen, nu maar hopen dat ze snel beter is en ik er snel terecht kan, het liefst volgende week.
pi_88324175
De HA geeft ook slaap pillen hoor francis ;) tenzij je een (ex)drugs misbruiker bent.
pi_88324313
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef ScarFace- het volgende:
De HA geeft ook slaap pillen hoor francis ;) tenzij je een (ex)drugs misbruiker bent.
en daar zit het punt ik wil het er eerst met de psycholoog onder andere over hebben. Want vannacht sliep slecht door ten eerste een eigen stomme fout, en ten tweede het hondje van de buren :P .
En het ontspannen voor het inslapen kost wat meer moeite dan normaal, maar als ik eenmaal slaap..slaap ik meestal als een roosje O-)

En eerlijk gezegd gebruik ik liever muziek dan pillen om te slapen :D
pi_88328192
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Swietje het volgende:
Sylvana ik hoop dat het allemaal meevalt :*

Piertjj, fijn dat de afspraak vervroegd is!

Hier is 't even totaal mis, maar ik krabbel wel weer op...
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')