Motie is verworpen met 73 stemmen tegen (inclusief voltallige CDA-fractie) en 70 stemmen voor.quote:
Schandaligquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)en-dan-homo-zijn.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een zielige klootzak is die Berlusconi toch ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)en-dan-homo-zijn.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben 12 jaar, wat is dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga mijn internetlijntje maar eens nuttig gebruiken en de 641.32 GB geocitiestorrent downloaden.
Ik heb me hierin niet kunnen verdienen maar wat waren de verhoudingen? Wie stemde voor en wie tegen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Motie is verworpen met 73 stemmen tegen (inclusief voltallige CDA-fractie) en 70 stemmen voor.
Beetje wel ja, maar toch moest ik er een beetje om lachenquote:
Had jij wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Motie is verworpen met 73 stemmen tegen (inclusief voltallige CDA-fractie) en 70 stemmen voor.
Jij was toch ook tegen massi immigratie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht?
Ik niet hoor.
Nee, Marokko is een toonbeeld van hoe het wel moet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik even kotsen op de hypocrisie van een aantal landen m.b.t. de executie van Tariq Aziz.
Het gaat hier om een Christen - en meteen maar een andere maatstaf hanteren. Om te janken echt.
Nee, de Kimono-eilanden is een toonbeeld van hoe het wel moet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, Marokko is een toonbeeld van hoe het wel moet.
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij was toch ook tegen massi immigratie?
Daarom mogen wij die landen ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik even kotsen op de hypocrisie van een aantal landen m.b.t. de executie van Tariq Aziz.
Het gaat hier om een Christen - en meteen maar een andere maatstaf hanteren. Om te janken echt.
Dan ben je hier toch blij om?quote:
Israel is het toonbeeld hoe het in 't midden-oosten moet, wat betreft rechtstaat. Maar dat snap je ook al niet, snap je dan ook echt niks?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de Kimono-eilanden is een toonbeeld van hoe het wel moet.
Diplomatiek gezien mogen wij die landen heel graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom mogen wij die landen ook nietMaar dat snap je kennelijk niet.
Maar hebben die tegen gestemd dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Mijn punt is dat je geen pijl kan trekken op die dissidenten.
Wat de aarsgat heeft dat te maken met mijn constatering. En wat de aarsgat heb ik te maken met die eventuele andere landen die wel of niet het toonbeeld moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Israel is het toonbeeld hoe het in 't midden-oosten moet, wat betreft rechtstaat. Maar dat snap je ook al niet, snap je dan ook echt niks?
Over welke landen heb je het?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Belgie, Frankrijk en Duitsland.quote:
"Wij"quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, die landen doen dat niet omdat hij Christen is. Volstrekt irrelevant. Ook als hij een Moslim zou zijn, hadden ze de actie heus wel op touw gezet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |