quote:Mooie vid Sine Pari!!!!
quote:Ik dacht al, moet meneer niet slapen of is die uit zijn nachtdiensten?
quote:K, nu snap ik hemOp donderdag 28 oktober 2010 14:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik dacht al, moet meneer niet slapen of is die uit zijn nachtdiensten?
iig truste!!
quote:Bij jou is het 8 uur 's ochtends?Op donderdag 28 oktober 2010 14:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Huh??? Is toch pas 14:00 in NLD?
quote:Staat me idd iets van bij Sine Pari, maar daar heb ik zoveel vids gezien, dan vergeet je wel eens watOp donderdag 28 oktober 2010 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dacht dat ik die ook ooit eens op paracommando.com had geplaatst ER
quote:Ja 08;13 hier en een mooi zonnige dag na alle regen en tornados die we gisteren hadden.Op donderdag 28 oktober 2010 14:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Bij jou is het 8 uur 's ochtends?
quote:Gewoon allemaal over elkaar aantrekken ER, heb je het uien principeOp donderdag 28 oktober 2010 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Snel maar eens een winterjas kopen, want die kleding die ik uit Brazilië heb meegenomen zal naar ik vrees niet voldoende zijn voor de winter hier.........
quote:Hahaha, dat doe ik nu dus.Op donderdag 28 oktober 2010 14:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gewoon allemaal over elkaar aantrekken ER, heb je het uien principe
quote:Brr.. tornado's! Mag ik vragen welke staat je zit dan? En hoeveel tornado's heb je dan ongeveer per seizoen?Op donderdag 28 oktober 2010 14:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja 08;13 hier en een mooi zonnige dag na alle regen en tornados die we gisteren hadden.
quote:Ken je deze dan al?Op donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooie vid Sine Pari!!!!
Goede muziek ook op de achtergrond.
quote:Eventjes bekijken SineOp donderdag 28 oktober 2010 14:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ken je deze dan al?
[ link | afbeelding ]
quote:Ja, gvd, daar zit ik tussen, ik ken dat filmpje
quote:Oke, dan heb je nog geluk als het er zo weinig zijn.. moet er niet aan denken die dingen hier in 't landOp donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik woon in de mooiste staat van de U.S. en wel North Carolina, en normaal hebben we hier bijna nooit tornados, hoog uit eens in het jaar als er weer zo'n ding over het water komt. Maar was gelukkig niet echt in de buurt, maar de regen kwam met bakken neer.
quote:Hier sta ik ook op
quote:Ach zo erg is het niet hoor, is niet zo als het mid-westen waar het geregeld voorkomt. Ik zou er bevoorbeeld niet aan moeten denken in NLD te wonen met al dat guren regen weer en zeeklimaat.Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, dan heb je nog geluk als het er zo weinig zijn.. moet er niet aan denken die dingen hier in 't land
quote:Ja zag het. Je word bedankt, heb nu dus een barst in mijn scherm.Op donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Op minuut 01:27
Op minuut 03:00
Op minuut 03:40
quote:hahahaOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zag het. Je word bedankt, heb nu dus een barst in mijn scherm.
quote:Dat hat nog een heel verhaal hahahahahaOp donderdag 28 oktober 2010 14:40 schreef hcwp het volgende:
Haha, mooi werk. Ook dat filmpje in Frankrijk dat ze op straat staan. Quasi awkward omdat er gefilmd werd, binkies
quote:Doe dat maar eensOp donderdag 28 oktober 2010 14:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Die ga ik vanavond (rond 22:00) als ik thuis kom wel even bekijken, ga zo eerst even wat doen.
quote:Ik stuur je wel een PMOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef Sine_Pari het volgende:
ER PM of stuur me op FB even je nieuwe address toe zodat ik je de boeken kan opsturen.
quote:Vertel!Op donderdag 28 oktober 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hat nog een heel verhaal hahahahaha
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik woon in de mooiste staat van de U.S. en wel North Carolina, en normaal hebben we hier bijna nooit tornados, hoog uit eens in het jaar als er weer zo'n ding over het water komt. Maar was gelukkig niet echt in de buurt, maar de regen kwam met bakken neer.
quote:Datzelfde dorp hadden we diezelfde nacht nog "gezuiverd". Was tijdens een weekend-break, en midden in de nacht deden we dat dus olv de CC werd het dorp "ingenomen". De Franse Gendarmerie was er echter niet zo blij mee nadat bewoners meldingen deden van "vreemden in een vreemd uniform" het dorp innamen.
quote:Nog steeds niet getukt... wat ik nu wel ga doen...
quote:Hahaha, ok dan, succes met je course vanavondOp donderdag 28 oktober 2010 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog steeds niet getukt... wat ik nu wel ga doen...
quote:Kan altijd erger, ik heb net 15 uur lopen slapen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Iska het volgende:
Kolere, ben me opeens een partij duizelig! Zie alles met vertraging, alsof je flink aangeschoten bent
quote:Nog ff quote uit vorig topci dan maarOp woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef Iska het volgende:
Idd succes Maurice! Alleen wel de vraag, waarom ben je niet bij de vloot bent gegaan? TD KL is leuk, TD KM is machtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |