quote:Zoek je toch een nieuwe?Op woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef m.k het volgende:
helemaal geïnspireerd door al die sport verhalen van iedereen vandaag wou ik gaan hardlopen... is mijn hardloop route een bouwlocatie geworden
![]()
o en succes Maurice
quote:ik heb drie routes, maar die zijn allemaal aan elkaar verbonden. Het zijn rechthoekige routes en als ik verder wil lopen maak ik een langere rechthoek.Op woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef Vronsky het volgende:
Mensen die altijd een vaste route nemen met hardlopen..
quote:Heb je geen park of bos in de buurt?Op woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb drie routes, maar die zijn allemaal aan elkaar verbonden. Het zijn rechthoekige routes en als ik verder wil lopen maak ik een langere rechthoek.
quote:Hmm ja daar heb je een punt. Jammer genoeg heb ik ook nog andere dingen te doen. Ach, ik heb nooit bijzonder veel moeite om weer terug in de sfeer te komenOp woensdag 27 oktober 2010 20:45 schreef Iska het volgende:
@Vortix Denk dat je beter gewoon de tijd en aan 1 stuk kan kijken. Deze film berust zelfs nog iets meer op sfeer dan andere films, en het duurt ff om daarin te komen
quote:http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=508113 dit is mijn langste route die ik loopOp woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je geen park of bos in de buurt?
quote:True, true
quote:En vervolgens alleen maar rondjes varen in de Golf van Aden. SpannendOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Iska het volgende:
Doe mij maar SMART-L Radar systems, 17K HP Roll-Royce engines en RIM-66 Standard Missile - 2's
quote:Geen KCT?Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Vortix het volgende:
Ik ben aangenomen voor infanterie. Dat is ook mijn eerste keuze. Maar goed, Defensie kennende, Cav Recce of ISTAR is ook een optie.
quote:Welke opleiding ga je volgen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Vortix het volgende:
Hahah, KCT als startfunctie voor officieren... Eerst even wat ervaring opbouwen
quote:Bovenop de reeds verwachtte 300% inzetOp woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef Vronsky het volgende:
Het kan wel schijnbaar.
Word er natuurlijk wel 300% inzet van je verwacht.
quote:Succes! Kun je zelf eigenlijk ook een voorkeur aangeven voor bijvoorbeeld luchtmobiel of pantserinfanterie , of heb je daar totaal geen stem in (uiteraard afhankelijk van je eigen capaciteiten)?Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Vortix het volgende:
Jup. Ik zou eigenlijk al aan de opleiding begonnen zijn, maar vanwege de bezuinigingen is dat een half jaar uitgesteld. Ik begin nu op 7 februari 2011. Als alles op schema verloopt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |