quote:Niet zo pussy eej!Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef Vortix het volgende:
Wat een schijtweer. Hopelijk is het zo droog want als ik hierdoorheen ga hardlopen is mijn verkoudheid morgen zes keer zo erg, en daar zit ik nou niet bepaald op te wachten met mijn huidige gesnotter.
quote:True thatOp woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef Iska het volgende:
Psychologie toch (), cool
! Waar studeer je?
quote:Heb je begeleiding bij het trainen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:20 schreef Maitje het volgende:
Zoow, net voor het eerst krachttraining gedaan... Weet idd meteen wat er loos is, arm en schouderkracht. Tjonge jonge.... Niet bijsterslecht, maar net niet voldoende om dus te voldoen aan de eissen die gesteld waren.
![]()
* Maitje baal mood
quote:En daarna naar Defensie?Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
True that. In het mooie zuiden natuurlijk
.
Kop op Maitje.. Het kan vanaf nu alleen maar beter gaan. You can do it!
quote:Daar ga ik niet per se voor. Mijn vent zit bij defensie, daarom ben ik hierOp woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Heb je begeleiding bij het trainen?
[..]
En daarna naar Defensie?
quote:je moet gewoon precies weten wat je moet hebben van te voren, dan kan je in een keer doorlopenOp woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef Remco026 het volgende:
Oww en ik ben erachter gekomen wat een k*twinkel de Ikea is
quote:En niet de zweedse gehaktballetjes vergetenOp woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
je moet gewoon precies weten wat je moet hebben van te voren, dan kan je in een keer doorlopen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
En niet de zweedse gehaktballetjes vergeten
quote:ik heb het een keer op een zaterdag in 15 minuten gedaan, noem mij maar een IKEA proJa het probleem is alleen dat als je in het zelfbedieningsmagazijn moet zijn, dat je eerst de HELE winkel door moet. Toen bleek dat ik dat ding ook nog eens af moest halen en kon ik daar bij de afhaalwinkel 15 minuten wachten. Ik haat Ikea
quote:Vind het normaal ook helemaal niet zo'n ramp om door de regen heen te hardlopen, maar soms is dat nou eenmaal niet zo'n slim idee. En momenteel is het zo'n moment. Maar als het later vanavond droog is ga ik misschien nog wel even ja.Op woensdag 27 oktober 2010 17:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet zo pussy eej!![]()
Dan ga je maar 30 minuten hardlopen ofzo, maar ff er door heen en klaar is kees!
quote:Schouders.. military press!Op woensdag 27 oktober 2010 17:20 schreef Maitje het volgende:
Zoow, net voor het eerst krachttraining gedaan... Weet idd meteen wat er loos is, arm en schouderkracht. Tjonge jonge.... Niet bijsterslecht, maar net niet voldoende om dus te voldoen aan de eissen die gesteld waren.
![]()
* Maitje baal mood
quote:Dat is een aardig knappe tijd,ben er jaloers opOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef gerco94 het volgende:
wat voor afstanden lopen jullie, en in wat voor tijden?
ik heb eergisteren 8 km in een half uur gedaan, maar heb eigenlijk geen idee of dat wat is?
quote:I hope..Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
True that. In het mooie zuiden natuurlijk
.
Kop op Maitje.. Het kan vanaf nu alleen maar beter gaan. You can do it!
quote:Ja. Van een topper!
quote:Je hebt gelijk hoor, zat je maar te plagenOp woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Vortix het volgende:
[..]
Vind het normaal ook helemaal niet zo'n ramp om door de regen heen te hardlopen, maar soms is dat nou eenmaal niet zo'n slim idee. En momenteel is het zo'n moment. Maar als het later vanavond droog is ga ik misschien nog wel even ja.
quote:Ja ik weet niet welke ik allemaal gedaan had, maar merkte dat als ik iets moest wegdrukken met mijn armen, of de push up als het ware maar dan met het apparaat, ik gewoon te kort kom.Op woensdag 27 oktober 2010 19:06 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Schouders.. military press!![]()
Is soms best wel hardcore, maar je pakt er al je schouder spieren mee.
quote:Netjes denk ik zo...Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef gerco94 het volgende:
ik heb eergisteren 8 km in een half uur gedaan, maar heb eigenlijk geen idee of dat wat is?
quote:Jij moet aan topsport gaan doen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef gerco94 het volgende:
quote:Dit is een military pressOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef Maitje het volgende:
Ja ik weet niet welke ik allemaal gedaan had, maar merkte dat als ik iets moest wegdrukken met mijn armen, of de push up als het ware maar dan met het apparaat, ik gewoon te kort kom.
Ik denk dat het morgen dan ook een helse spierpijn dag wordt.
Maar 3x per week moet ik deze trainingen doen, dat wordt dus plannen met werken enzo.. pfieuw.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef Vortix het volgende:
Haha 't Is goed hoor Maitje. Anders ga ik morgen wel hardlopen fitnessen
Hardlopen op loopband vind ik ook echt heel kut, ben constant bang dat ik er vanaf lazer en het is op geen enkele manier even zwaar als gewoon buiten
Zo, nu lekker Das Boot kijken
quote:Jaa die.. alleen dan op zo'n apparaat.. rot oefeningOp woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dit is een military press
[ afbeelding ]
Ik vind het een heerlijke oefening, maar is nog best wel hardcore.
quote:ken je 16 horsepower? mischien dat je dat ook leuk vindt.Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef Iska het volgende:
Ben echt al de hele dag dit geweldige nummer aan het luisteren na gister "Oh Brother, Where art thou" gezien te hebben:
Nooit gedacht redneck muziek leuk te vinden
quote:Nee, ik denk dat ik 8 km per uur liep soms iets harder. Eigenlijk te langzaam, maar dacht doe lekker rustig aan (want ben nog steeds aan de snotter) want had al 1,5 week niets meer echt gedaan behalve de keuring dan.Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Iska het volgende:
@Vron Je plaatje werkt niet Vron
@Maitje Maar zo;n loopband is inderdaad niks. Ik heb het een tijdje gedaan voor ik begon met krachttraining. Was wel leuk om dan de laatste 2-3 minuten hem op 20 km/u in te stellen. Ten eerste zie je iedereen echt kijken van "uitslover" en na 3 minuten lazer ik er altijd bijna af door duizeligheid/adem tekort. Ben nu maar gaan fietsen aangezien dat ook moet voor keuring
@Vortix Welke versie heb je? Ik heb die langste gekeken en dan duurt die wel lang hoor. Verder wel erg goede film, zeker voor de tijd
quote:Wees gelukkig en geprezen met dat feit! Ik heb bere slechte tanden...Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef m.k het volgende:
@ maitje: het is een wonder dat ik nooit wat heb aan mijn tanden
quote:Omg ik was al heel blij toen ik 7 km had gelopen in 42 minutenOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef gerco94 het volgende:
quote:Hier doet ie het wel goed? :S
quote:dan zit je op hetzelfde als ikOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
nog ff nagekeken, dacht dat het een half uur was, maar was dus 3 kwartier.![]()
sorry ladies and people
quote:Alsnog goed hoor! Maar ik had eerlijk gezegd wel eenOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
sorry ladies and people
quote:Ben trots op je hoor BFFOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Omg ik was al heel blij toen ik 7 km had gelopen in 42 minuten.
quote:Naja nog goed toch...Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
sorry ladies and people
quote:Haha dat is nogal een verschilOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
sorry ladies and people
quote:Ik train niet meer voor spieropbouw :p, doe nog wel wat dingen voor onderhoud.. maar is voor de rest allemaal uithoudingsvermogen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef Iska het volgende:
@Vronsky
Hoe gaat verzuring helpen bij spieropbouw?
Edit: Leuk om te zien dat beide heren boven mij een "Generation Kill" quote hebben in signature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |