abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:11:33 #151
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88028898
Psychologie toch ( ;) ), cool :D! Waar studeer je?
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:13:00 #152
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88028957
Wat een schijtweer. Hopelijk is het zo droog want als ik hierdoorheen ga hardlopen is mijn verkoudheid morgen zes keer zo erg, en daar zit ik nou niet bepaald op te wachten met mijn huidige gesnotter.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88029317
Zoow, net voor het eerst krachttraining gedaan... Weet idd meteen wat er loos is, arm en schouderkracht. Tjonge jonge... :N . Niet bijsterslecht, maar net niet voldoende om dus te voldoen aan de eissen die gesteld waren.

}:|
* Maitje baal mood
Er was eens....
pi_88029350
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef Vortix het volgende:
Wat een schijtweer. Hopelijk is het zo droog want als ik hierdoorheen ga hardlopen is mijn verkoudheid morgen zes keer zo erg, en daar zit ik nou niet bepaald op te wachten met mijn huidige gesnotter.
Niet zo pussy eej! o|O

Dan ga je maar 30 minuten hardlopen ofzo, maar ff er door heen en klaar is kees!
Er was eens....
pi_88029389
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef Iska het volgende:
Psychologie toch ( ;) ), cool :D! Waar studeer je?
True that ;). In het mooie zuiden natuurlijk O+.

Kop op Maitje.. Het kan vanaf nu alleen maar beter gaan :). You can do it!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:22:04 #156
230985 Iska
pi_88029402
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:20 schreef Maitje het volgende:
Zoow, net voor het eerst krachttraining gedaan... Weet idd meteen wat er loos is, arm en schouderkracht. Tjonge jonge... :N . Niet bijsterslecht, maar net niet voldoende om dus te voldoen aan de eissen die gesteld waren.

* Maitje baal mood
Heb je begeleiding bij het trainen?

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef EllaN het volgende:

[..]

En daarna naar Defensie?
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88030073
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef Iska het volgende:

[..]

[..]

En daarna naar Defensie?
Daar ga ik niet per se voor. Mijn vent zit bij defensie, daarom ben ik hier ;).

Hoewel als er ooit plek komt om mee op uitzending te gaan en ter plekke ondersteuning te geven aan militairen die het nodig hebben, zou ik het heel interessant vinden. Nazorg ook.

Het ligt een beetje aan de markt waar ik terecht ga komen. Zolang ik mensen kan helpen omgaan met psychische problemen van welke aard dan ook, voel ik me op mijn plek denk ik :).
pi_88030840
Zo vandaag maar eens een vakantiedag nuttig besteed :P

Eerst even langs de Ikea een cadeau voor mijn groepscommandant gehaald, want die wordt binnen nu en 2 weken vader en we hadden met de groep afgesproken wat te halen en ik ben daar verantwoordelijk voor, omdat bijna iedereen op Kreta zit.

Daarna mijn auto even door de wasstraat gehaald en gestofzuigd, dat was namelijk hard nodig :P

En toen nog even langs de garage geweest om een of ander boutje te verwisselen.

Oww en ik ben erachter gekomen wat een k*twinkel de Ikea is :P
pi_88030960
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef Remco026 het volgende:
Oww en ik ben erachter gekomen wat een k*twinkel de Ikea is :P
je moet gewoon precies weten wat je moet hebben van te voren, dan kan je in een keer doorlopen ;)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88030991
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef m.k het volgende:

[..]

je moet gewoon precies weten wat je moet hebben van te voren, dan kan je in een keer doorlopen ;)
En niet de zweedse gehaktballetjes vergeten O+
pi_88031128
Ja het probleem is alleen dat als je in het zelfbedieningsmagazijn moet zijn, dat je eerst de HELE winkel door moet. Toen bleek dat ik dat ding ook nog eens af moest halen en kon ik daar bij de afhaalwinkel 15 minuten wachten. Ik haat Ikea :P
pi_88031988
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef EllaN het volgende:

[..]

En niet de zweedse gehaktballetjes vergeten O+
:9~

quote:
Ja het probleem is alleen dat als je in het zelfbedieningsmagazijn moet zijn, dat je eerst de HELE winkel door moet. Toen bleek dat ik dat ding ook nog eens af moest halen en kon ik daar bij de afhaalwinkel 15 minuten wachten. Ik haat Ikea :P
ik heb het een keer op een zaterdag in 15 minuten gedaan, noem mij maar een IKEA pro :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:25:12 #163
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88032073
quote:

[..]

Niet zo pussy eej! o|O

Dan ga je maar 30 minuten hardlopen ofzo, maar ff er door heen en klaar is kees!
Vind het normaal ook helemaal niet zo'n ramp om door de regen heen te hardlopen, maar soms is dat nou eenmaal niet zo'n slim idee. En momenteel is het zo'n moment. Maar als het later vanavond droog is ga ik misschien nog wel even ja.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:27:34 #164
230985 Iska
pi_88032182
Ik kan op de fiets naar IKEA Delft (kwartiertje) dus 'k ken die winkel ondertussen ook al flink! Hij's ondertussen alleen wel huge geworden. Gaat echt richting Wall-Mart niveau
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:06:53 #165
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88033803
quote:

* Maitje baal mood
Schouders.. military press! :7
Is soms best wel hardcore, maar je pakt er al je schouder spieren mee.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_88033980
wat voor afstanden lopen jullie, en in wat voor tijden?
ik heb eergisteren 8 km in een half uur gedaan, maar heb eigenlijk geen idee of dat wat is? :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88034772
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef gerco94 het volgende:
ik heb eergisteren 8 km in een half uur gedaan, maar heb eigenlijk geen idee of dat wat is? :P
Dat is een aardig knappe tijd,ben er jaloers op :P
pi_88034976
dat is zeker een goeie tijd
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:38:47 #169
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88035370
16km/u over een half uur doe ik je never ever na. Ik doe 55 minuten over 10K
pi_88035631
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef EllaN het volgende:

[..]

I hope.. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef Iska het volgende:

[..]

Ja. Van een topper! :D

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef Vortix het volgende:

[..]

Vind het normaal ook helemaal niet zo'n ramp om door de regen heen te hardlopen, maar soms is dat nou eenmaal niet zo'n slim idee. En momenteel is het zo'n moment. Maar als het later vanavond droog is ga ik misschien nog wel even ja.
Je hebt gelijk hoor, zat je maar te plagen :*
Ik hoop voor je dat het droog is, maar ben bang.

Heb toen straks voor het eerst hardgelopen op zo'n loopband. Echt niet mijn ding gewoon! Ik kon wel hardlopen en tv kijken tegelijke tijd, ik zag hoeveel kilometer ik had gerend en hoeveel kalorieën ik verbrand had, maar als het daar nu van moet afhangen???

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:06 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Schouders.. military press! :7
Is soms best wel hardcore, maar je pakt er al je schouder spieren mee.
Ja ik weet niet welke ik allemaal gedaan had, maar merkte dat als ik iets moest wegdrukken met mijn armen, of de push up als het ware maar dan met het apparaat, ik gewoon te kort kom.
Ik denk dat het morgen dan ook een helse spierpijn dag wordt :').
Maar 3x per week moet ik deze trainingen doen, dat wordt dus plannen met werken enzo.. pfieuw.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef gerco94 het volgende:
Netjes denk ik zo... ;)
Er was eens....
pi_88035870
quote:
Jij moet aan topsport gaan doen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:51:41 #172
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88035971
Haha 't Is goed hoor Maitje. Anders ga ik morgen wel hardlopen fitnessen :P

Hardlopen op loopband vind ik ook echt heel kut, ben constant bang dat ik er vanaf lazer en het is op geen enkele manier even zwaar als gewoon buiten :')

Zo, nu lekker Das Boot kijken :9
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:53:01 #173
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88036028
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef Maitje het volgende:

Ja ik weet niet welke ik allemaal gedaan had, maar merkte dat als ik iets moest wegdrukken met mijn armen, of de push up als het ware maar dan met het apparaat, ik gewoon te kort kom.
Ik denk dat het morgen dan ook een helse spierpijn dag wordt :').
Maar 3x per week moet ik deze trainingen doen, dat wordt dus plannen met werken enzo.. pfieuw.

Dit is een military press :P

Ik vind het een heerlijke oefening :D, maar is nog best wel hardcore.
pi_88036175
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef Vortix het volgende:
Haha 't Is goed hoor Maitje. Anders ga ik morgen wel hardlopen fitnessen :P

Hardlopen op loopband vind ik ook echt heel kut, ben constant bang dat ik er vanaf lazer en het is op geen enkele manier even zwaar als gewoon buiten :')

Zo, nu lekker Das Boot kijken :9
_O- woehaha ja idd!

Ik eerst vasthouden aan de stang, maar dat rent niet. Al snel ging het goed, maar toen ging mijn zus tegen me zitten praten, loop ik op dat randje lazer ik er dus echt bijna af... :D ik zo.. "oeh oeh".. meteen iedereen kijken :') voorschut!

Ach in de buitenlucht heb je 1. frisse lucht 2. je ziet nog is wat 3. je kunt een eigen tempo bepalen, hier moet ik telkens op die rot knopjes drukken.

Veel kijk plezier trouwens ;).

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Dit is een military press :P
[ afbeelding ]

Ik vind het een heerlijke oefening :D, maar is nog best wel hardcore.
Jaa die.. alleen dan op zo'n apparaat.. rot oefening :{w
Er was eens....
pi_88036585
ik kan gewoon iet lopen op een loopband, ik krijg altijd pijn in mijn zij en ik loop gewoon als een mongool op zo'n ding 8)7
pi_88036743
Morgen trouwens tandarts ;(

* Maitje schijt 3882 kleuren
Er was eens....
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:09:42 #177
230985 Iska
pi_88036789
@Vron Je plaatje werkt niet Vron ;)

@Maitje Maar zo;n loopband is inderdaad niks. Ik heb het een tijdje gedaan voor ik begon met krachttraining. Was wel leuk om dan de laatste 2-3 minuten hem op 20 km/u in te stellen. Ten eerste zie je iedereen echt kijken van "uitslover" en na 3 minuten lazer ik er altijd bijna af door duizeligheid/adem tekort :P. Ben nu maar gaan fietsen aangezien dat ook moet voor keuring

@Vortix Welke versie heb je? Ik heb die langste gekeken en dan duurt die wel lang hoor :P. Verder wel erg goede film, zeker voor de tijd
pi_88036808
@ maitje: het is een wonder dat ik nooit wat heb aan mijn tanden :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:11:19 #179
230985 Iska
pi_88036864
Ben echt al de hele dag dit geweldige nummer aan het luisteren na gister "Oh Brother, Where art thou" gezien te hebben:

Nooit gedacht redneck muziek leuk te vinden
pi_88036953
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef Iska het volgende:
Ben echt al de hele dag dit geweldige nummer aan het luisteren na gister "Oh Brother, Where art thou" gezien te hebben:

Nooit gedacht redneck muziek leuk te vinden
ken je 16 horsepower? mischien dat je dat ook leuk vindt.
pi_88037638
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Iska het volgende:

@Maitje Maar zo;n loopband is inderdaad niks. Ik heb het een tijdje gedaan voor ik begon met krachttraining. Was wel leuk om dan de laatste 2-3 minuten hem op 20 km/u in te stellen. Ten eerste zie je iedereen echt kijken van "uitslover" en na 3 minuten lazer ik er altijd bijna af door duizeligheid/adem tekort :P. Ben nu maar gaan fietsen aangezien dat ook moet voor keuring

@Vortix Welke versie heb je? Ik heb die langste gekeken en dan duurt die wel lang hoor :P. Verder wel erg goede film, zeker voor de tijd
Nee, ik denk dat ik 8 km per uur liep soms iets harder. Eigenlijk te langzaam, maar dacht doe lekker rustig aan (want ben nog steeds aan de snotter) want had al 1,5 week niets meer echt gedaan behalve de keuring dan.
Fietsen kan ik goed en lang, dus dan liever hardlopen om het beter op pijl te brengen. Was ook advies van de trainer.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef m.k het volgende:
@ maitje: het is een wonder dat ik nooit wat heb aan mijn tanden :P
Wees gelukkig en geprezen met dat feit! Ik heb bere slechte tanden... :{ . Heb altijd wel een gaatje of wat dan ook, komt omdat ik geen glazuur op mijn tanden aanmaak. Is niet anders. We zullen het morgen wel weer meemaken. Zal wel weer terug moeten komen.

Ik zit echt even in een negatieve spiraal.. jezus red me!! :')
Er was eens....
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:31:01 #182
230985 Iska
pi_88037782
Know the fealing }:|, kwestie van een keer proberen uit de bocht te vliegen
pi_88037885
quote:
Omg ik was al heel blij toen ik 7 km had gelopen in 42 minuten :P.
pi_88037896
nog ff nagekeken, dacht dat het een half uur was, maar was dus 3 kwartier. :@
sorry ladies and people :*
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:34:28 #185
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88037957
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Iska het volgende:

Hier doet ie het wel goed? :S

Heb dit vanmorgen als laatste gedaan, moest het minimaal 5 minuten volhouden.
Was zo slap als een vaatdoek toen het voorbij was ;(.
pi_88038118
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
dan zit je op hetzelfde als ik ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:38:24 #187
230985 Iska
pi_88038150
quote:
Alsnog goed hoor! Maar ik had eerlijk gezegd wel een :? gevoel toen half uurtje zag.

@Vronsky
Hoe gaat verzuring helpen bij spieropbouw?

Edit: Leuk om te zien dat beide heren boven mij een "Generation Kill" quote hebben in signature :P
pi_88038346
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef EllaN het volgende:

[..]

Omg ik was al heel blij toen ik 7 km had gelopen in 42 minuten :P.
Ben trots op je hoor BFF :*

quote:
Naja nog goed toch...
Er was eens....
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:44:55 #189
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88038475
quote:
Haha dat is nogal een verschil :D

Ik zit ook op zoiets denk ik, ietsje langzamer.

Iska, het is inderdaad die lange versie. Ga hem duidelijk in etappes kijken :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:45:16 #190
230985 Iska
pi_88038490
Hoe komt het eigenlijk dat zoveel mensen elkaar hier ook reallife kennen? Het valt me sowieso op dat de DEF een beetje afgezonderd van de rest van FoK bestaat uit een kern van een paar heel actieve mensen en voor de rest een hoop mensen die maar een paar posts maken

@Vortix Denk dat je beter gewoon de tijd en aan 1 stuk kan kijken. Deze film berust zelfs nog iets meer op sfeer dan andere films, en het duurt ff om daarin te komen
pi_88038515
Ik ken niemand real life. Of Rave en ik moeten elkaar per ongeluk kennen en het niet weten :P.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:46:52 #192
230985 Iska
pi_88038553
Hmm, dan zal het wel aan mij liggen :7
pi_88038788
wanneer is de volgende DEF meet?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:52:55 #194
230985 Iska
pi_88038849
bestaat dat?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:54:42 #195
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88038939
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef Iska het volgende:

@Vronsky
Hoe gaat verzuring helpen bij spieropbouw?

Edit: Leuk om te zien dat beide heren boven mij een "Generation Kill" quote hebben in signature :P

Ik train niet meer voor spieropbouw :p, doe nog wel wat dingen voor onderhoud.. maar is voor de rest allemaal uithoudingsvermogen.

Heb je iets meer aan dan als jij bizar sterk bent, maar het maar een paar seconden kan volhouden. :Y
De perfecte mix is dus erg belangrijk.

En verder ken ik maar 1 persoon hier op DEF buiten fok, en daar ga ik het ook bij houden. :')
JULLIE ZIJN ALLEMAAL ENG. :*

edit:

Waarom niet? De Iceman is volksheld #1 :D.
pi_88038989
Ik ken ook niemand vanuit hier in RL...

Sommige kennen elkaar wel, door meetings
Er was eens....
pi_88040174
zoo net terug uit de sportschool en ga ook de goede kant op. Conditie komt al aardig maar we zijn er nog niet ;)

even stukje van mijn verhaal:
Heb mij kleine 4 maand terug ook opgegeven bij de landmacht voor onderofficier techniek en werk zelf in de supermarkt als assistent afdelingschef. Ben 3 weken terug op psychologische test geweest en heb deze gehaald. Alleen kwam erachter dat ze mij als soldaat hadden ingeschreven maar dat terzijde.
Afgelopen maandag zou mijn fysieke test zijn alleen deze is vanwege bezuinigingen uitgesteld, wat mij dus nog mooi de gelegenheid gunt om te trainen.
Hopelijk weten we dus volgende week waar we aan toe zijn.

Waarom deze switch van beroep:
Ik ben 21 bijna 22 en wou toch heel wat anders met mijn leven. Woon op mezelf en heb toch het gevoel dat als ik in de supermarkt blijf het een sleur met elke dag hetzelfde werk voor mij gaat worden.
pi_88040364
Succes Maurice met je fysieke keuring alvast. Weet je al wanneer die dan wel is?
Er was eens....
pi_88040492
Heel veel succes inderdaad :)!
pi_88040549
:( helemaal geïnspireerd door al die sport verhalen van iedereen vandaag wou ik gaan hardlopen... is mijn hardloop route een bouwlocatie geworden ;(

o en succes Maurice ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')