quote:ken je 16 horsepower? mischien dat je dat ook leuk vindt.Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef Iska het volgende:
Ben echt al de hele dag dit geweldige nummer aan het luisteren na gister "Oh Brother, Where art thou" gezien te hebben:
Nooit gedacht redneck muziek leuk te vinden
quote:Nee, ik denk dat ik 8 km per uur liep soms iets harder. Eigenlijk te langzaam, maar dacht doe lekker rustig aan (want ben nog steeds aan de snotter) want had al 1,5 week niets meer echt gedaan behalve de keuring dan.Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Iska het volgende:
@Vron Je plaatje werkt niet Vron
@Maitje Maar zo;n loopband is inderdaad niks. Ik heb het een tijdje gedaan voor ik begon met krachttraining. Was wel leuk om dan de laatste 2-3 minuten hem op 20 km/u in te stellen. Ten eerste zie je iedereen echt kijken van "uitslover" en na 3 minuten lazer ik er altijd bijna af door duizeligheid/adem tekort. Ben nu maar gaan fietsen aangezien dat ook moet voor keuring
@Vortix Welke versie heb je? Ik heb die langste gekeken en dan duurt die wel lang hoor. Verder wel erg goede film, zeker voor de tijd
quote:Wees gelukkig en geprezen met dat feit! Ik heb bere slechte tanden...Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef m.k het volgende:
@ maitje: het is een wonder dat ik nooit wat heb aan mijn tanden
quote:Omg ik was al heel blij toen ik 7 km had gelopen in 42 minutenOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef gerco94 het volgende:
wat voor afstanden lopen jullie, en in wat voor tijden?
ik heb eergisteren 8 km in een half uur gedaan, maar heb eigenlijk geen idee of dat wat is?
quote:Hier doet ie het wel goed? :S
quote:dan zit je op hetzelfde als ikOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
nog ff nagekeken, dacht dat het een half uur was, maar was dus 3 kwartier.![]()
sorry ladies and people
quote:Alsnog goed hoor! Maar ik had eerlijk gezegd wel eenOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
sorry ladies and people
quote:Ben trots op je hoor BFFOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Omg ik was al heel blij toen ik 7 km had gelopen in 42 minuten.
quote:Naja nog goed toch...Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
sorry ladies and people
quote:Haha dat is nogal een verschilOp woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef gerco94 het volgende:
sorry ladies and people
quote:Ik train niet meer voor spieropbouw :p, doe nog wel wat dingen voor onderhoud.. maar is voor de rest allemaal uithoudingsvermogen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef Iska het volgende:
@Vronsky
Hoe gaat verzuring helpen bij spieropbouw?
Edit: Leuk om te zien dat beide heren boven mij een "Generation Kill" quote hebben in signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |