quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, je moet ergens beginnen, en geld is geld
En mijn leven weer oppakken, dat met zeer veel dank aan mijn familie, en natuurlijk Lotusss
quote:Hmmmm, daar zeg je me iets, ik moet ook nog een halsband kopen, alleen dan niet voor een hond of een katOp woensdag 27 oktober 2010 12:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Good going.
Net een halsbandje om de kat gedaan met naamplaatje. Klein valdoodplaatje natuurlijk
.
quote:Dat heeft even geduurd
quote:Netjes,Op woensdag 27 oktober 2010 13:09 schreef Iska het volgende:
Lekker bezig ER! Idd respect dat je dat allemaal zo snel voor elkaar hebt kunnen krijgen!
Vandaag voor het eerst 3*12 Low Row's @ 60kg gehaald zonder last te krijgen van elleboog![]()
!! Ik ben er weer hoop in te krijgen (al ben ik wel een beetje misselijk
)
quote:Good luckOp woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Maitje het volgende:
Netjes,
Ik ga zo aan de krachttraining.
quote:Ben je een echte vent?? Zo ja, hang je schwanz eruit, of ga hurken. (tip, neem een wc rol mee)Op woensdag 27 oktober 2010 14:53 schreef m.k het volgende:
gvd de WC's hier worden verbouwd, kan nu de hele dag niet naar de WC
quote:Man, ik ging vanmorgen deadliften @ 130kg voor 5*3, het werd een beetje zwart voor m'n ogen op het eindeOp woensdag 27 oktober 2010 13:09 schreef Iska het volgende:
Lekker bezig ER! Idd respect dat je dat allemaal zo snel voor elkaar hebt kunnen krijgen!
Vandaag voor het eerst 3*12 Low Row's @ 60kg gehaald zonder last te krijgen van elleboog![]()
!! Ik ben er weer hoop in te krijgen (al ben ik wel een beetje misselijk
)
quote:Klopt, want daar heb ik gezeten...Op dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam jonge.
Dat media college in Amsterdam is al helemaal een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |