quote:hehehe, die film heb ik al, en heb hem tig keer bekeken, blijft een bijzonder goede filmOp donderdag 28 oktober 2010 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je daarna maar even " Stalingrad" kijken. Gaat ook over boezemvrienden, maar dan net iets anders....
quote:Gerookte duif.Op donderdag 28 oktober 2010 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch maar rooksignalen dan.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, die film heb ik al, en heb hem tig keer bekeken, blijft een bijzonder goede film
quote:Ja dat is zo ongeveer als zeggen, dan moet je daarna maar even "Brokeback Mountain" kijken. Gaat ook over boezemvrienden, maar dan net iets anders....Op donderdag 28 oktober 2010 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je daarna maar even " Stalingrad" kijken. Gaat ook over boezemvrienden, maar dan net iets anders....
quote:Jij hebt het nummer van CLAS en dan ga je voor gebruik van een postduif!?
quote:Klopt, en het is ook nog eens een hele realistische film. Ik beschouw het als een van de beste oorlogsfilms ooit gemaakt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]het feit dat het een Duitse film is maakt het des te bijzonderer.
quote:Oke je wint..Op donderdag 28 oktober 2010 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch maar rooksignalen dan.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat is zo ongeveer als zeggen, dan moet je daarna maar even "Brokeback Mountain" kijken. Gaat ook over boezemvrienden, maar dan net iets anders....
quote:hahahahaOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat is zo ongeveer als zeggen, dan moet je daarna maar even "Brokeback Mountain" kijken. Gaat ook over boezemvrienden, maar dan net iets anders....
quote:Ik doe graag dingen op de ouderwetse manierOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt het nummer van CLAS en dan ga je voor gebruik van een postduif!?
quote:Voor het bespreken van die film moet je in SEX of R&P zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
quote:Ik ken het ook ff niet meer bijbenen..Op donderdag 28 oktober 2010 13:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Shit gaat dat snel hier, dacht dat het SC was
quote:Eens.Op donderdag 28 oktober 2010 13:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook nog eens een hele realistische film. Ik beschouw het als een van de beste oorlogsfilms ooit gemaakt.
quote:Makkelijk is dat hè? De schuld op anderen afschuivenOp donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ken het ook ff niet meer bijbenen..
Geven gewoon Corba en ER de schuld
quote:Duif is echt lekkerder.
quote:![]()
Wel 2 heerlijke mannen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
quote:Doh!Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Makkelijk is dat hè? De schuld op anderen afschuiven
quote:Idd, wij zorgen wel dat het goed komt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja Maitje zo krijgen we het lekker snel vol en kunnen een nieuwe maken met een titel, bespaard de mods het te moeten doen.
quote:Ik zou het niet durven zeggen... nog nooit gegeten!
quote:Klopt, daarom was de film ook zo goed!
Erwin en ik komen er niet in voor!
quote:Je vergeet "Full Metal Jacket"Op donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
heel scherp
![]()
Oorlogsfilms die ik best wel goed vond naast eerder genoemde Black Hawk Down zijn:
Het begin van Saving Private Ryan,The Longest Day,The Boys in Company C,Platoon,Green Barets(John Wayne) en natuurlijk We Were Soldiers.
quote:DohOp donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Maitje het volgende:
Klopt, daarom was de film ook zo goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |