quote:Opa en oma gaan verhuizen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Ze was er gisteren wel. Jij was ziek?
quote:Nee, jij bent stilgevallen. Ik had er al eéntje verstuurd.Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef Panzermaus het volgende:
GJNVA, waarom ben je stilgevallen?
quote:Nachtserenaderen is ook een nobele taak, maar je fam heeft voorrang inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Opa en oma gaan verhuizen.
Worden oud.
Kunnen het zelf allemaal niet meer.
Met familie helpen dus.
Soms naar opa en oma toe voor shizz'.
quote:Lekker ruige stoere kutkop!Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Die fotoalbums , ik blijf het geweldig vinden.
quote:Naar wie heb ik 'ok zulen we neukne dna' verstuurd dan. Toch niet als reactie op een 'Nieuwe FOK!fotoboek reactie'-PM.Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Nee, jij bent stilgevallen. Ik had er al eéntje verstuurd.
GJNVA wat een kutafkorting.
quote:WHut?Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Opa en oma gaan verhuizen.
Worden oud.
Kunnen het zelf allemaal niet meer.
Met familie helpen dus.
Soms naar opa en oma toe voor shizz'.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Naar wie heb ik 'ok zulen we neukne dna' verstuurd dan. Toch niet als reactie op een 'Nieuwe FOK!fotoboek reactie'-PM.
quote:FAMILIE VOOR ALLES ZAL JULLIE NOOIT VERGETEN VOOR ALTIJD IN MIJN HARTOp donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
WHut?
Ik moet morgen ook familie helpen verhuizen.
Alleen m'n Oma in dit geval, Opa's zijn in de hemel
Waar alles beter is!
quote:Je haalt m'n woorden uit mijn mondOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
FAMILIE VOOR ALLES ZAL JULLIE NOOIT VERGETEN VOOR ALTIJD IN MIJN HART
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,338671.0.html
Ik moest om dit topic lachen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,338671.0.html
Ik moest om dit topic lachen.
quote:Wat een heldmijn restaurant bestaat wel,vanaf ze mij hebben beroofd,ik pis in jullie eten,
mijn klanten zijn voor 80% surinamers en antillianen en ze blijven komen
volgende keer ik doe ook ook stront erin cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
quote:op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.
en ten tweede wat denk je dat mensen dat niet kunnen ruiken en proeven dong chinesie,je jaagd je eigen klanten weg en ik denk dat die restaurant van jou allang niet meer bestaat je hallucineert droom maar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |