quote:nee, ze vind FOK maar stom, raar toch,wie vind FOK nou stom vraag ik me dan af, wat is er stom aan FOKOp woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hier niet meeleest?![]()
quote:Do not pressOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
35 ;-) maar.......
*drukt nog een keer op de rode knop
quote:God... ik was die gasten glad vergeten..Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
ze staan nog in de kamer handjes te schudden enzo, moeten die gasten nu eens niet naar huis en wordt dit doorbetaalt???
quote:Truste Heks ik loop een stukkie met je mee...Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
nou en ik ga naar bed wens jullie slaap lekker en droom maar fijn van wat jullie allemaal hebben
quote:Ik kan mij er iets bij voorstellenOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ze vind FOK maar stom, raar toch,wie vind FOK nou stom vraag ik me dan af, wat is er stom aan FOKnou dan gaat het maar over HIDi, en ze is iets te jong voor jou, al wil ik natuurlijk wel eens van haar af maar dat mag ze niet weten hoor, dan gaat ze weer zeggen zie je wel, je houd niet meer van me, je vind dat ik raar ben enzo
quote:Ze hebben een vast salaris Heks, daar moeten ze het maar mee doen, ongeacht het aantal uren dat ze werken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
ze staan nog in de kamer handjes te schudden enzo, moeten die gasten nu eens niet naar huis en wordt dit doorbetaalt???
quote:Kamerleden worden niet per uur betaald, naar ik aan neemOp woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
quote:WeltrusteOp woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
nou en ik ga naar bed wens jullie slaap lekker en droom maar fijn van wat jullie allemaal hebben
quote:Met al z'n wortelen en preiOp woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef anufri het volgende:
[..]
God... ik was die gasten glad vergeten..![]()
ik was afgeleid![]()
grote blote man
quote:Wattes?Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
Nu moet ik class='error roundall' ook nog blocken....ik blijf wel bezig zeg
quote:Ja, ik
quote:ok, bij de 32 knoppen ben ik gestopt
quote:oeh mag ik ze!Op donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Teun, ik hoef je excuses niet, steek maar in je....
quote:Bemoeial.Op donderdag 28 oktober 2010 02:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh mag ik ze!
ik hou van dat soort dingetjes
quote:Vriendje?Op donderdag 28 oktober 2010 02:18 schreef sp3c het volgende:
ja nu hoeft het niet meer want als je het uit moet leggen is het nie tleuk meer
steek ze maar in je ... tihihi ...
quote:Je doet mij pijn Liesje, waarom nou tochOp donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Teun, ik hoef je excuses niet, steek maar in je....
-edit- Ik kan het gewoon niet serieus nemen, tenzij je een nieuwe nickname neemt natuurlijk, zodat je weer wat dichter bij je ware ik komt te staan.
quote:CDA'ers klaar met 'narcistische' Kathleen FerrierEen andere CDA'er vindt haar 'narcistisch'. Zo zou ze voorgaande dagen extra vroeg naar de Kamer zijn gekomen om direct achter Van Haersma Buma te kunnen zitten. 'Voor de aandacht,' aldus het Kamerlid, dat niet bij naam wordt genoemd.
quote:Dat verbaast me me niet van deze nare mevrouw, die zichzelf veel en veel te belangrijk vindt! Dumpen die doos, maar ik neem aan dat men daar intern wel mee bezig is.Op donderdag 28 oktober 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CDA'ers klaar met 'narcistische' Kathleen Ferrier
quote:Dat denk ik niet, dan ben je 'opeens' 1/3e CDAleden kwijt, althans zo voelen ze dat.Op donderdag 28 oktober 2010 09:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verbaast me me niet van deze nare mevrouw, die zichzelf veel en veel te belangrijk vindt! Dumpen die doos, maar ik neem aan dat men daar intern wel mee bezig is.
quote:Ik snap wat je bedoelt,maar deze mevrouw door laten modderen en als de dissident pur sang tekeer laten gaan, terwijl die partij nu juist gebaat is bij rust en eensgezindheid, in elk geval voor het beeld naar buiten toe, is ook vragen om moeilijkheden !Op donderdag 28 oktober 2010 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan ben je 'opeens' 1/3e CDAleden kwijt, althans zo voelen ze dat.
quote:Alleen authorized Apple dealers. Ik denk dat je op apple.nl wel een lijst kan vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
Vandaag op iPad. Verkoopt elke elektronicazaak dat ding wel?
quote:Je moet er net tegen aan lopen, er zijn wel ketens die ook de iPad verkopen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
quote:Niet allemaal, maar mediamarkt bijvoorbeeld weer wel. Ik heb 'm bij een Apple reseller gekocht. Voor het gevoel.Op donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
quote:Liggen die prijzen niet hartstikke vast?Op donderdag 28 oktober 2010 10:02 schreef Dementor het volgende:
Je moet er net tegen aan lopen, er zijn wel ketens die ook de iPad verkopen.
Ik zou in ieder geval even een prijsvergelijk doen...
quote:Ze (winkelketens) stunten met de iPad.Op donderdag 28 oktober 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liggen die prijzen niet hartstikke vast?
quote:Ik zou hem wel willen maar op dit moment ondernemen we een poging tot sparen (korten op onnodige uitgaven).Op donderdag 28 oktober 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
Zwolle is het dichtsbijzijnde zie ik op apple. Ja, daar heb ik even geen zin aan. Ook al is Zwolle, jwz.
Anders bestel ik hem wel. Wat zijn de broodnodige accessoires, Cc?
Heb jij hem al, Dementor?
quote:Welkom in de wondere wereld.Op donderdag 28 oktober 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
Enige accessoire dat ik erbij heb gekocht (buiten uiteraard onmisbare apps) is de officiële case. Simpel, zwart, maar wel handig in gebruik: als bescherming en als standaard.
Ik wacht nog met smart op mijn Italië case en wil ook stiekem heel graag de Moleskine case die ik nu kan pre-orderen:
http://www.amazon.com/gp/(...)0_emwa_email_title_1
Maar daar wacht ik nog even mee ...
quote:Hey, jij daar!Op donderdag 28 oktober 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
Hondjes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van de tweede kleindochter
quote:En 30 euro per maand! Maar ik dacht dat het toch wel handig was voor navigatie of als je even mail wil versturen op lokatie. Niet voor mij hoor maar voor meneer, ik lig meest van de tijd in een foetushouding in de keuken.Op donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond dus inderdaad even aan vriend gevraagd wat de daadwerkelijke voordelen van een 3Gversie zijn: none, whatsoever. Parafrasering: "Als ik hem weer zou kopen, dan zeker niet met 3G. Heb het één keer gebruikt om te kijken of het werkt en ben daarna nooit meer in een situatie gekomen waarin 3G een must was."
Dat is toch weer honderd Euro bespaard, Noek!
quote:Met de beta-blokkers gaat het beter dan met de plaspillen die ik in het ziekenhuis kreeg.... dat was zwak gezegd niet zo'n succesOp donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey, jij daar!![]()
Hoe is het momenteel?
quote:Hey leandra fijn dat ik je even leesOp donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de beta-blokkers gaat het beter dan met de plaspillen die ik in het ziekenhuis kreeg.... dat was zwak gezegd niet zo'n succes
Verder hou ik het op bedrust, en heb ik vandaag voor het eerst in ruim een week tijd weer eens m'n laptop aangeslingerd.
Op zich gaat het wel weer, en behalve de hoge bloeddruk wijst er niets richting zwangerschapsvergiftiging (geen eiwit in de urine) maar desondanks is voorzichtigheid wel geboden, want die hoge bloeddruk alleen is simpelweg een (vrij serieus) risico....
M'n leeftijd speelt daarbij ook een rol dus ik mag me 2 keer per week bij de gynaecoloog melden.
Maar goed, gezien de ernst van de risico's die er aan kunnen kleven is het wel prettig dat we iig heel goed in de gaten worden gehouden.
quote:Heel vervelend Leandra, maar gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden.Op donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de beta-blokkers gaat het beter dan met de plaspillen die ik in het ziekenhuis kreeg.... dat was zwak gezegd niet zo'n succes
Verder hou ik het op bedrust, en heb ik vandaag voor het eerst in ruim een week tijd weer eens m'n laptop aangeslingerd.
Op zich gaat het wel weer, en behalve de hoge bloeddruk wijst er niets richting zwangerschapsvergiftiging (geen eiwit in de urine) maar desondanks is voorzichtigheid wel geboden, want die hoge bloeddruk alleen is simpelweg een (vrij serieus) risico....
M'n leeftijd speelt daarbij ook een rol dus ik mag me 2 keer per week bij de gynaecoloog melden.
Maar goed, gezien de ernst van de risico's die er aan kunnen kleven is het wel prettig dat we iig heel goed in de gaten worden gehouden.
quote:Misschien wel voor navigatie, alhoewel de ipad mij daar iets te groot voor lijkt om echt handig te zijn. Maar mailen op locatie lukt in negen van de tien gevallen ook prima zonder 3G en met (free)wifi. Ook vanuit foetushouding!Op donderdag 28 oktober 2010 10:24 schreef Noek het volgende:
En 30 euro per maand! Maar ik dacht dat het toch wel handig was voor navigatie of als je even mail wil versturen op lokatie. Niet voor mij hoor maar voor meneer, ik lig meest van de tijd in een foetushouding in de keuken.
quote:Goeiesmorgens juffrouw HeksieOp donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen mensen van het goede leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |