quote:Je moet er net tegen aan lopen, er zijn wel ketens die ook de iPad verkopen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
Vandaag op iPad. Verkoopt elke elektronicazaak dat ding wel?
quote:Niet allemaal, maar mediamarkt bijvoorbeeld weer wel. Ik heb 'm bij een Apple reseller gekocht. Voor het gevoel.Op donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
Vandaag op iPad. Verkoopt elke elektronicazaak dat ding wel?
quote:Liggen die prijzen niet hartstikke vast?Op donderdag 28 oktober 2010 10:02 schreef Dementor het volgende:
Je moet er net tegen aan lopen, er zijn wel ketens die ook de iPad verkopen.
Ik zou in ieder geval even een prijsvergelijk doen...
quote:Ze (winkelketens) stunten met de iPad.Op donderdag 28 oktober 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liggen die prijzen niet hartstikke vast?
quote:Ik zou hem wel willen maar op dit moment ondernemen we een poging tot sparen (korten op onnodige uitgaven).Op donderdag 28 oktober 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
Zwolle is het dichtsbijzijnde zie ik op apple. Ja, daar heb ik even geen zin aan. Ook al is Zwolle, jwz.
Anders bestel ik hem wel. Wat zijn de broodnodige accessoires, Cc?
Heb jij hem al, Dementor?
quote:Welkom in de wondere wereld.Op donderdag 28 oktober 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
Enige accessoire dat ik erbij heb gekocht (buiten uiteraard onmisbare apps) is de officiële case. Simpel, zwart, maar wel handig in gebruik: als bescherming en als standaard.
Ik wacht nog met smart op mijn Italië case en wil ook stiekem heel graag de Moleskine case die ik nu kan pre-orderen:
http://www.amazon.com/gp/(...)0_emwa_email_title_1
Maar daar wacht ik nog even mee ...
quote:Hey, jij daar!Op donderdag 28 oktober 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
Hondjes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van de tweede kleindochter
quote:En 30 euro per maand! Maar ik dacht dat het toch wel handig was voor navigatie of als je even mail wil versturen op lokatie. Niet voor mij hoor maar voor meneer, ik lig meest van de tijd in een foetushouding in de keuken.Op donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond dus inderdaad even aan vriend gevraagd wat de daadwerkelijke voordelen van een 3Gversie zijn: none, whatsoever. Parafrasering: "Als ik hem weer zou kopen, dan zeker niet met 3G. Heb het één keer gebruikt om te kijken of het werkt en ben daarna nooit meer in een situatie gekomen waarin 3G een must was."
Dat is toch weer honderd Euro bespaard, Noek!
quote:Met de beta-blokkers gaat het beter dan met de plaspillen die ik in het ziekenhuis kreeg.... dat was zwak gezegd niet zo'n succesOp donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey, jij daar!![]()
Hoe is het momenteel?
quote:Hey leandra fijn dat ik je even leesOp donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de beta-blokkers gaat het beter dan met de plaspillen die ik in het ziekenhuis kreeg.... dat was zwak gezegd niet zo'n succes
Verder hou ik het op bedrust, en heb ik vandaag voor het eerst in ruim een week tijd weer eens m'n laptop aangeslingerd.
Op zich gaat het wel weer, en behalve de hoge bloeddruk wijst er niets richting zwangerschapsvergiftiging (geen eiwit in de urine) maar desondanks is voorzichtigheid wel geboden, want die hoge bloeddruk alleen is simpelweg een (vrij serieus) risico....
M'n leeftijd speelt daarbij ook een rol dus ik mag me 2 keer per week bij de gynaecoloog melden.
Maar goed, gezien de ernst van de risico's die er aan kunnen kleven is het wel prettig dat we iig heel goed in de gaten worden gehouden.
quote:Heel vervelend Leandra, maar gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden.Op donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de beta-blokkers gaat het beter dan met de plaspillen die ik in het ziekenhuis kreeg.... dat was zwak gezegd niet zo'n succes
Verder hou ik het op bedrust, en heb ik vandaag voor het eerst in ruim een week tijd weer eens m'n laptop aangeslingerd.
Op zich gaat het wel weer, en behalve de hoge bloeddruk wijst er niets richting zwangerschapsvergiftiging (geen eiwit in de urine) maar desondanks is voorzichtigheid wel geboden, want die hoge bloeddruk alleen is simpelweg een (vrij serieus) risico....
M'n leeftijd speelt daarbij ook een rol dus ik mag me 2 keer per week bij de gynaecoloog melden.
Maar goed, gezien de ernst van de risico's die er aan kunnen kleven is het wel prettig dat we iig heel goed in de gaten worden gehouden.
quote:Misschien wel voor navigatie, alhoewel de ipad mij daar iets te groot voor lijkt om echt handig te zijn. Maar mailen op locatie lukt in negen van de tien gevallen ook prima zonder 3G en met (free)wifi. Ook vanuit foetushouding!Op donderdag 28 oktober 2010 10:24 schreef Noek het volgende:
En 30 euro per maand! Maar ik dacht dat het toch wel handig was voor navigatie of als je even mail wil versturen op lokatie. Niet voor mij hoor maar voor meneer, ik lig meest van de tijd in een foetushouding in de keuken.
quote:Goeiesmorgens juffrouw HeksieOp donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen mensen van het goede leven
quote:Goeiesmorgens meneer RemlofOp donderdag 28 oktober 2010 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeiesmorgens juffrouw Heksie
En gefeliciteerd hondjes
quote:Wel veel aan je gedacht, doe maar rustig aanOp donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Ik weet niet hoeveel het nu is, het is dinsdag voor het laatst gemeten (145/100) en toen moest ik dus aan de beta-blokkers.... morgen weer melden bij de gynaecoloog.Op donderdag 28 oktober 2010 11:04 schreef Noek het volgende:
Hennig an, Leandra! Hoe hoog is de bloeddruk nu ongeveer? Een echte oorzaak is er dus niet?
Maar gelukkig is het ook geen zwangerschapvergiftiging. Dan ben je nog verder van huis. Niet dat je hiermee in je nopjes bent natuurlijk.Sterkte!
quote:Gezien! Volgens mij kan horen ook nog niet met 9 weken, maar dat weet ik niet zeker. Met twaalf weken weer een echo, dus ik hoop dat Bib dan even zwaait.Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef beequeen het volgende:
Doe maar rustig aan Leandra, fijn dat je weer thuis bent.![]()
@Juud: je heb het hartje gehoord hè?
quote:In principe zou het met moderne apparatuur wel moeten kunnen, maar ze doen het niet omdat het niet altijd lukt, en dan levert het niet kunnen vinden van het hartje meer stress op dan het niet proberenOp donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Gezien! Volgens mij kan horen ook nog niet met 9 weken, maar dat weet ik niet zeker. Met twaalf weken weer een echo, dus ik hoop dat Bib dan even zwaait.
quote:Aaah een hartje zien knipperenOp donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Gezien! Volgens mij kan horen ook nog niet met 9 weken, maar dat weet ik niet zeker. Met twaalf weken weer een echo, dus ik hoop dat Bib dan even zwaait.
quote:Lekker dat je er weer bent!Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders, waar kan ik de automatische updates permanent uitschakelen, want nu kan ik bij iedere nieuwe pagina weer opnieuw gaan schuiven en ik wil geen automatische updates.
quote:Ja ik weet het, maar ik heb hem nou al op een stuk of 10 pagina's op nul moeten zetten, en dat is op z'n minst irritant.Op donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Lekker dat je er weer bent!
Bovenaan zit een blauw schuifje, die kun je op nul zetten
quote:Oeh! ik ben benieuwdOp donderdag 28 oktober 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu je magneet posten, Liesje. Oh en dat vettige op het zakje? Een pot Rituals bodycrème had een beetje gelekt in mijn koffer.
quote:Lopen wij laatst door de Tiger DK en toen zagen we dus mageneetjes liggen...Ik draai me om naar D_K en zeg....ow kijk magneetjes voor Liesl
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lopen wij laatst door de Tiger DK en toen zagen we dus mageneetjes liggen...Ik draai me om naar D_K en zeg....ow kijk magneetjes voor Liesl
quote:En ik maar denken dat die Tiger op bepaalde prestaties sloeg en DK gewoon op DK.... dus ik begreep er ook al geen hout vanOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een soort van Action maar dan een mooiere presentatie
quote:Als je het boven de index uitschakelt is het volgens mij overal uitgeschakeld.Op donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik heb hem nou al op een stuk of 10 pagina's op nul moeten zetten, en dat is op z'n minst irritant.
Dit topic, volgende pagina van dit topic, ander topic, volgende pagina van ander topic, MyAT, AT.... allemaal beginnen ze met om de 10 seconden, en dat is vervelend.
quote:Ben benieuwd naar de reactie van de AHOp donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
Zo.
Ik heb een mailtje naar AH gestuurd over de scheve verhouding tussen Puur en Eerlijk mbt hun Rondeeleieren. Pure verpakking voor klasse 2 eieren. Vind ik niet kloppen.
En ook maar meteen mijn griefje laten weten over het constant misgrijpen bij de kleine blikjes Coca Cola.
Kan ik nu met echte dingen aan de slag.
quote:Zij kunnen er toch niets aan doen dat jij motorisch gestoord bent?Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
En ook maar meteen mijn griefje laten weten over het constant misgrijpen bij de kleine blikjes Coca Cola.
quote:Daar heb je een punt. Gelukkig heb ik in die mail wat meer woorden aan dit grote ongemak besteed.Op donderdag 28 oktober 2010 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij kunnen er toch niets aan doen dat jij motorisch gestoord bent?
quote:GheheheheOp donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Tiger op bepaalde prestaties sloeg en DK gewoon op DK.... dus ik begreep er ook al geen hout van
quote:Volgens de GBL ben je niet geloofwaardig als je meer dan tien woorden in één zin gebruikt.Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Gelukkig heb ik in die mail wat meer woorden aan dit grote ongemak besteed.
quote:Oeh, een Deense Action dus.... daar moet ik N. helemaal niet mee naartoe nemen, die is iedere keer dat we bij een Action komen al helemaal van slag van de prijzen (en vergeet daarbij even de kwaliteit).... maar tijdens een vakantie een badje kunnen kopen voor een paar euro was dan wel weer handig.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehehehe
http://www.tiger-stores.nl/
quote:nee joh....hier in nijmegen had het niks chineesigsOp donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef remlof het volgende:
Ow ja Tiger zit ook in Arnhem. Is een soort chinese Action
quote:De Grote Blonde Leider verweerde zich op deze manier tegen Job Cohen.Op donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik ook interpunctie.
En met meer dan tien woorden per zin al niet meer geloofwaardig? Wat is de GBL? Een groep van semi-analfabete striplezers?
quote:Mijn God, wat een zwaktebod. En hij was serieus?Op donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
De Grote Blonde Leider verweerde zich op deze manier tegen Job Cohen.
quote:Hoe triest, dat je denkt dat je het redt met one-liners is al erg genoeg, maar een ander verwijten dat niet te doen is nog triester....Op donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Grote Blonde Leider verweerde zich op deze manier tegen Job Cohen.
quote:Ik neem aan dat zijn aanhang onmiddellijk "Wilders +1" riep.Op donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, wat een zwaktebod. En hij was serieus?
Jip, Janneke en Job.
quote:Für ein iPädschen?
quote:Dat verklaart de Deense vertaling op alle producten!Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef remlof het volgende:
Ow ja Tiger zit ook in Arnhem. Is een soort chinese Action
quote:Scandinavisering van de samenlevingOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart de Deense vertaling op alle producten!
quote:Tis schandaligOp donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scandinavisering van de samenleving
quote:Altijd meedeinen op de meest recente golf!Op donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scandinavisering van de samenleving
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Henk & Ingrid, Achmed & Fatima, Nils & Pippi.
quote:Ingrid heeft vast ook twee paspoorten!Ingrid
populariteitverspreidingverklaring
Verklaring
Scand. naam. Het eerste lid van deze naam hangt samen met de naam van de stamgod der Inguaeonen (zie Ing- en vgl. Engbert); het tweede element kan het Oudnoorse woord voor 'schoon' zijn. In de Germ. mythologie was het een Walkurennaam. De naam is de laatste decennia bij ons tamelijk populair geworden. De naam kreeg mede bekendheid door de Zwe. actrice Ingrid Bergman (1915-1982).
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verklaring/naam/Ingrid
quote:Dat kan geen toeval zijnOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ingrid heeft vast ook twee paspoorten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |