quote:Maak er maar 'Op naar Alkmaar !' van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie verzint er een normale TT? Laatste waarschuwing filano.
quote:Je bedoelt die 'schwalbe' die ze net lieten zien?Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Had het nog niet eens gezien, wat een kut kneusje
quote:Hij noemt zichzelf Twente-fan maar hij heeft nog niets in een Twente-topic gepost, heeft alleen maar Feyenoord proberen te bashen. Maar ik denk dat hij niet heel lang meer op Fok! rondhuppelt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef CylonNL het volgende:
Leuk kakkerlakken logo in de OP filano.
An sich vind ik t niet erg om mezelf een kakkerlak te noemen maar is die gozer een Ajacied?
quote:Tweede helft was redelijk, maar nog te veel fouten en weinig veld bezitting.Op woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef CylonNL het volgende:
Lijkt me beter geen aandacht meer aan t ventje te schenken.
Waarschijnlijk krijgt hij een harde van elke keer dat zijn naam in dit topic wordt genoemd.
Heb wel wat beters te doen.
Hoe was t spel van Feyenoord?
quote:VI door de bocht.Even later ramde Diego Biseswar - hij kreeg een basisplaats van Been - het speeltuig op de vuisten van Gentenaar.
quote:Ik durf nog niet over te schakelen naar de nieuwe lay-outOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Wel leuk zo met automatisch refreshen, ze komen en gaan![]()
Vond dat met Wijnaldum na de wedstrijd wel mooi
quote:Bespaar je de moeite, hij was 100% over de lijnOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Net weer thuis, en hij was top. Eerste helft prut, tweede helft sloeg met die afgekeurde goal de vlam in de pan.
Straks maar eens de samenvatting opzoeken om te zien of die goal wel afgekeurd had mogen worden.
quote:Mee eens. Leuke knul sowieso.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Vond dat met Wijnaldum na de wedstrijd wel mooi
quote:Totale waanzin die bal was echt compleet over de lijn heen...Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Net weer thuis, en hij was top. Eerste helft prut, tweede helft sloeg met die afgekeurde goal de vlam in de pan.
Straks maar eens de samenvatting opzoeken om te zien of die goal wel afgekeurd had mogen worden.
quote:Net bij NOS kon je duidelijk zien dat het een goal was.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
quote:Ik zeg het al tijden, Schaken staat er ook echt ALLEEN maar in om gewisseld te worden. Vandaag ook weerOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik De Bies nog altijd beter dan De Schaak.
quote:Ja iedereen stond ook als een man achter Mario dat deed hem ook wel watOp woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens was dat doek voor overleden Feyenoorders wel ontzettend mooi. Ik vond het sowieso een enorm indrukwekkend begin van de wedstrijd, met dat vuurwerk & muziek. Brok in de keel.
quote:Mooi doek inderdaad, vuurwerk ging lang door.Op woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens was dat doek voor overleden Feyenoorders wel ontzettend mooi. Ik vond het sowieso een enorm indrukwekkend begin van de wedstrijd, met dat vuurwerk & muziek. Brok in de keel.
quote:mooi was het als het vuurwerk het spandoek aan zou steken en er flink wat kakkerlakken gebakken werdenOp woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi doek inderdaad, vuurwerk ging lang door.
quote:Ik miste zowaar de aftrap doordat ik een foto wilde maken van het vuurwerkOp woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi doek inderdaad, vuurwerk ging lang door.
quote:Ja sorry . Maar als je al geen respect meer heb voor de doden wat voor idioot ben je danOp woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef Paul-89 het volgende:
Stokstaart kijk nou uit met je reacties.Zometeen heb je een ban door een trolletje.
quote:Ik weet het maar die gast zal zo zijn ban wel krijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja sorry . Maar als je al geen respect meer heb voor de doden wat voor idioot ben je dan
quote:Ja. Ik snap de frustratie maar het is dan nog not done om met kanker te gaan schelden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Morpheus, meen je dat met je laatste waarschuwing?
quote:Vinger uit de kom!Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
Wat mankeerde die eigenlijk ? Zn pols verzwikt ofzo
quote:vingertje uit het kommetje.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
quote:Z'n vinger zat niet op de goede plekOp woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
quote:Oh, ik bedoelde dat hij allang een permban mocht krijgen van mij.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja. Ik snap de frustratie maar het is dan nog not done om met kanker te gaan schelden.
quote:Hoelang staat daar voor . 3 weken
quote:Die vinger stond niet echt meer op de goede plek. Verzorger heeft er nog wat aan getrokken maar dat ging niet van harte.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
quote:Die krijgt hij ook maar dat kan ik niet, dat moet een FA doen en die reageren op dit moment even nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat hij allang een permban mocht krijgen van mij.
quote:hij was dus uit de komOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoelang staat daar voor . 3 weken
quote:Hopelijk ziet Mario nu in dat zelfs Biseswar 10 klasses beter is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij was dus uit de kom, ik hoopte op gebroken maar helaas.
quote:Ja, ik dacht ook dat je een FA was.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die krijgt hij ook maar dat kan ik niet, dat moet een FA doen en die reageren op dit moment even niet
quote:Was toch iets met houding en inzet dat ie niet mocht spelenOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hopelijk ziet Mario nu in dat zelfs Biseswar 10 klasses beter is.
quote:Ik heb er een foto van, maar het is echt net niet te lezen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even belangrijk heeft iemand de namen van de mensen die op het overleden feyenoorders spandoek stonden ?
quote:Ik heb het niet heel goed kunnen zien, even wachten op de foto's.Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even belangrijk heeft iemand de namen van de mensen die op het overleden feyenoorders spandoek stonden ?
quote:Hij speelde ook kut . Niet een wedstrijd maar een stuk of 10Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was toch iets met houding en inzet dat ie niet mocht spelen
quote:Had ik al gezien op twitter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar het is echt net niet te lezen.
quote:Ook heftigOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik al gezien op twitter.
Mijn vader ging namelijk als klein jongetje altijd naar de kuip en is dit jaar plotseling overleden.
We hebben nog familie dat elke week gaat vandaar dat ik het me afvraag maar dat zou wel niet.
quote:Kut voor je manOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik al gezien op twitter.
Mijn vader ging namelijk als klein jongetje altijd naar de kuip en is dit jaar plotseling overleden.
We hebben nog familie dat elke week gaat vandaar dat ik het me afvraag maar dat zou wel niet.
quote:Nee man hij werd echt vastgehouden
quote:Dat idee had ik ook,hij was Paauwe al voorbij.Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man hij werd echt vastgehouden
quote:En toch lijkt de ploeg er goed op te reageren . Vond ik tegen ajaks ook al toen Wijnaldum bijna de goot in werd gepleurd . Laat ze maar lekker losgaanOp donderdag 28 oktober 2010 00:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag na de kaart van Luc en die afgekeurde goal veel dingen het veld opvliegen... als dat KNVB daar maar niks over gaat mauwen. Maarja, dat is wel wat ze konden verwachten als een scheidsrechter met zo'n achtergrond zulke beslissingen maakt.
"Janssen, heb jij een masker op, ohnee, het is je k... undsoweiter'
quote:Dan was de scheids echt drama. Ik had het idee hij ook allemaal bullshit gele kaarten gaf. En dan ook nog een zuivere goal afkeurenOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man hij werd echt vastgehouden
quote:Dat wel ja... het was een echt breekpunt in de wedstrijd, omdat heel de Kuip toen een 'Godverdomme'-houding kreegOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
En toch lijkt de ploeg er goed op te reageren . Vond ik tegen ajaks ook al toen Wijnaldum bijna de goot in werd gepleurd . Laat ze maar lekker losgaan
quote:Ik zat er vlak bij en (volgens mij) werd hij vastgehouden, liep toen door en viel daarna omdat pauwe hem op zn hakken trapteOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan was de scheids echt drama. Ik had het idee hij ook allemaal bullshit gele kaarten gaf. En dan ook nog een zuivere goal afkeuren.
quote:Ja, dat viel me ook op. Maar mag het geluk ook eens meezittenOp donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef Merkie het volgende:
Overigens kwam Feyenoord erg goed weg in het begin van de tweede helft toen die speler van VVV de bal voor open doel compleet verkeerd raakte (of eigenlijk nauwelijks raakte).
quote:Als dat eenmaal los gaat dan winnen we meestal . Was tegen Twente vorig jaar ook met de beker .Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat wel ja... het was een echt breekpunt in de wedstrijd, omdat heel de Kuip toen een 'Godverdomme'-houding kreeg
quote:Lekker stemmingmakende titel.Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef CylonNL het volgende:
http://spitsnieuws.nl/arc(...)imt_te_verlieze.html
Ik moest stiekem een beetje lachen.![]()
quote:Onder andere Mitch, Dolf, Thompson, Ed. Voornamelijk ouwe garde SCF. Niet iets wat Ritmo kan waarderen natuurlijk, de laaielichter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Is die 2e niet Marcel Sla?Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Onder andere Mitch, Dolf, Thompson, Ed. Voornamelijk ouwe garde SCF. Niet iets wat Ritmo kan waarderen natuurlijk, de laaielichter.
Prachtig eerbetoon verder. Deed me echt wat.
En die Filano, joh. Wat een mongool was dat.
quote:Als die 2e er ook werkelijk gaat komen zijn de schulden nog 'maar' 10 miljoen.Gudde: 'Alleen nog formele hobbels
Feyenoord hoopt nog deze week een aandelentransmissie te voltooien. Dat zei directeur Eric Gudde direct na afloop van Feyenoord-VVV(3-0) in de microfoon van Radio Rijnmond.
Volgens Gudde is het een kwestie van het nemen van een aantal formele hobbels, voordat 24 procent van de aandelen voor 15 miljoen overgaan naar de groep investeerders rond geldschieter Pim Blokland. Later dit seizoen zou er dan nog een zelfde transmissie van aandelen moeten plaatsvinden.
Met het binnenhalen van de 15 miljoen euro brengt Feyenoord de schuld terug tot 25 miljoen euro. In ruil krijgen de investeerders zeggenschap binnen de club. Het zou gaan om twee posities binnen de Raad van Commissarissen.
quote:Goed nieuws. 15 miljoen voor 24% is beter dan 20 miljoen voor 49% trouwens.
quote:Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om bijv. een Willem Janssen op te halen uit KerkradeOp donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als die 2e er ook werkelijk gaat komen zijn de schulden nog 'maar' 10 miljoen.
quote:Die heeft volgens mij andere ambities.Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om bijv. een Willem Jansen op te halen uit Kerkrade.
quote:Als er contracten verlengd gaan worden en er gewoon 40.000 man blijft komen naar Feyenoord - VVV is dat heel goed nieuws, want dan heeft Feyenoord weer ruimte om te ademen. 10 miljoen schuld is voor een club met een begroting als Feyenoord niet zo heel veel... Alhoewel de begroting aardig geslonken is natuurlijk. Maar dan is er eindelijk perspectief.Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als die 2e er ook werkelijk gaat komen zijn de schulden nog 'maar' 10 miljoen.
quote:Ik dacht eerst even dat ze hem toezongen trouwens, ik haalde VVV en Roda JC door elkaar.Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij andere ambities.
quote:Sowieso dat sfeertje tweede helft, toen 'onze kant' op werd gespeeld.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kreeg trouwens ook wel kippenvel na die 2-0 van Bahia, vrijwel alle spelers richting Het Legioen, Bahia optillen die kust het Feyenoord-logo en de rest van de spelers allemaal klappen naar Het Legioen. Vooral Luc ging lekker los.
quote:Dat geloof ik ook niet, de adrenaline moet toch door z'n lijf gieren zou je zeggen en bij beslissingen die in een split-second genomen moeten worden kan ik me zo voorstellen dat je dan geneigd bent om eerder voor de thuis spelende ploeg te fluiten als natuurlijke reactie in de gevallen waarbij de twijfel nogal hoog is.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef TC03 het volgende:
Toch kan je mij niet vertellen dat een scheids 100% ongevoelig voor de spreekkoren in zo'n volle Kuip.
quote:Dat denk ik ook niet, ik zag Wijnaldum ook nog hands maken op het middenveld en hij stond er met de neus bovenop maar volgens mij durfde hij het niet aan want de Kuip schreeuwde toen al moord en brand.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef TC03 het volgende:
Toch kan je mij niet vertellen dat een scheids 100% ongevoelig voor de spreekkoren in zo'n volle Kuip.
quote:Ik heb Willie Batenburg nog eens live zien zingen in de Kuip.
quote:Ik ook, althans iets in die richting.Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb Willie Batenburg nog eens live zien zingen in de Kuip.
quote:ze hopen wanneer de eerste 24 procent wordt verkocht dat het tweede pakket aandelen ook snel wordt verkocht (sneeuwbaleffect). Wanneer die ook voor tussen de 10-15 mil kan worden verkocht ga je de goed richting op. Zo zal je rentelast dalen en vertrek je uit catergorie 1 van de knvb.Op donderdag 28 oktober 2010 04:51 schreef Stokstaart het volgende:
Ik lees op AD.nl dat de financiële injectie uit 15 miljoen bestaat, en de schuldenlast uit 40 miljoen. Resterend bedrag is dus minstens 25 miljoen . In absolute zin gaan we er dan toch niet echt op vooruit in de zin dat we weer spelers etc kunnen kopen ?
quote:Dat viel me ook op ja. Schaken op de bank, en laat Biseswar maar weer eens in de basis op links beginnen. Kwam erg veel dreiging vanaf - dat schoot ineens was ook prachtig.Op donderdag 28 oktober 2010 08:39 schreef Hamilcar het volgende:
Het was fijn om te zien wat Wijnaldum op rechts teweeg brengt - meteen wordt er veel bewogen, de diepte gezocht en dankzij vlot combinatie spel wordt dan de man in de diepte ook vrij gespeeld. T'was net FIFA11 zoals het af en toe ging met het snelle passen en dan de hoge korte bal erover :p
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 08:46 schreef Happel het volgende:
Kreeg er echt een onwerkelijk en dubbel gevoel bij. Was wel mooi.
quote:Ik moet zeggen dat Luigi mij ook opviel.Op donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef deBoomkip het volgende:
Wat een ontlading.
Het was niet best maar elk punt is nu meegenomen.
Er waren 2 spelers die mij in positieve zin opvielen: Mokotjo en natuurlijk Wijnaldum.
En ik hoop echt dat Been nu inziet dat Schaken meer tegenwerkt dan dat hij toevoegt.
quote:Laten we vooral voor de verandering eens geen spelers kopen maar gewoon de knip dicht laten tot alles weer 100% in orde is met de financiën....Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om bijv. een Willem Janssen op te halen uit Kerkrade.
quote:En dan?Op donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laten we vooral voor de verandering eens geen spelers kopen maar gewoon de knip dicht laten tot alles weer 100% in orde is met de financiën....
quote:wat was DIT erg, als VVV scoort sta je weer met 0 punten, probeer maar is van 0-1 terug te komen, slechte scheids jesus
quote:Dan eindigen we maar een paar keer in de middenmoot.Op donderdag 28 oktober 2010 09:54 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
En dan?
De spelersgroep wordt dan alsmaar jonger, want je gaat dan eigen jeugd spelers inzetten(?)
Waar is je ervaring dan, spelers die het team op sleeptouw kunnen nemen?
Dan moeten je maar hopen dat er elders spelers gratis de deur uitlopen zodat je die aan de haal kan slaan, maar of je daar blij van word?
Feyenoord mist een Gio / Bosvelt.
Die vind je ook niet zo snel, maar je moet toch echt iemand in het veld hebben die die instelling heeft, en op dit moment ontbreekt het daaraan.
Ik ben het er mee eens dat Feyenoord moet bezuinigen, maar aan de andere kant..
Je ziet het nu, ze staan in het rechterrijtje, ze hebben het scorend vermogen niet. ( Niet stabiel )
Als je niet uit kijkt dan sta je met je reputatie dadelijk in de na-competitie.
Geloof niet dat dat de bedoeling is?
quote:Je heb het nu over de middenmoot.Op donderdag 28 oktober 2010 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan eindigen we maar een paar keer in de middenmoot.
Als dat nodig is om weer gezond te worden dan moet dat maar.
Als dat er voor kan zorgen dat we daarna weer sterk voor de dag kunnen komen dan moet dat maar.
Vind ik althans.
Ik denk niet dat we in de na competitie eindigen trouwens.
quote:Feyenoord geeft om 13.15 uur een persconferentie over de nieuwe investeerders van de club, als ik de berichtgeving op Twitter mag geloven.Op donderdag 28 oktober 2010 10:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand het stuk in de Spits van vandaag gelezen over de investeerders? Er zou iemand naast de groep van Pim Blokland zijn die 50 tot 60 miljoen wil investeren maar dit nu er veel kleine aandeelhouders komen niet meer willen doen.
quote:Klopt, heb het ook op Radio Rijnmond gehoord. Die zenden het ook live uit.Op donderdag 28 oktober 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feyenoord geeft om 13.15 uur een persconferentie over de nieuwe investeerders van de club, als ik de berichtgeving op Twitter mag geloven.
quote:Maar dat gaat niet over de investeerders waarover in de Spits wordt geschreven. 50 tot 60 miljoen is beduiden meer dan 15 miljoen.Op donderdag 28 oktober 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feyenoord geeft om 13.15 uur een persconferentie over de nieuwe investeerders van de club, als ik de berichtgeving op Twitter mag geloven.
quote:Realistische analyse . Er was een fase dat de 0-1 gewoon in de lucht hing . Uiteindelijk win je 'makkelijk' met 3-0 . Maar zo makkelijk was het niet . Verdediging stond gewoon kut .Op donderdag 28 oktober 2010 10:36 schreef Happel het volgende:
Ik dacht na de eerste helft echt dat VVV gewoon de 1-0 ging maken, zo slecht was. Verschilde echt niks met afgelopen zondag qua spel. Gelukkig gingen ze vanaf de 60ste minuut stormen, anders was het echt niks geworden.
Houd mijn hart vast voor a.s. zondag.
quote:Click voor een beter leesbare versie:Op donderdag 28 oktober 2010 10:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand het stuk in de Spits van vandaag gelezen over de investeerders? Er zou iemand naast de groep van Pim Blokland zijn die 50 tot 60 miljoen wil investeren maar dit nu er veel kleine aandeelhouders komen niet meer willen doen.
quote:Het is dat VVV zich uiterst vriendelijk en gedwee opstelde, en simpelweg ook niet goed genoeg was om serieus druk te zetten.Op donderdag 28 oktober 2010 10:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Realistische analyse . Er was een fase dat de 0-1 gewoon in de lucht hing . Uiteindelijk win je 'makkelijk' met 3-0 . Maar zo makkelijk was het niet . Verdediging stond gewoon kut .
quote:Da's natuurlijk leuk als het waar is, maar voorlopig is het weer *een* verhaal van *een* persoon, waarvan niemand überhaupt weet of 'ie wel bestaat?Op donderdag 28 oktober 2010 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet over de investeerders waarover in de Spits wordt geschreven. 50 tot 60 miljoen is beduiden meer dan 15 miljoen.
quote:zou het die Trust-man zijn?Op donderdag 28 oktober 2010 11:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's natuurlijk leuk als het waar is, maar voorlopig is het weer *een* verhaal van *een* persoon, waarvan niemand überhaupt weet of 'ie wel bestaat?
quote:Ik zat ook aan perridon te denken idd.
quote:Die niet met zijn naam in de krant wil
quote:Prachtig.Op donderdag 28 oktober 2010 08:46 schreef Happel het volgende:
Kreeg er echt een onwerkelijk en dubbel gevoel bij. Was wel mooi.
quote:En bovendien is het al niet echt een integer persoon, door nu met zo'n verhaaltje naar de pers te lekken.Op donderdag 28 oktober 2010 11:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's natuurlijk leuk als het waar is, maar voorlopig is het weer *een* verhaal van *een* persoon, waarvan niemand überhaupt weet of 'ie wel bestaat?
quote:Deze meneer heeft dus ook Spits/Telegraaf zelf opgebeld. Anders komen ze nooit aan zo iemand, hij heeft er dus ook belang bij dit naar buiten te brengen.Op donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef Paul-89 het volgende:
We moeten ons niet weer gek laten maken door zo'n berichtje, de club zit al jaren kut en net nu er groen licht is voor de investeerders zal er eentje zijn die 60 miljoen erin wil pompen ? Gek dat die zich nooit eerder heeft gemeld. Laten we blij zijn met de investeerders die er nu zijn echte supporters met een Feyenoord hart die ook nog eens zeggenschap krijgen. Prima constructie zo, hopelijk kunnen we over een paar maanden het andere deel verkopen.
quote:En hebben ze die man ook nagetrokken etc ? Lijkt me van niet, het is weer die sensatie zoekerij van de media is er eens goed nieuws rond Feyenoord probeert de media dat weer te overtreffen met iemand die zogenaamd veel meer had willen geven.Op donderdag 28 oktober 2010 11:53 schreef zlakto het volgende:
[..]
Deze meneer heeft dus ook Spits/Telegraaf zelf opgebeld. Anders komen ze nooit aan zo iemand, hij heeft er dus ook belang bij dit naar buiten te brengen.
quote:Als hij perse die 51 procent in handen zou willen krijgen is het niet vreemd dat hij zich nooit gemeld heeft.Op donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef Paul-89 het volgende:
We moeten ons niet weer gek laten maken door zo'n berichtje, de club zit al jaren kut en net nu er groen licht is voor de investeerders zal er eentje zijn die 60 miljoen erin wil pompen ? Gek dat die zich nooit eerder heeft gemeld. Laten we blij zijn met de investeerders die er nu zijn echte supporters met een Feyenoord hart die ook nog eens zeggenschap krijgen. Prima constructie zo, hopelijk kunnen we over een paar maanden het andere deel verkopen.
quote:Inderdaad, met die anonieme verhaaltjes kun je niks. Feit is dat Blokland wat mensen bij elkaar heeft gekregen die geld in Feyenoord steken en daarvoor zeggenschap krijgen, nu 15 miljoen en hopelijk later dit jaar nog eens 15, dan ziet er allemaal al heel anders uit.Op donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Freudie het volgende:
Zelfde verhaal als: Als Jorien weg is dan komen alle havenbaronnen, inclusief anonieme bronnen. Gezeik. Je moet het doen met de zekere zaken, en dat is deze verkoop van aandelen. En wat nou te veel kapiteins op een schip, er zitten er maar twee in de RvC, dus die vele kapiteins zijn er niet.
quote:Stadion zal daar niet bij zitten? Is een aparte NV.Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Calciumdude het volgende:
Het is hier al eerder gemeld , maar ik vind 30 miljoen ook wel erg weinig voor 49% van de aandelen (vh stadion, toch ??)
quote:De amateurs en Feyenoord hadden daar ieder toch weer aandelen van?Op donderdag 28 oktober 2010 12:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stadion zal daar niet bij zitten? Is een aparte NV.
quote:Ik zie die personen er ook nog voor aan om wat transfer te financieren zodra ze hun plekjes in de rvc hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Calciumdude het volgende:
Het is hier al eerder gemeld , maar ik vind 30 miljoen ook wel erg weinig voor 49% van de aandelen (vh stadion, toch ??)
quote:Er zijn ook gewoon particuliere aandeelhouders.Op donderdag 28 oktober 2010 12:46 schreef Calciumdude het volgende:
Volgens mij was het zo dat de amateurs het merendeel van de aandelen van het stadion hebben
en dat de rest bij een aparte nv (stadion) zit....
quote:en van grootse eenvoud!Op donderdag 28 oktober 2010 13:00 schreef Sinnie het volgende:
Ze moeten het nu doortrekken tegen Az. Feyenoord kan het best al het schroom van zich afschudden zoals in de 2e helft tegen VVV. Wat heb je te verliezen? Je gaat er een stuk beter van spelen. 1e doelpunt was echt een mooie
quote:Als bij Feyenoord dat eerste doelpunt eenmaal heeft gemaakt, voetballen ze meestal veel makkelijker.Op donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef Paul-89 het volgende:
Az gaat proberen het spel te maken Zondag,zeker na hun wanprestatie van gisteren, er liggen gewoon kansen voor Feyenoord. En die Mokotjo liet gisteren zijn kwaliteiten weer zien, een meester in het simpel voetballen.
quote:Ik was hem al aan het zoekenOp donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Happel het volgende:
Persconferentie ook live op NOS: http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:circa
quote:Vier manOp donderdag 28 oktober 2010 13:32 schreef dakraam het volgende:
Hoeveel mensen zitten er totaal in de rvc?
quote:Echt heOp donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde is niet al te best in het houden van een spreekbeurt.
quote:Niks nieuws hoor?Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
14 miljoen verlies. Nev= 35.000.000 Sl: 43.000.000 met rente last van 28 mil.. jezus.
quote:Nee niks nieuws, maar ik wist de getallen nog niet.
quote:Leer luisteren. De rentedragende schuld heeft hij het over. Dus niet dat we 28mio rente betalen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
met rente last van 28 mil.. jezus.
quote:Omdat het niet altijd kan (bedrijfsimago, privesfeer enz) natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 13:46 schreef dakraam het volgende:
Waarom zou je je naam niet bekend willen maken als investeerder?
quote:Waardeloos ja, met die schele harrie die alles nog eens gaat herkauwen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:46 schreef Freudie het volgende:
Zo slecht weer van Rijnmond...*zucht*
quote:Ik was dus niet de enige die dat hoorde
quote:Net of ik Tim De Cler hoor na de 10-0 nederlaag.Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef Jorwol het volgende:
Een uhhh Uhhh Uhhh Uhhhh Ennee uhhh Euhh Uhhh Ennee Ehhh Een
quote:Bij RTL gaat het verder
quote:Is Blokland nou zo slim, of zijn zij zo dom?Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
Wat stelt die van de NOS domme vragen, allemaal dingen die al beantwoord zijn.
quote:Ik denk dat we hier volgende maand weer zitten, dat we het verdubbeld hebben."
quote:Hoe hoog is de schuld dan echt?Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Jorwol het volgende:
Kut Derksen ook met z'n 50 miljoen schuld enzo, godverdomme wat zijn wij voor de gek gehouden zeg!
quote:Wtf, ik let niet op?Op donderdag 28 oktober 2010 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tot gisteren was het een kleine 40 miljoen.
quote:Dit.Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef Freudie het volgende:
totale schuld tot gisteren 43 miljoen. Rentedragend: 28 miljoen.
quote:Sorry, ik zat niet goed op te letten blijkbaar!Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef Lastpost het volgende:
43 miljoen geloof ik, 17 miljoen eraf na vandaag waardoor er dan 26 miljoen overblijft, waarvan 11 miljoen rentedragend.
quote:Tegen wat voor percentage zou die rentedragende schuld zijn. Procentje of 9?Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef Lastpost het volgende:
43 miljoen geloof ik, 17 miljoen eraf na vandaag waardoor er dan 26 miljoen overblijft, waarvan 11 miljoen rentedragend.
quote:jaOp donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wordt de complete investering aangewend om de schulden af te lossen?
quote:Voor zover ik het heb begrepen ja. Ze zullen in ieder geval niet investeren in spelers met het blokland geld.Op donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wordt de complete investering aangewend om de schulden af te lossen?
quote:AuOp donderdag 28 oktober 2010 14:04 schreef dakraam het volgende:
Ik had me oortjes in met geluid vol aan.
quote:Voorheen zaten er uitschieters bij tegen de 10 procent, maar Feyenoord heeft een bedrag geleend van aardig wat miljoenen laatst waarvan de schulden met de hoge percentages zijn afgekocht en 'vervangen' zijn door degene met een lagere rente.Op donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen wat voor rente zou die schuld zijn. Procentje of 9?
Betekent toch dat er 1,5 miljoen per jaar minder aan rente hoeft te worden betaald vanaf nu.
quote:25 dacht ik...Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef Happel het volgende:
Zitten we alleen nog met een negatief eigen vermogen van 35 miljoen.
quote:Het EV stijgt toch ook automatisch? EV = bezittingen - schulden. Schulden dalen met 17 miljoen, derhalve stijgt het eigen vermogen dan ook lijkt me. Dan nog twee voor ¤10 miljoen aan spelers verkopen, en we zitten op 1 miljoen rentedragende schuld, 16 miljoen niet rentedragend en een negatief eigen vermogen van ¤8 miljoen. Nog steeds niet iets om vrolijk van te worden, maar de situatie wordt een stuk leefbaarder dan.Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef Happel het volgende:
Zitten we alleen nog met een negatief eigen vermogen van 35 miljoen.
quote:Eigen vermogen gisteren: -43 miljoenOp donderdag 28 oktober 2010 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het EV stijgt toch ook automatisch? EV = bezittingen - schulden. Schulden dalen met 17 miljoen, derhalve stijgt het eigen vermogen dan ook lijkt me.
quote:Nee hoor, de totale schuld van 43 miljoen, de rentedragende schuld was 28 miljoen. Dus er is ook 15 miljoen niet rentedragende schuld. Het eigen vermogen was dacht ik -35 miljoen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:14 schreef Freudie het volgende:
[..]
Eigen vermogen gisteren: -43 miljoen
Vandaag erbij: 17 miljoen
Dus eigen vermogen vandaag: -25 miljoen.
quote:Dat moet je ook niet willen. Koef is oud en over een half jaar transfervrij. El Ahmadi is in potentie gewoon een kostbare speler. Hoewel de ruil op dit moment (buiten die blessure) wel uit zou komen is het niet alleen zuivere kapitaalvernietiging, het is ook het versterken van de concurrentie. Je zult zien dat hij daar binnen 2 jaar weggaat voor 12 miljoen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Fer geblesseerd is gaat de ruil met psv zeker niet meer door
quote:Genante vertoning zeg, een halve meter over de lijnOp woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef TC03 het volgende:
Debiel dat ons een 100% goal door de neus is geboord.
quote:+ de vrij, is een speler met veel potentieOp donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoewel Bruins dit seizoen beter speelt dan vorige jaren vind ik dé speler die me echt positief opvalt dit seizoen toch echt Wijnaldum. Ik vind dat hij nou ook eens een langere tijd een kans op 10 moet krijgen.
quote:De vrij moet je gewoon koste wat kost behouden, maar zodra Fernandez weer fit is mag hij toch echt weer tijdelijk plaatsnemen op de bank. Hij heeft veel talent, maar een ervaren Fernandez straalt gewoon wat meer rust uit. Waar mogelijk invalbeurtjes geven en eens proberen op het middenveldOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
De Vrij staat ook in de belangstelling van Twente/PSV. Maar hij wil verlengen.
quote:Zou inderdaad wel kunnen, ligt aan het systeem waarmee ze werken. Veel kortlopende contracten en jeugdspelers he. Ligt er net aan hoe ze zo'n speler op de balans zetten, en volgens mij is dat bij Feyenoord niet naar potentie.Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef ender_xenocide het volgende:
Hmmm eigenvermogen was 35 miljoen negatief,
43 miljoen aan schulden
dus te vord. + inventaris + liquide midd. + waarde selectie = +/- 8 miljoen
selectie is dus minder dan 8 miljoen waard op moment op de balans
quote:WTF waar zijn ze mee bezig? samenwerking met Excelsior kan heel waardevol zijn en is niet voor niets weer aangehaald, maar ze stellen zich echt idioot slecht op naar hun. Dit is al het zoveelste incident waarbij duidelijk wordt dat er veel te weinig goed contact is.Pastoor baalt dat Feyenoord wederom afspraken schend
Trainer Alex Pastoor van Excelsior is boos op Feyenoord. Aanleiding is de geruchtenstroom rond Jordy Clasie, die door de Stadionclub in de winterstop terug zou worden gehaald. "Jammer, dat zoiets niet eerst intern is besproken."
"Wij hadden met Feyenoord de afspraak om aangelegenheden rondom spelers intern zouden bespreken. Dat is wederom niet gebeurd. Ik denk niet dat het zo moet zijn dat alle spelers die redelijk voldoen weer moeten verkassen. Ik denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen", meldt Pastoor tegenover RTV Rijnmond.
De speler zelf vertelde zich niet bezig te houden met een terugkeer naar De Kuip."Ik speel nu voor Excelsior en ben niet bezig met een terugkeer naar Feyenoord. Ik maak denk ik het seizoen af bij Excelsior. Daar gaat mijn voorkeur naar uit. Ik kom goed aan spelen toe, heb het naar mijn zin en bij Feyenoord draait het niet echt op dit moment. Misschien keer ik volgend seizoen terug."
Clasie werd afgelopen zomer voor een jaar verhuurd aan Excelsior. De 19-jarige middenvelder bekleedt een basisplaats en lijkt al jaren in de Eredivisie rond te lopen.
quote:Wat is de verwachting voor dit seizoen? Een klein verlies?Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Happel het volgende:
Jaarcijfers Feyenoord boekjaar 2009-2010:
- Verlies 14 miljoen
- Schuld 43m. waarvan 28 rentedragend
- Negatief eigen vermogen 35m
Kapitaalinjectie 17m. voor 25% van de aandelen.
Gevolgen:
- Schuld daalt naar 26m., waarvan 11m rentedragend
- Negatief eigen vermogen daalt naar 18m
quote:verlies was toch 4 miljoen?Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Happel het volgende:
- Verlies 14 miljoen
Gevolgen:
quote:14 miljoen is trouwens f*cking veel, na 10 bezuinigingsrondes en geen verkopen! Wat dat betreft loopt het nog voor geen meter.Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Happel het volgende:
- Verlies 14 miljoen
Gevolgen:
quote:AD zegt dat het verlies 4 miljoen is. Wat is jouw bron?Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Happel het volgende:
- Verlies 14 miljoen
Gevolgen:
quote:In de planning richting de KNVB was 1 miljoen verlies ingecalculeerd toch?Op donderdag 28 oktober 2010 14:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is de verwachting voor dit seizoen? Een klein verlies?
quote:-verkeerd gelezen, 4 miljoen was inderdaad verlies over afgelopen jaar-Op donderdag 28 oktober 2010 14:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
AD zegt dat het verlies 4 miljoen is. Wat is jouw bron?
quote:Die had wel een paar leuke uitspraken ja, bepaald geen grijze muis.Op donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
En Blokland moet een standbeeld krijgen overigens.
quote:volgens mij is het gewoon 4 idd. Anders zou het ook wel triest zijn ook, dan kun je met je aandelenverkoop net je verliezen van vorig jaar goedmakenOp donderdag 28 oktober 2010 14:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
AD zegt dat het verlies 4 miljoen is. Wat is jouw bron?
quote:Klopt, ik vraag me wel af wat hij vroeger voor punten kreeg voor zijn spreekbeurten op school.Op donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef Merkie het volgende:
Gudde heeft dit trouwens ook gewoon goed gedaan.
quote:Grijs wel hoorOp donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die had wel een paar leuke uitspraken ja, bepaald geen grijze muis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |