quote:Maak er maar 'Op naar Alkmaar !' van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie verzint er een normale TT? Laatste waarschuwing filano.
quote:Je bedoelt die 'schwalbe' die ze net lieten zien?Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Had het nog niet eens gezien, wat een kut kneusje
quote:Hij noemt zichzelf Twente-fan maar hij heeft nog niets in een Twente-topic gepost, heeft alleen maar Feyenoord proberen te bashen. Maar ik denk dat hij niet heel lang meer op Fok! rondhuppelt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef CylonNL het volgende:
Leuk kakkerlakken logo in de OP filano.
An sich vind ik t niet erg om mezelf een kakkerlak te noemen maar is die gozer een Ajacied?
quote:Tweede helft was redelijk, maar nog te veel fouten en weinig veld bezitting.Op woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef CylonNL het volgende:
Lijkt me beter geen aandacht meer aan t ventje te schenken.
Waarschijnlijk krijgt hij een harde van elke keer dat zijn naam in dit topic wordt genoemd.
Heb wel wat beters te doen.
Hoe was t spel van Feyenoord?
quote:VI door de bocht.Even later ramde Diego Biseswar - hij kreeg een basisplaats van Been - het speeltuig op de vuisten van Gentenaar.
quote:Ik durf nog niet over te schakelen naar de nieuwe lay-outOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Wel leuk zo met automatisch refreshen, ze komen en gaan![]()
Vond dat met Wijnaldum na de wedstrijd wel mooi
quote:Bespaar je de moeite, hij was 100% over de lijnOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Net weer thuis, en hij was top. Eerste helft prut, tweede helft sloeg met die afgekeurde goal de vlam in de pan.
Straks maar eens de samenvatting opzoeken om te zien of die goal wel afgekeurd had mogen worden.
quote:Mee eens. Leuke knul sowieso.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Vond dat met Wijnaldum na de wedstrijd wel mooi
quote:Totale waanzin die bal was echt compleet over de lijn heen...Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Net weer thuis, en hij was top. Eerste helft prut, tweede helft sloeg met die afgekeurde goal de vlam in de pan.
Straks maar eens de samenvatting opzoeken om te zien of die goal wel afgekeurd had mogen worden.
quote:Net bij NOS kon je duidelijk zien dat het een goal was.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
quote:Ik zeg het al tijden, Schaken staat er ook echt ALLEEN maar in om gewisseld te worden. Vandaag ook weerOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik De Bies nog altijd beter dan De Schaak.
quote:Ja iedereen stond ook als een man achter Mario dat deed hem ook wel watOp woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens was dat doek voor overleden Feyenoorders wel ontzettend mooi. Ik vond het sowieso een enorm indrukwekkend begin van de wedstrijd, met dat vuurwerk & muziek. Brok in de keel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |