quote:Maak er maar 'Op naar Alkmaar !' van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie verzint er een normale TT? Laatste waarschuwing filano.
quote:Je bedoelt die 'schwalbe' die ze net lieten zien?Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Had het nog niet eens gezien, wat een kut kneusje
quote:Hij noemt zichzelf Twente-fan maar hij heeft nog niets in een Twente-topic gepost, heeft alleen maar Feyenoord proberen te bashen. Maar ik denk dat hij niet heel lang meer op Fok! rondhuppelt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef CylonNL het volgende:
Leuk kakkerlakken logo in de OP filano.
An sich vind ik t niet erg om mezelf een kakkerlak te noemen maar is die gozer een Ajacied?
quote:Tweede helft was redelijk, maar nog te veel fouten en weinig veld bezitting.Op woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef CylonNL het volgende:
Lijkt me beter geen aandacht meer aan t ventje te schenken.
Waarschijnlijk krijgt hij een harde van elke keer dat zijn naam in dit topic wordt genoemd.
Heb wel wat beters te doen.
Hoe was t spel van Feyenoord?
quote:VI door de bocht.Even later ramde Diego Biseswar - hij kreeg een basisplaats van Been - het speeltuig op de vuisten van Gentenaar.
quote:Ik durf nog niet over te schakelen naar de nieuwe lay-outOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Wel leuk zo met automatisch refreshen, ze komen en gaan![]()
Vond dat met Wijnaldum na de wedstrijd wel mooi
quote:Bespaar je de moeite, hij was 100% over de lijnOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Net weer thuis, en hij was top. Eerste helft prut, tweede helft sloeg met die afgekeurde goal de vlam in de pan.
Straks maar eens de samenvatting opzoeken om te zien of die goal wel afgekeurd had mogen worden.
quote:Mee eens. Leuke knul sowieso.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Vond dat met Wijnaldum na de wedstrijd wel mooi
quote:Totale waanzin die bal was echt compleet over de lijn heen...Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Net weer thuis, en hij was top. Eerste helft prut, tweede helft sloeg met die afgekeurde goal de vlam in de pan.
Straks maar eens de samenvatting opzoeken om te zien of die goal wel afgekeurd had mogen worden.
quote:Net bij NOS kon je duidelijk zien dat het een goal was.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Dekatria het volgende:
quote:Ik zeg het al tijden, Schaken staat er ook echt ALLEEN maar in om gewisseld te worden. Vandaag ook weerOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik De Bies nog altijd beter dan De Schaak.
quote:Ja iedereen stond ook als een man achter Mario dat deed hem ook wel watOp woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens was dat doek voor overleden Feyenoorders wel ontzettend mooi. Ik vond het sowieso een enorm indrukwekkend begin van de wedstrijd, met dat vuurwerk & muziek. Brok in de keel.
quote:Mooi doek inderdaad, vuurwerk ging lang door.Op woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens was dat doek voor overleden Feyenoorders wel ontzettend mooi. Ik vond het sowieso een enorm indrukwekkend begin van de wedstrijd, met dat vuurwerk & muziek. Brok in de keel.
quote:mooi was het als het vuurwerk het spandoek aan zou steken en er flink wat kakkerlakken gebakken werdenOp woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi doek inderdaad, vuurwerk ging lang door.
quote:Ik miste zowaar de aftrap doordat ik een foto wilde maken van het vuurwerkOp woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi doek inderdaad, vuurwerk ging lang door.
quote:Ja sorry . Maar als je al geen respect meer heb voor de doden wat voor idioot ben je danOp woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef Paul-89 het volgende:
Stokstaart kijk nou uit met je reacties.Zometeen heb je een ban door een trolletje.
quote:Ik weet het maar die gast zal zo zijn ban wel krijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja sorry . Maar als je al geen respect meer heb voor de doden wat voor idioot ben je dan
quote:Ja. Ik snap de frustratie maar het is dan nog not done om met kanker te gaan schelden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Morpheus, meen je dat met je laatste waarschuwing?
quote:Vinger uit de kom!Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
Wat mankeerde die eigenlijk ? Zn pols verzwikt ofzo
quote:vingertje uit het kommetje.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
quote:Z'n vinger zat niet op de goede plekOp woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
quote:Oh, ik bedoelde dat hij allang een permban mocht krijgen van mij.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja. Ik snap de frustratie maar het is dan nog not done om met kanker te gaan schelden.
quote:Hoelang staat daar voor . 3 weken
quote:Die vinger stond niet echt meer op de goede plek. Verzorger heeft er nog wat aan getrokken maar dat ging niet van harte.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken![]()
quote:Die krijgt hij ook maar dat kan ik niet, dat moet een FA doen en die reageren op dit moment even nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat hij allang een permban mocht krijgen van mij.
quote:hij was dus uit de komOp woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoelang staat daar voor . 3 weken
quote:Hopelijk ziet Mario nu in dat zelfs Biseswar 10 klasses beter is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij was dus uit de kom, ik hoopte op gebroken maar helaas.
quote:Ja, ik dacht ook dat je een FA was.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die krijgt hij ook maar dat kan ik niet, dat moet een FA doen en die reageren op dit moment even niet
quote:Was toch iets met houding en inzet dat ie niet mocht spelenOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hopelijk ziet Mario nu in dat zelfs Biseswar 10 klasses beter is.
quote:Ik heb er een foto van, maar het is echt net niet te lezen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even belangrijk heeft iemand de namen van de mensen die op het overleden feyenoorders spandoek stonden ?
quote:Ik heb het niet heel goed kunnen zien, even wachten op de foto's.Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even belangrijk heeft iemand de namen van de mensen die op het overleden feyenoorders spandoek stonden ?
quote:Hij speelde ook kut . Niet een wedstrijd maar een stuk of 10Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was toch iets met houding en inzet dat ie niet mocht spelen
quote:Had ik al gezien op twitter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar het is echt net niet te lezen.
quote:Ook heftigOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik al gezien op twitter.
Mijn vader ging namelijk als klein jongetje altijd naar de kuip en is dit jaar plotseling overleden.
We hebben nog familie dat elke week gaat vandaar dat ik het me afvraag maar dat zou wel niet.
quote:Kut voor je manOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik al gezien op twitter.
Mijn vader ging namelijk als klein jongetje altijd naar de kuip en is dit jaar plotseling overleden.
We hebben nog familie dat elke week gaat vandaar dat ik het me afvraag maar dat zou wel niet.
quote:Nee man hij werd echt vastgehouden
quote:Dat idee had ik ook,hij was Paauwe al voorbij.Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man hij werd echt vastgehouden
quote:En toch lijkt de ploeg er goed op te reageren . Vond ik tegen ajaks ook al toen Wijnaldum bijna de goot in werd gepleurd . Laat ze maar lekker losgaanOp donderdag 28 oktober 2010 00:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag na de kaart van Luc en die afgekeurde goal veel dingen het veld opvliegen... als dat KNVB daar maar niks over gaat mauwen. Maarja, dat is wel wat ze konden verwachten als een scheidsrechter met zo'n achtergrond zulke beslissingen maakt.
"Janssen, heb jij een masker op, ohnee, het is je k... undsoweiter'
quote:Dan was de scheids echt drama. Ik had het idee hij ook allemaal bullshit gele kaarten gaf. En dan ook nog een zuivere goal afkeurenOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man hij werd echt vastgehouden
quote:Dat wel ja... het was een echt breekpunt in de wedstrijd, omdat heel de Kuip toen een 'Godverdomme'-houding kreegOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
En toch lijkt de ploeg er goed op te reageren . Vond ik tegen ajaks ook al toen Wijnaldum bijna de goot in werd gepleurd . Laat ze maar lekker losgaan
quote:Ik zat er vlak bij en (volgens mij) werd hij vastgehouden, liep toen door en viel daarna omdat pauwe hem op zn hakken trapteOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan was de scheids echt drama. Ik had het idee hij ook allemaal bullshit gele kaarten gaf. En dan ook nog een zuivere goal afkeuren.
quote:Ja, dat viel me ook op. Maar mag het geluk ook eens meezittenOp donderdag 28 oktober 2010 00:15 schreef Merkie het volgende:
Overigens kwam Feyenoord erg goed weg in het begin van de tweede helft toen die speler van VVV de bal voor open doel compleet verkeerd raakte (of eigenlijk nauwelijks raakte).
quote:Als dat eenmaal los gaat dan winnen we meestal . Was tegen Twente vorig jaar ook met de beker .Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat wel ja... het was een echt breekpunt in de wedstrijd, omdat heel de Kuip toen een 'Godverdomme'-houding kreeg
quote:Lekker stemmingmakende titel.Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef CylonNL het volgende:
http://spitsnieuws.nl/arc(...)imt_te_verlieze.html
Ik moest stiekem een beetje lachen.![]()
quote:Onder andere Mitch, Dolf, Thompson, Ed. Voornamelijk ouwe garde SCF. Niet iets wat Ritmo kan waarderen natuurlijk, de laaielichter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Is die 2e niet Marcel Sla?Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Onder andere Mitch, Dolf, Thompson, Ed. Voornamelijk ouwe garde SCF. Niet iets wat Ritmo kan waarderen natuurlijk, de laaielichter.
Prachtig eerbetoon verder. Deed me echt wat.
En die Filano, joh. Wat een mongool was dat.
quote:Als die 2e er ook werkelijk gaat komen zijn de schulden nog 'maar' 10 miljoen.Gudde: 'Alleen nog formele hobbels
Feyenoord hoopt nog deze week een aandelentransmissie te voltooien. Dat zei directeur Eric Gudde direct na afloop van Feyenoord-VVV(3-0) in de microfoon van Radio Rijnmond.
Volgens Gudde is het een kwestie van het nemen van een aantal formele hobbels, voordat 24 procent van de aandelen voor 15 miljoen overgaan naar de groep investeerders rond geldschieter Pim Blokland. Later dit seizoen zou er dan nog een zelfde transmissie van aandelen moeten plaatsvinden.
Met het binnenhalen van de 15 miljoen euro brengt Feyenoord de schuld terug tot 25 miljoen euro. In ruil krijgen de investeerders zeggenschap binnen de club. Het zou gaan om twee posities binnen de Raad van Commissarissen.
quote:Goed nieuws. 15 miljoen voor 24% is beter dan 20 miljoen voor 49% trouwens.
quote:Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om bijv. een Willem Janssen op te halen uit KerkradeOp donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als die 2e er ook werkelijk gaat komen zijn de schulden nog 'maar' 10 miljoen.
quote:Die heeft volgens mij andere ambities.Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om bijv. een Willem Jansen op te halen uit Kerkrade.
quote:Als er contracten verlengd gaan worden en er gewoon 40.000 man blijft komen naar Feyenoord - VVV is dat heel goed nieuws, want dan heeft Feyenoord weer ruimte om te ademen. 10 miljoen schuld is voor een club met een begroting als Feyenoord niet zo heel veel... Alhoewel de begroting aardig geslonken is natuurlijk. Maar dan is er eindelijk perspectief.Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als die 2e er ook werkelijk gaat komen zijn de schulden nog 'maar' 10 miljoen.
quote:Ik dacht eerst even dat ze hem toezongen trouwens, ik haalde VVV en Roda JC door elkaar.Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij andere ambities.
quote:Sowieso dat sfeertje tweede helft, toen 'onze kant' op werd gespeeld.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kreeg trouwens ook wel kippenvel na die 2-0 van Bahia, vrijwel alle spelers richting Het Legioen, Bahia optillen die kust het Feyenoord-logo en de rest van de spelers allemaal klappen naar Het Legioen. Vooral Luc ging lekker los.
quote:Dat geloof ik ook niet, de adrenaline moet toch door z'n lijf gieren zou je zeggen en bij beslissingen die in een split-second genomen moeten worden kan ik me zo voorstellen dat je dan geneigd bent om eerder voor de thuis spelende ploeg te fluiten als natuurlijke reactie in de gevallen waarbij de twijfel nogal hoog is.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef TC03 het volgende:
Toch kan je mij niet vertellen dat een scheids 100% ongevoelig voor de spreekkoren in zo'n volle Kuip.
quote:Dat denk ik ook niet, ik zag Wijnaldum ook nog hands maken op het middenveld en hij stond er met de neus bovenop maar volgens mij durfde hij het niet aan want de Kuip schreeuwde toen al moord en brand.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef TC03 het volgende:
Toch kan je mij niet vertellen dat een scheids 100% ongevoelig voor de spreekkoren in zo'n volle Kuip.
quote:Ik heb Willie Batenburg nog eens live zien zingen in de Kuip.
quote:Ik ook, althans iets in die richting.Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb Willie Batenburg nog eens live zien zingen in de Kuip.
quote:ze hopen wanneer de eerste 24 procent wordt verkocht dat het tweede pakket aandelen ook snel wordt verkocht (sneeuwbaleffect). Wanneer die ook voor tussen de 10-15 mil kan worden verkocht ga je de goed richting op. Zo zal je rentelast dalen en vertrek je uit catergorie 1 van de knvb.Op donderdag 28 oktober 2010 04:51 schreef Stokstaart het volgende:
Ik lees op AD.nl dat de financiële injectie uit 15 miljoen bestaat, en de schuldenlast uit 40 miljoen. Resterend bedrag is dus minstens 25 miljoen . In absolute zin gaan we er dan toch niet echt op vooruit in de zin dat we weer spelers etc kunnen kopen ?
quote:Dat viel me ook op ja. Schaken op de bank, en laat Biseswar maar weer eens in de basis op links beginnen. Kwam erg veel dreiging vanaf - dat schoot ineens was ook prachtig.Op donderdag 28 oktober 2010 08:39 schreef Hamilcar het volgende:
Het was fijn om te zien wat Wijnaldum op rechts teweeg brengt - meteen wordt er veel bewogen, de diepte gezocht en dankzij vlot combinatie spel wordt dan de man in de diepte ook vrij gespeeld. T'was net FIFA11 zoals het af en toe ging met het snelle passen en dan de hoge korte bal erover :p
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 08:46 schreef Happel het volgende:
Kreeg er echt een onwerkelijk en dubbel gevoel bij. Was wel mooi.
quote:Ik moet zeggen dat Luigi mij ook opviel.Op donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef deBoomkip het volgende:
Wat een ontlading.
Het was niet best maar elk punt is nu meegenomen.
Er waren 2 spelers die mij in positieve zin opvielen: Mokotjo en natuurlijk Wijnaldum.
En ik hoop echt dat Been nu inziet dat Schaken meer tegenwerkt dan dat hij toevoegt.
quote:Laten we vooral voor de verandering eens geen spelers kopen maar gewoon de knip dicht laten tot alles weer 100% in orde is met de financiën....Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om bijv. een Willem Janssen op te halen uit Kerkrade.
quote:En dan?Op donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laten we vooral voor de verandering eens geen spelers kopen maar gewoon de knip dicht laten tot alles weer 100% in orde is met de financiën....
quote:wat was DIT erg, als VVV scoort sta je weer met 0 punten, probeer maar is van 0-1 terug te komen, slechte scheids jesus
quote:Dan eindigen we maar een paar keer in de middenmoot.Op donderdag 28 oktober 2010 09:54 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
En dan?
De spelersgroep wordt dan alsmaar jonger, want je gaat dan eigen jeugd spelers inzetten(?)
Waar is je ervaring dan, spelers die het team op sleeptouw kunnen nemen?
Dan moeten je maar hopen dat er elders spelers gratis de deur uitlopen zodat je die aan de haal kan slaan, maar of je daar blij van word?
Feyenoord mist een Gio / Bosvelt.
Die vind je ook niet zo snel, maar je moet toch echt iemand in het veld hebben die die instelling heeft, en op dit moment ontbreekt het daaraan.
Ik ben het er mee eens dat Feyenoord moet bezuinigen, maar aan de andere kant..
Je ziet het nu, ze staan in het rechterrijtje, ze hebben het scorend vermogen niet. ( Niet stabiel )
Als je niet uit kijkt dan sta je met je reputatie dadelijk in de na-competitie.
Geloof niet dat dat de bedoeling is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |