abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88081873
Wij neigen nu naar de quinny buzz 4, die past achterin een c1. Verder paste de teutonia spirit ook, en de anderen ben ik alweer vergeten...
De dame in de winkel heeft het allemaal wel genoteerd voor toekomstige klanten met hetzelfde probleem.

De reiswieg moet dan wel op de achterbank/voorstoel, maar ik denk dat het op zich nog wel meevalt hoe vaak je die mee de auto insleept..
pi_88081910
nou ja, geen keuze ZFS, tuurlijk wel! Je hebt gewoon recht op extra pauze als je zwanger bent en je zult de eerste niet zijn die dat aan het begin van de dag inzet om zo minder te hoeven spugen. Waarschijnlijk loopt het niet zo uit de hand, maar pas wel op.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88081988
Niet als je vervangt en niemand dus weet dat je zwanger bent. Anders kom ik helemaal voorlopig niet meer aan het werk.
pi_88082050
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef mefke79 het volgende:
achter in een oude twingo met gastank past ook een mura vierwiel uitvoering. Ik heb laatst ( ;( ) ontdekt dat het loshalen van de achterwielen precies het verschil is tussen past net niet en past prima.
Bij de Bee hoef je niks los te halen. En je hebt er geen wagenbak in zitten, dat scheelt véél!

quote:
ik ga zo gewoon slapen, heb lekker wat thee op en dan moet het lukken. Ik word liever wakker van de honger dan wakker omdat ik misselijk ben.
Dat heb ik ook! Ik vind misselijkheid erger dan honger. Wat droge crackertjes van Lu naast je bed leggen is misschien afdoende om het ergste geknor te stillen als je vannacht wakker wordt van de honger.

Het rottige van nog wat eten na het avondeten vind ik dat je maag er zo gauw aan gewend raakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88082060
Laiveneertiekje, vergis je er niet in hoe vaak je dat ding meesleept in de auto. Op een buzz doe je daar de Dreami van Quinny? Volgens mij past de bak van de mura er ook op en die kan je opvouwen/inklappen. Al moet ik toegeven dat ik dat nooit gedaan heb. En anders zorgen dat je een goede voetenzak hebt voor je mc en die gebruiken. Maar ach, je kindje komt in de zomer, niet te druk om maken.
pi_88082132
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij neigen nu naar de quinny buzz 4, die past achterin een c1. Verder paste de teutonia spirit ook, en de anderen ben ik alweer vergeten...
De dame in de winkel heeft het allemaal wel genoteerd voor toekomstige klanten met hetzelfde probleem.

De reiswieg moet dan wel op de achterbank/voorstoel, maar ik denk dat het op zich nog wel meevalt hoe vaak je die mee de auto insleept..
Ik heb de 3 en die vind ik wel heel erg fijn.. Als ik met de auto ging dan ging de maxicosi er dus op. :)
pi_88082158
oe zfs, lastig parket! Maar goed, als je blijft spugen gaan ze het echt wel merken. Ik hoop voor je dat het snel ophoudt.
O ja, Claudia, dat was het: ik moet even van die eenhapsdingetjes op het boodschappenlijstje zetten.
pi_88082595
Dank je mefke het komt vast wel goed
vanaf 11 nov tot begin maart heb ik een vast vervanging even tot dec mijn mond dicht houden dan is ook de risico grens voorbij. Leuk voor de kids weer een zwangere degene die ik ga vervangen gaat met zwangerschapsverlof
pi_88083222
de honger heeft het van de kans op misselijk gewonnen. Ik heb nog een beetje kaas gegeten en duik nu het bed in. Morgen weer werken, kijken of ik nu meer gedaan krijg.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:15:48 #160
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88084393
Ik heb ook al naar kinderwagens gekeken, voor ons is de Bugaboo Cameleon de meest ideale wagen. Grootste bak, waar de baby de winter lekker in kan liggen en slapen. Het onderstel klapt makkelijk en klein in, en blijft ingeklapt als je t optilt, iets wat bij de meeste andere wagens niet zo is, heel irritant. Alles is licht, dus makkelijk in en uit de auto en hij rijdt als een zonnetje. Nu nog tzt de kleuren uitzoeken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 28-10-2010 22:28:39 ]
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:04:49 #161
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_88086689
ik en mijn vriendin zijn ook zwanger (pas 5 weken) :) ik ben me al druk aan het inlezen.
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_88094342
de kaas was een prima plan, geen honger gehad en alleen even misselijk toen ik ging liggen, maar dat heb ik altijd.
Compier, welkom!
pi_88094360
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef compier het volgende:
ik en mijn vriendin zijn ook zwanger (pas 5 weken) :) ik ben me al druk aan het inlezen.
:W
Waar lees je allemaal over?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88094761
Feli compler...leuk hoe je zegt "ik en mijn vriendin zijn zwanger" ^O^

Ik ben al klaarwakker, jankende katers in m'n achtertuin zijn de oorzaak. Volgens mij verwarde m'n 'moederlijke instinct' het al met babygehuil, want daar had ik voorheen gewoon door heen geslapen... :') Sowieso gaat slapen behoorlijk ruk de laatste weken, kan me geeneens meer omdraaien zonder wakker te worden, en als ik moet opstaan lijk ik wel een oud wijf! Maar het zal er allemaal wel bijhoren...
Back in business.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:07:57 #165
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88095423
En het ging de afgelopen ochtenden nog best goed.. vanmorgen weer naar het toilet gerend :'(
Verder is het nu vrij rustig in mn buik qua darmproblemen :)
Vandaag even met mijn zus uitrekenen hoeveel we ongeveer kunnen krijgen voor opvang van de belastingdienst..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:33:06 #166
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88095868
Compier gefeliciteerd!

Meld me weer na een erg onrustige nacht (was het echt zo warm of lag dat aan mij???).
pi_88095902
tankgirl, dat wordt lastig, het programma voor komend jaar is nog niet bekend en het is heel anders dan dit jaar, schijnt. Voor 2010 kun je rekenen op www.toeslagen.nl
ik heb de afspraak voor de nekplooimeting al gemaakt, 24 november al. Lekker snel.
Mijn darmen doen ook raar, opgeblazen etc. Ach, hoort er bij.
pi_88097023
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef mefke79 het volgende:
Laiveneertiekje, vergis je er niet in hoe vaak je dat ding meesleept in de auto. Op een buzz doe je daar de Dreami van Quinny? Volgens mij past de bak van de mura er ook op en die kan je opvouwen/inklappen. Al moet ik toegeven dat ik dat nooit gedaan heb. En anders zorgen dat je een goede voetenzak hebt voor je mc en die gebruiken. Maar ach, je kindje komt in de zomer, niet te druk om maken.
Ik ben ook een beetje van de zomersituatie uitgegaan ja. En ik geloof dat de dreami er inderdaad oppast. We moeten gewoon maar kijken hoe het gaat passen, een andere auto is echt geen optie op dit moment, en een draagdoek lijkt mij op zich ook nog wel wat, en dan hoeft er natuurlijk verder niets mee..
pi_88097125
Precies, draagdoeken zijn de redding O+ O+

Ik kom me melden.. Ik heb echt een baggernacht gehad.. heb me kapot gezweet en amper geslapen :'(
Ik ga nu lege statiegeld flessen wegbrengen en een happymeal naar binnen schuiven :9~ :Y) :W
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:35:03 #170
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88097536
ja, ik ga ook voor de draagdoeken :)
Ik wil ook een happymeal ;(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88097593
Happymeal :N
Big Mac :Y :9~
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:46:10 #172
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88097866
en nu heb ik zin in babi pangang :'( of een broodje beenham met mosterdsaus :9
trouwens ik heb de laatste tijd wel heel erg veel zin in vette dingen :P
pi_88098093
Ik kan dat dus echt helemaal niet hebben. Ik word al misselijk als ik eraan denk.

Al wil patat dan nog wel heb ik gemerkt. Maar ik had laatst gegratineerde vis, en dat vond ik echt goor..

Maar ik mag van de verloskundige ook maar maximaal 6 kilo aankomen, dus ik vind het ook niet heel erg dat ik niet zo de behoefte heb aan vet..
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:58:54 #174
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88098296
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Precies, draagdoeken zijn de redding O+ O+

Ik kom me melden.. Ik heb echt een baggernacht gehad.. heb me kapot gezweet en amper geslapen :'(
Ik ga nu lege statiegeld flessen wegbrengen en een happymeal naar binnen schuiven :9~ :Y) :W
Dan hebben wij dezelfde nacht gehad. Ben echt het bed uitgedreven... En dan nog hou ik nu veel meer vocht vast (kan m'n vingers niet meer soepel dichtknijpen nu)...
pi_88098665
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Hobbesje het volgende:
En dan nog hou ik nu veel meer vocht vast (kan m'n vingers niet meer soepel dichtknijpen nu)...
gemberthee?
met mate
pi_88098806
Vocht vast houden Hobbesje? Herkenbaar...ik speel het spelletje ''Zoek m'n enkels' met vriendlief. Nergens te bekennen!
Back in business.
pi_88099225
hobbesje, veel bewegen die vingers, veel drinken, brandnetelthee en groene thee en hopen dat het helpt. Soms helpt niets, toch Huup?! Heb jij er nu ook al last van?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:48:59 #178
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88099930
Ik heb ook de wandelwagen alleen maar thuis gebruikt eigenlijk. Als we de stad ingingen ofzo, ging Jorja gewoon de draagdoek in hoor!
LLM's die ook nog niet slapen, veel liefs!
Welkom Compier!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88100372
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kan dat dus echt helemaal niet hebben. Ik word al misselijk als ik eraan denk.

Al wil patat dan nog wel heb ik gemerkt. Maar ik had laatst gegratineerde vis, en dat vond ik echt goor..

Maar ik mag van de verloskundige ook maar maximaal 6 kilo aankomen, dus ik vind het ook niet heel erg dat ik niet zo de behoefte heb aan vet..

Dat is wel heel weinig dat is in feite niets want op het eind kom je al op dat gewicht aan baby, placenta, vruchtwater en bloed!!! Hoezo mag je maar zo weinig aankomen??
pi_88100738
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik moet me binnenkort ook maar eens in kinderopvang gaan verdiepen... Ik neig richting gastouder omdat ik alle schoolvakanties vrij ben, en het dan ergens zonde vind om daar ook voor te betalen, terwijl je het niet nodig hebt. En ik ben qua rooster niet zo in te plannen dat het op 1 dagdeel zou passen, en dat is dan volgens mij ook weer duurder..

Ik hoop maar dat hier(hoofdstad Drenthe) de wachtlijsten te doen zijn, al weet ik dat het in onze wijk wel eens tegen kon vallen(kinderrijke wijk hier).
Hier geldt hetzelfde...ook de schoolvakanties vrij, kinderrijke wijk en hoofdstad Drenthe...
Wij gaan volgende week serieus op zoek, maarre hou me op de hoogte als jij iets gevonden hebt ;)

Compier, welkom!

Wij gaan over anderhalf uur weg..even een weekendje weg met schoonouders en zwager/vriendin.
Ik hoop maandag wat verse babietjes te mogen aanschouwen hier ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:22:19 #181
238474 Jeetjejom
pi_88100908
-Nienna- geniet lekker van je weekendje weg!
Jouw warmte is genoeg
pi_88101005
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:04 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is wel heel weinig dat is in feite niets want op het eind kom je al op dat gewicht aan baby, placenta, vruchtwater en bloed!!! Hoezo mag je maar zo weinig aankomen??
Ik heb een BMI van boven de 30, en dan zijn ze daar dus strenger op. Als ik meer aankom moet ik door naar een dietiste. Gelukkig zit ik nu nog op -2, dus ik heb een beetje speling...
pi_88101025
En -nienna-, veel plezier met je weekendje weg, en wonen wij dan in dezelfde wijjk toevallig?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:27:20 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88101108
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:04 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bij mij zei de verloskundige hetzelfde, ook maar zes kilo, toen dacht ik dus toen ik thuis was, ja dat is eigenlijk alleen, baby, vruchtwater, baarmoeder, bloed. Vanwege het feit dat ik al wat overgewicht heb. Ik begrijp het ook niet zo goed, als ik straks borstvoeding ga geven dan vliegen de kilo's eraf, zie ik in mijn omgeving.

Ik zie verder ook wel hoe het loopt, heb nu vooral zin in veel gezonde dingen, en ik eet kleinere hoeveelheden dan voorheen, kan gewoon niet zoveel op momenteel, dus het gaat nu vanzelf goed.
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:33:38 #185
5428 crew  miss_sly
pi_88101327
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:27 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Bij mij zei de verloskundige hetzelfde, ook maar zes kilo, toen dacht ik dus toen ik thuis was, ja dat is eigenlijk alleen, baby, vruchtwater, baarmoeder, bloed. Vanwege het feit dat ik al wat overgewicht heb. Ik begrijp het ook niet zo goed, als ik straks borstvoeding ga geven dan vliegen de kilo's eraf, zie ik in mijn omgeving.

Ik zie verder ook wel hoe het loopt, heb nu vooral zin in veel gezonde dingen, en ik eet kleinere hoeveelheden dan voorheen, kan gewoon niet zoveel op momenteel, dus het gaat nu vanzelf goed.
Dat is niet vanzelfsprekend, dat de kilo's eraf vliegen als je bv geeft. Ik geef nu al ruim 15 maanden bv, maar ik ben er geen kilo's door kwijtgeraakt hoor. Misschien dat ik net iets eerder weer op mijn startgewicht zat, maarlager dan dat ben ik niet gekomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:34:20 #186
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88101356
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

gemberthee?
met mate
mijn vrouw had brandnetelthee met kaneel gehaald van zonnatura om de liters groene thee te vervangen die ze normaal drinkt.
Nu is ze qua thee enorm terug in haar gebruik en probeert ze niet meer dan 3 of 4 kopjes per dag te doen..

Maar nu hoorde ik weer van iemand dat kaneel weer niet goed is...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_88101546
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
En -nienna-, veel plezier met je weekendje weg, en wonen wij dan in dezelfde wijjk toevallig?
Nieuwste wijk toevallig?

Bedankt allemaal :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:39:45 #188
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88101584
Zomaar even een google-tje gedaan avotar...

http://www.mamshoekje.nl/magazine.php?item=58
pi_88101585
Volgens mij is het ook zo dat de baby ook groter kan groeien als je al overgewicht hebt oid, en de baby moet er natuurlijk ook nog een keer uit.. :X

Ik had zelf ook al wel bedacht dat ik het niet uit de klauwen wilde laten lopen, maar ik moet zeggen dat ik wel schrok van de maximale 6 kilo die ze aanhouden..
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:40:14 #190
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88101600
Oh ja, en ik heb nog steeds een baby in mijn buik. Zou hij er ooit nog uitkomen? ;)
pi_88101621
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Nieuwste wijk toevallig?

Bedankt allemaal :)
jup, maar dan wel in het "oudste" gedeelte. Jij dan?
pi_88101693
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:40 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

jup, maar dan wel in het "oudste" gedeelte. Jij dan?
Vlakbij de scholen (niet het winkelcentrum, maar waar ze eerst zaten...)
Wel toevallig, leuk!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:48:23 #193
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88101866
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij is het ook zo dat de baby ook groter kan groeien als je al overgewicht hebt oid, en de baby moet er natuurlijk ook nog een keer uit.. :X

Ik had zelf ook al wel bedacht dat ik het niet uit de klauwen wilde laten lopen, maar ik moet zeggen dat ik wel schrok van de maximale 6 kilo die ze aanhouden..
Mijn BMI is precies 30, ik vond het nogal overtrokken, alsof de zwangerschap voor mij een reden zou zijn om er nog even wat bij aan te plakken. Ik hoop juist dat alleen mijn buik groeit en er voor de rest wat verdwijnt, en doe er alles aan om gezond te leven al vanaf begin dit jaar.

Dus ik vond het achteraf een rotopmerking, ik weet best dat ik beter 10 kilo minder kan wegen, maar ja, niet iedereen is even gezegend.
pi_88102049
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:28 schreef mefke79 het volgende:
hobbesje, veel bewegen die vingers, veel drinken, brandnetelthee en groene thee en hopen dat het helpt. Soms helpt niets, toch Huup?! Heb jij er nu ook al last van?
Soms helpt idd niets. :Y)
Ik heb bij Amélie van alles geprobeerd, nu vind ik het wel best, het stoort me niet. Ik zie er alleen niet uit met een onderkin die veul groter is dan ik van mezelf gewend ben :+ en op mn lellike sloffen. Maar och, daar kom je wel overheen.

@Juud dat hoeft echt niet hoor! Ga er niet te hard vanuit dat de kilo's eraf vliegen als je bv geeft. Ik heb bijna een jaar bv gegeven en er is echt niks vanaf gegaan bij mij. Hooguit eerder een kilo of 2 erbij. En dat terwijl ik het hele jaar heel normaal gegeten heb. Het kan, maar het hoeft niet.

@Compler gefeli en welkom! *O* spannend O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:55:48 #195
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88102108
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef laiveneertiekje het volgende:

Dat zijn gewoon van die standaard tabellen die ze aanhouden.
Het probleem is ook niet zo zeer voor de baby, maar voor moeders zelf. Zoveel extra gewicht kan funest zijn voor je rug, heupen, knieen, enkels en alles wat er tussen zit.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:00:22 #196
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88102278
Wat avotar zegt is denk ik wel heel logisch. Ik merk ook dat het extra gewicht erg zwaar is nu, en ik ben tien kilo aangekomen in totaal. Als ik bekijk wat ik nu weeg, dat is zo'n zes kilo minder dan ik op m'n zwaarst heb gewogen... (ik ben vóór deze zwangerschap flink afgevallen, was de kilo's zo zat... en ik voelde me toen zóveel beter, veel meer mezelf)

Maar verder, maak je niet te druk Juud, komt allemaal best goed. Zolang je gewoon 'normaal' blijft eten en drinken zou je niet teveel aan moeten komen als 't goed is. En als het dan wel zo is, dan heb jij gewoon je best gedaan toch? Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen.
pi_88102799
kaneel is alleen niet goed als je er ongeveer een busje per dag van eet, succes daar mee zou ik zeggen. Geen idee namelijk hoe je dat voor elkaar moet krijgen.
Juud, niet te druk maken om die kilo's. Je vk kan het leuk brengen maar als je de pech hebt om vocht vast te gaan houden, kan je er niets aan doen.
pi_88103317
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef avotar het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon van die standaard tabellen die ze aanhouden.
Het probleem is ook niet zo zeer voor de baby, maar voor moeders zelf. Zoveel extra gewicht kan funest zijn voor je rug, heupen, knieen, enkels en alles wat er tussen zit.
Uhhh ja maar 6 kilo is dus in feite niets aankomen..
Als ze zouden zeggen jij mag 6 kilo aankomen oke, maar een kind weegt rond de 3 kilo.
je hebt 1,5 liter extra bloed door je lijf, je hebt vruchtwater en de placenta..
En als je vocht vast blijft houden dan tikt het lekker door hoor..

Ik snap het wel als je overgewicht hebt of een extreem bmi.
Maar ik zou het belachelijk vinden als ze het tegen mij zouden zeggen bijv :Y
Ik ben nu zon 20 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap.. maar mijn bmi is nog prima.
pi_88103904
o, m'n bmi is nu 25,1 en einde zwangerschap driekus 30. En daar zat dus alleen aan vocht al iets van 4 kilo bij. Ik denk dat 6 kilo aankomen echt onrealistisch is tenzij je een licht kind hebt en de eerste weken afvalt door spugen.
Zfs, hoe gaat het vandaag? Alles binnen kunnen houden?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:14:22 #200
238474 Jeetjejom
pi_88107120
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef mefke79 het volgende:
o, m'n bmi is nu 25,1 en einde zwangerschap driekus 30. En daar zat dus alleen aan vocht al iets van 4 kilo bij. Ik denk dat 6 kilo aankomen echt onrealistisch is tenzij je een licht kind hebt en de eerste weken afvalt door spugen.
Zfs, hoe gaat het vandaag? Alles binnen kunnen houden?
en zelfs met een kindje van 1880gr ben ik 16kg bijgekomen. Gelukkig was ik er ook binnen 6 weken 17 kwijt maar een licht kindje is geen garantie hoor!
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')