quote:OP verduidelijkt, thanks for being the bigger idiot.Op woensdag 27 oktober 2010 20:20 schreef Klonk het volgende:
de 21, dan kom je de heuvel echt niet op...
quote:ik heb geen 21 versnellingen in de auto, in de auto vind ik alle 5 eigenlijk niet, maar dan heb ik stiekem toch een zwak voor de achteruit, dan zie je nog eens wat wat je normaal niet ziet...Op woensdag 27 oktober 2010 20:21 schreef zovty het volgende:
[..]
OP verduidelijkt, thanks for being the bigger idiot.
quote:Goh, wat voeg je toch weer veel waarde toe aan dit TopicOp woensdag 27 oktober 2010 20:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Met de eerste versnelling. Daar zie je al die vmbo'ers mee fietsen.
quote:Ja dacht van wel.
quote:Dan heb je dus 0 of oneindig veel versnellingen. Niet 1.Op woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja dacht van wel.
Toyota prius.
Echt heerlijk, geen schakels en ook geen secondes verloren met schakelen waardoor je geen gas kan geven en je auto vertraagd.
En ook nog is benzine + elektriciteit tegelijk bij snel optrekken.
quote:Ja das waarOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Dan heb je dus 0 of oneindig veel versnellingen. Niet 1.
quote:Ik heb geen versnelling op mijn fietsOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen die bij 'versnelling' meteen aan auto's denken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen versnelling op mijn fiets
quote:Je hebt helemaal gelijk. Ik ga morgen toch dat boek over vluggertjes eens ophalen. Ja geloof het of niet maar zelfs daar schrijven en publiceren ze boeken over. Hoe je dat op de beste manier kunt doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen die bij 'versnelling' meteen aan auto's denken
quote:En dan fokken op je mobiel als een echte fokk'r?Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
Achter in de bus, capuchon op en gaan
quote:Koppeling ingedrukt houden als je stilstaatOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef deepart het volgende:
4 vind ik een saaie versnelling.
1 gebruik ik als ik stil sta
2 daarop volgend
3 daarna, heerlijk om in zijn 3 door te trekken
4 heb ik eigenlijk niet nodig
5 kruissnelheid
quote:Je weet wel wat ik bedoel meneerOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Koppeling ingedrukt houden als je stilstaatechte bazen zetten hem gewoon even in vrij.
quote:Misschien zet hij zijn auto uit als ie stilstaat.Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Koppeling ingedrukt houden als je stilstaatechte bazen zetten hem gewoon even in vrij.
quote:waarom kijkt zij zo verdrietig?Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Tieten voor dit topic:
[ afbeelding ]
quote:Ik haal de motor er even uitOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Misschien zet hij zijn auto uit als ie stilstaat.
quote:ik zet mn motor altijd uit en op de handrem als ik voor t stoplicht staOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Misschien zet hij zijn auto uit als ie stilstaat.
quote:wie zegt dat het over een auto gaat? Mijn truck heeft gewoon een 21speed versnellingsbak hoorOp woensdag 27 oktober 2010 20:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb geen 21 versnellingen in de auto, in de auto vind ik alle 5 eigenlijk niet, maar dan heb ik stiekem toch een zwak voor de achteruit, dan zie je nog eens wat wat je normaal niet ziet...
quote:bij mij zittie iets anders:Op donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef Hyman het volgende:
1 -> tot 20kmh
2 -> tot 40kmh
3 -> tot 60
4 -> tot eigenlijk dan pas bij 80 maar bij 70 schakel ik em ook al over naar 5
quote:3 is het leukste.. dan trekt ie t hardst
quote:Was jij die langzame kloothommel die voor me stond voor het verkeerslicht vanochtend?Op donderdag 28 oktober 2010 14:07 schreef rednitro het volgende:
Ik rij altijd weg in zijn 4?
bedankt voor de tieten in dit topic, maakt het een beetje goed
quote:Hahah echt heOp donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Was jij die langzame kloothommel die voor me stond voor het verkeerslicht vanochtend?
quote:Als dat een zilvere lamborghini gallardo was dan was ik dat jaOp donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Was jij die langzame kloothommel die voor me stond voor het verkeerslicht vanochtend?
quote:Ik heb ineens weer genoeg trekkracht!Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Tieten voor dit topic:
[ afbeelding ]
quote:Ik mag hopen dat je dan de maximale toeren per minuut bedoelt, anders verneuk je wel een hoop benzineOp donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef makkie88 het volgende:
[..]
bij mij zittie iets anders:
1 -> tot 30kmh
2 -> tot 50kmh
3 -> tot 80
4 -> tot 140
5-> tot 140 <- want verder gaatie niet. wat een kutversnelling
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dan de maximale toeren per minuut bedoelt, anders verneuk je wel een hoop benzineIk probeer gewoon zo zuinig mogelijk te rijden
quote:tering, wat rij jij dan 1 op 5?Op donderdag 28 oktober 2010 11:28 schreef Bakuahua het volgende:
Ik ga ook voor 5e.
1e tot 30
2e tot 50
3e tot 70
4e tot 100
en tegen de tijd dat je in z'n 5e zit kun je boetes enzo verwachten.
Wel lekker stil, maar ik zou best een 6e willen hebben. of telt reverse ook als versnelling?
quote:120 snelweg op ..?Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Robin__ het volgende:
[..]zelfs bij je rijles leer je nog om gewoon met 120 in zn 4 de snelweg op te gaan.
Met constante snelheid 70 in zn 3 rijden is natuurlijk wel onzin, maar met optrekken is daar niets mis mee.. of kopen we tegenwoordig 140pk motoren zodat we de helft (van de toeren) niet hoeven te gebruiken.
quote:Shay LarenOp woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Tieten voor dit topic:
[ afbeelding ]
quote:Mijn excusus daarvoor. Mijn auto sloeg 2 keer af toen ik weg wou rijden...Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
quote:Hoe de fuck krijg je dat uberhaupt voor elkaar? Net 2 dagen je rijbewijs?Op donderdag 28 oktober 2010 21:18 schreef .Neovo. het volgende:
O en ik vind alle versnellingen wel goed. Behalve als je dan verkeerd schakelt en dan van de 2 naar de 5 gaat. Dat vind de motor niet zo leuk.
quote:Van je 2 naar je 5 gaat je sloep niet van kapot .... wat rij je ?!?Op donderdag 28 oktober 2010 21:18 schreef .Neovo. het volgende:
O en ik vind alle versnellingen wel goed. Behalve als je dan verkeerd schakelt en dan van de 2 naar de 5 gaat. Dat vind de motor niet zo leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |