quote:Ja dacht van wel.
quote:Dan heb je dus 0 of oneindig veel versnellingen. Niet 1.Op woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja dacht van wel.
Toyota prius.
Echt heerlijk, geen schakels en ook geen secondes verloren met schakelen waardoor je geen gas kan geven en je auto vertraagd.
En ook nog is benzine + elektriciteit tegelijk bij snel optrekken.
quote:Ja das waarOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Dan heb je dus 0 of oneindig veel versnellingen. Niet 1.
quote:Ik heb geen versnelling op mijn fietsOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen die bij 'versnelling' meteen aan auto's denken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen versnelling op mijn fiets
quote:Je hebt helemaal gelijk. Ik ga morgen toch dat boek over vluggertjes eens ophalen. Ja geloof het of niet maar zelfs daar schrijven en publiceren ze boeken over. Hoe je dat op de beste manier kunt doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen die bij 'versnelling' meteen aan auto's denken
quote:En dan fokken op je mobiel als een echte fokk'r?Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
Achter in de bus, capuchon op en gaan
quote:Koppeling ingedrukt houden als je stilstaatOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef deepart het volgende:
4 vind ik een saaie versnelling.
1 gebruik ik als ik stil sta
2 daarop volgend
3 daarna, heerlijk om in zijn 3 door te trekken
4 heb ik eigenlijk niet nodig
5 kruissnelheid
quote:Je weet wel wat ik bedoel meneerOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Koppeling ingedrukt houden als je stilstaatechte bazen zetten hem gewoon even in vrij.
quote:Misschien zet hij zijn auto uit als ie stilstaat.Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Koppeling ingedrukt houden als je stilstaatechte bazen zetten hem gewoon even in vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |